וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפים לאירוח בקיץ 2024

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 15:04

הכנו עבורכם רשימת טיפים מועילים שיבטיחו כי האורחים שלכם ירגישו רצויים במשך כל שהותם בביתכם

מיטה. פנדה,
מיטה של פנדה/פנדה

אוהבים לארח אורחים בביתכם? אירוח יכול להיות חוויה נהדרת כשאתם ערוכים לכך בהתאם, כדי לארח על הצד הטוב ביותר בין אם לשינה ובין אם סתם לארח בביתכם, יש כמה דברים שמומלץ לדאוג להם לפני הגעתם של האורחים המיועדים. הכנו עבורכם רשימת טיפים מועילים שיבטיחו כי האורחים שלכם ירגישו רצויים במשך כל שהותם בביתכם.

ניקיון וסדר: מומלץ לסדר ולנקות את הבית באופן כללי, אך בפרט לפני שהאורחים שלכם מגיעים. כך, כאשר הם ייכנסו לתוכו הם ירגישו אווירה נעימה של סדר וניקיון ואף ירגישו כי התאמצתם לגרום להם להרגיש בנוח בביתכם. חדרים שכדאי לתת להם תשומת לב מיוחדת הם חדרי הרחצה, השירותים, המטבח והסלון.

אווירה מסבירת פנים: כדי להעניק לבית שלכם אווירה נעימה, תוכלו להפיץ בו ריחות נעימים, אולי לאפות עוגה או עוגיות, להשמיע מוזיקת ג'אז נעימה ברקע, להוסיף פרחים רעננים באגרטל שמוצב במקום הנראה לעין וכדומה. בנוסף, הציעו להם לשבת בסלון על ספת אירוח ולהתכבד במטעמים השונים שהכנתם לכבודם.

חדר אורחים: אם האורחים שלכם נשארים לישון אצלכם, ודאו שחדר האורחים שבו הם אמורים לישון יהיה מוכן עבורם. למשל, שיש בו מיטת אורחים שיוכלו ללון בה בנעימים, או פוף ישיבה שיוכלו להתרווח עליו כשהם פורשים לחדר כדי לנוח. אל תשכחו להציע את המיטה עם מצעים נקיים, מגבות ופריטים נוספים שהם עשויים להזדקק להם במהלך שהותם. בפרט ודאו שהמזגן עובד בחדר זה או לפחות שיש בו מאוורר למקרה שיהיה מאוד חם והם ירצו לישון בנוחות.

כיבוד: אי אפשר להזמין אורחים מבלי להציע כיבוד. אם אתם חובבי ארוחות תוכלו להכין ארוחה טעימה חלבית או בשרית לפי מצב הרוח וההעדפות שלכם ושל האורחים שלכם. בררו מראש אם יש איזושהי אלרגיה למאכל מסוים כדי שלא תכינו אותו לחינם רק כדי לגלות שהאורחים שלכם לא יכולים לגעת בו. אם אתם לא בעניין של ארוחות תמיד אפשר להגיש פיצוחים ונשנושים בקטנה עם שתייה קלה, או איזה אבטיח קריר וטעים בימי הקיץ הלוהטים.

גמישות היא שם המשחק: מן הסתם החיים משתנים כשישנים אצלכם בבית אורחים. זה לא משנה אם אלו חברי הילדות שלכם, החברים של בן או בת הזוג או החם והחמות שלכם, בשורה התחתונה יש התנהגות אחרת כל זמן שהם שוהים בביתכם, לכן נסו לשמור על גמישות ורגישות בכל הנוגע לצרכים ולהעדפות שלהם. למשל, אם מתעוררת בעיה כלשהי כמו מזרן שאינו נוח לשינה עבורם, נסו למצוא פתרונות חילופיים שייקלו על כולם, כך שתמשיך להתקיים אווירה נעימה ונינוחה בביתכם.

פרטיות: אם האורחים שלכם נשארים לישון אצלכם מספר ימים, אל תשכחו לתת להם פרטיות ומרחב. נכון שזה הבית שלכם, אך יחד עם זאת, עדיין חשוב לכבד את המרחב האחד של השני.

מה בתוכנית: מן הסתם אם מגיעים אליכם אורחים צריכה להיות איזושהי פעילות מתוכננת, זו יכולה להיות ארוחת צוהריים שאתם מכינים יחד כמו על האש, זו יכול להיות ערב של משחקים כמו קלפים, פוקר, שש-בש, או כל משחק אחר. זה יכול להיות ערב של סרטים, או סתם שיחה ערה בסלון על ספת לאונג' שכיף להתפנק עליה.

היו אדיבים: חלק מלארח אורחים הוא כמובן להיות אדיבים, מסבירי פנים, קלילים ובעיקר חייכניים, כדי שהאווירה תישאר נעימה, דברו על נושאים מעניינים ומשותפים כדי שהביקור אצלכם יהיה כיפי כל העת.
הומור: אם מגיעים אליכם חברים ותיקים וגם חברים חדשים, השתדלו למצוא נושאי שיחה רלוונטיים לכולם וגם שמרו על אווירה קלילה על ידי שימוש בהומור.

  • עוד באותו נושא:
  • מיטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully