וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכרת מסוק מעולם לא הייתה פשוטה יותר: הכירו את חברת DM Hélicoptère

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 14:44

איך נשמעת לכם הצעת נישואין במסוק, הגעה באמצעותו לאירוע או טיול בשמי ישראל ועצירה במצדה? חברת DM Hélicoptère הוקמה כדי לספק לכל אזרחי ישראל טיסות הליקופטר לכל נקודה בארץ, ולהפוך כל טיול שגרתי לחוויה יוצאת דופן. רוצים לשמוע עוד? הדקו חגורות

טיסה בהליקופטר. יח"צ,
טיסה בהליקופטר/יח"צ

בזכות הריאיון עם מנכ"ל חברת DM Hélicoptère, דניאל מארק, הגשמתי חלום - טיסה במסוק, וזו לחלוטין חוויה יוצאת דופן שאני ארצה לחזור עליה.

ספר לי על המטרות עבורן ניתן להשכיר מסוק?

"אין פה הגבלה. זה יכול להיות סיור בשמי שמיים, מסוק לחתונה, הצעת נישואים במסוק, נסיעות לאנשי עסקים או במטרה להגיע למקום מסוים בארץ בדרך מיוחדת - כמו שאת מזמינה מונית, רק עם מסוק. יש לנו חבילות נופש שכוללות איסוף מרחבי הארץ, הגעה למגוון מיקומים ברחבי הארץ, כמו ים המלח או למצדה, הנאה מקפה וארוחה טובה וחזרה למרכז. הטייסים שלנו הם גם מדריכים ותוך כדי הטיסה הם מסבירים על המקום שטסים אליו ונקודות הציון לאורך הדרך."

איך הכל התחיל?

DM Hélicoptère נולדה מתוך הבנה מעמיקה שקיים צורך שחסר לו היצע בשוק. כיום, היא מספקת למגוון אנשים, זוגות ובעלי עסקים פתרונות יוצאי דופן בתחום התעופה, והופכת טיול עם נסיעה ארוכה ליום כיפי עם חוויה יצירתית ומרגשת.

מאיפה הגיע הרעיון להקים את DM Hélicoptère?

"אני מחובר לתחום מבפנים, וגיליתי שיש המון ביקוש בארץ לטיסה במסוקים, יותר מההיצע. ראיתי פוטנציאל של שוק רחב שלא נגעו בו.

החברה מציעה סוגים שונים של הליקופטרים?

"כן, יש ברשותנו מגוון מסוקים והכי מתקדמים שיש, בין אם מדובר במסוק שמתאים לנוסע אחד או לשבעה, בנוסף לטייס. כמובן שהמחיר עולה בהתאם לסוג המסוק וכמות האנשים."

מה ניתן לספר על הטייסים בחברה?

"רובם יוצאי צה"ל, חיל האוויר בפרט, הם מקצועיים ומגיעים עם המון שנות ניסיון."

טייס שמביא אתכם ממקום למקום

DM Hélicoptère היא סוכנות שמציעה שירותי השכרת מסוק להצעות נישואים וחתונות, הופעות, סיור בשמי שמיים והגעה מנקודה לנקודה. ניתן לפנות אליהם בטלפון, ווטסאפ, אינסטגרם או פייסבוק.

איך מגיעים אליכם?

"יש לנו שירותי הסעות למנחת, שירות VIP בתוספת תשלום, ואפשר להגיע אליו גם באופן עצמאי. אנחנו עובדים עם מנחתים בכל רחבי הארץ - הרצליה, מגידו, ראשון לציון, חיפה ועוד. גם אם הלקוח זקוק לאיסוף ממקום מיוחד, אפילו מהגבול או ממיקום מיוחד שאין בו מנחת, אפשר לדאוג להוציא אישור מהמשטרה לבצע את האיסוף ולהגיע עד אליו."

טיסה בהליקופטר. יח"צ,
טיסה בהליקופטר/יח"צ

והמסוק פשוט מחכה ללקוח במקום?

"כן, בחבילת ההלוך חזור הוא מחכה במקום עד שהלקוח רוצה לחזור. זמן ההמתנה הוא בעלות שעתית. כמו כן, יש עוד חבילות: זו גם יכולה להיות טיסה בכיוון אחד או טיסה לכמה ימים."

אני מניחה שזו שאלה שמעניינת קוראים רבים - האם הטיסה בטוחה?

"בטיחות היא הדבר הכי חשוב בחברה שלנו, וזה מתבטא בכך שרוב הטייסים שירתו בחיל האוויר - הם נמצאים המון שנים בתעשייה, מיומנים במגוון תרחישים ויודעים לתפעל את המסוק בכל מצב, גם בתנאי מזג האוויר הקשים ביותר. מעבר לכך, המסוקים שלנו איכותיים ומטופלים היטב ואנחנו מקפידים עם הלקוחות על חגורות."

שירות מדהים ומחירים משתלמים

DM Hélicoptère מסבירים שיש מעט חברות בארץ שמספקות שירות של השכרת מסוק, אך לחברה יתרון בולט - היכולת לארגן את המסוק בהתראה קצרה כמעט בכל מקום במדינת ישראל, עם שירות מקצועי במחירים הוגנים.

למרות שאין הרבה היצע והביקוש אדיר, אתה עדיין משקיע כדי לבלוט מעל האחרים?

"בטח. השירות הוא הכל בשבילנו, ואנחנו קשובים לצרכי הלקוח. אנחנו מציעים זמינות גבוהה ויודעים לארגן באופן מהיר מסוק כמעט לכל מקום בישראל ובכל זמן."

ומה לגבי המחירים? השכרת מסוק נשמעת כמו עסק יקר.

"התמחור הוא לפי מה שמקובל בשוק, אבל אנחנו תמיד מנסים לתת ללקוח עסקה משתלמת בלי עמלות נוספות, מחיר הוגן. חשוב לנו שהלקוח ידע על מה הוא משלם ומה הוא מקבל."

לאן אתה חושב לקחת את DM Hélicoptère בעתיד?

"אם אני מסתכל למשל על חמש שנים מעכשיו, אני רואה אותנו גדלים וממשיכים להעניק שירות בטיחותי ויחיד במינו לישראלים בכל רחבי הארץ."

לפרטים נוספים להשכרת מסוק מהסרטים לכל מיקום ברחבי ארצנו היפהפייה, לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • מסוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully