וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירלי סימן לא עוצרת לרגע ומוסיפה לקליניקה שלה תוספי תזונה על שמה

11.12.2023 / 10:02

כבר 14 שנה, לשירלי סימן יש קליניקה מצליחה בראשון לציון, המתמחה בניקוי וטיהור הגוף מזה לא פחות מ- 20 שנה במספר. כעת, שירלי מרחיבה את המעטפת המקצועית שהינה מעניקה ללקוחותיה ומוציאה תוספי תזונה הנושאים את שמה

שירלי סימן. יח"צ,
שירלי סימן/יח"צ
תוספי התזונה של שירלי סימן. יח"צ,
תוספי התזונה של שירלי סימן/יח"צ

אל שירלי סימן אני חוזרת אחרי שבפעם הקודמת התרשמתי מאוד מהקליניקה המדהימה שלה. חיכיתי לראות מה חדש אצלה ואחרי שהיא הכינה לי חליטה מפנקת, המשכנו לדבר על ההתפתחות העסקית שלה.

אז ספרי לי מה חדש אצלך?

"אז כפי שאת כבר מכירה ויודעת הקליניקה שלי עוסקת בטיפולי ניקוי רעלים, הידרוקולוניק והתאמת תזונה לכל אחת לפי המצב שלה. אני מטפלת במגוון בעיות כמו למשל עצירויות, קנדידה, הליקובקטר, מיגרנות, מעי רגיז, נפיחות ביטנית, בעיות עור ועוד... תמיד הרגשתי שיש משהו שחסר לי כדי שארגיש שהתהליך שהן עוברות הוא שלם, וכאן נכנס העניין של התוספים לתמונה. באמצעות סדרת התוספים החדשה, אני יכולה לעבוד גם על שיקום וגם על ריפוי כאחד".

בעולם של אורח חיים בעייתי - חד משמעית חייב לבצע ניקוי וטיהור לגוף

שירלי סימן היא מטפלת יוצאת דופן, שעוזרת לאינספור אנשים לשוב לקו הבריאות באופן טבעי.

במה טיפולי ההידרוקולוניק יכולים לטפל?

"תראי, טיפול הידרוקולוניק הוא אחד הטיפולים הכי יעילים ונחוצים שיש בעולם של היום. רוב האוכלוסייה היום סובלת מבעיות במערכת העיכול כמו: עצירות, נפיחות, בעיות גזים, פטריית קנדידה, חיידק הליקובקטר פילורי, עייפות ותשישות כרונית, בעיות עור, מגרנות, תקיעות במשקל ועוד. זה טיפול שמסייע לפתור בעיות אלו כי אם תיקחי כדור לכאב ראש, זה לא יפתור את בעיית המיגרנה שיש לך, ואם תיקחי כדור משלשל זה לא יפתור את בעיית העצירות שיש לך, אבל אם תטפלי בעצמך מהשורש ולא 'תשימי פלסטרים', תוכלי להגיע לפתרון הבעיה. חשוב לפתור את הבעיה עצמה ולא רק את התסמינים, וזה בדיוק מה שאני עושה".

למה את חושבת שלאנשים יש כל כך הרבה בעיות היום?

"אורח החיים שלנו היום, שונה ממה שהוא היה לפני שנים. אחוז גבוה מאוד מהאוכלוסייה מתבסס על אכילת ג'אנק פוד, המזון המתועש והמלא בכימיקלים, ריסוסים והזרקות. בנוסף, האוויר מזוהם, אנשים חיים בסטרס, לחץ ולא מפסיקים לעשן. כל אלו משפיעים על הגוף שלנו ומרוב העומס, הפסולת הנדבקת למעיים לא מצליחה להתנקות לבד, היא זקוקה לסיוע מאתנו. תדמו את המעי הגס שלנו לצנרת שעם הזמן נשחקת ומחלידה וצריכה תחזוק. בדיוק כפי שאנחנו דואגים להכניס את רכבנו לטיפול 10,000, כך אנחנו צריכים לתחזק את הגוף שלנו".

איך זה בא לידי ביטוי בגוף?

"אנשים מתחילים להרגיש לא טוב, לרוב סוחבים וסובלים עד שמגיעים לנקודת יאוש. ניגשים לרופא, נשלחים למגוון בדיקות דם, שתן, צואה.. ומה נאמר להם? שהכל בסדר, הם בריאים. אבל איך יכול להיות ש'הכל בסדר' אם הם מרגישים לא בסדר כבר תקופה? אם אנשים סובלים מכאבים לא מוסברים, דלקות חוזרות בכל מיני אזורים בגוף, כמו דלקות פרקים, סחרחורות, חולשה ועוד תסמינים כאלה ואחרים והמקסימום שהם מקבלים זה אנטיביוטיקה או סטרואידים, זה רק יוסיף לתסכול ולא יעזור. הרפואה הקונבנציונלית לא מתעסקת בכמות הרעלים שיושבים בתוכנו, ובעיקר בפסולת שנדבקת, שתוססת ונרקבת בתוכנו. היא לא מתעסקת בחוסר איזון של חיידקי המעיים שנוצר לנו כתוצאה מאורח החיים שלנו, וכל זה משפיע עלינו מאוד!!! זו הסיבה שאני עושה את מה שאני עושה, כדי לתת מענה אמיתי וסופי".

איך אנשים ידעו שיש להם חוסר איזון במעיים?

"כל אחד צריך לשאול את עצמו האם הוא סובל מתסמינים שונים, לדוגמה: בטן נפוחה? גזים? עצירויות? שילשולים? קושי בירידה במשקל? טחורים? עייפות? כמיהה למתוק ופחמימות? וכמובן יש עוד הרבה. אם אתם סובלים לפחות מ- 3 תסמינים ויותר, סביר להניח שאתם נמצאים במצב של חוסר איזון בחיידקי המעיים".

למה חוסר איזון במעיים יכול לגרום?

"ואוו להמון תופעות!!! תראי, בעקבות חוסר איזון חיידקים ופטריות מתחילים לצאת גם הם מאיזון, לשגשג במערכות הגוף ולגרום לנו לבעיות כמו כאבים כרוניים, רגישויות למזון מסוים, דלקות פרקים, פיברומיאלגיה ועוד. למשל, חיידק ההליקובקטר הוא הרי חיידק שחי בשלום עם יתר החיידקים עד ש... כשנוצר מצב של חוסר איזון, והוא מתחיל לשגשג ולעלות מעלה לאזור הקיבה, מה שגורם לנפיחות, כאבי בטן, שריפה באזור הקיבה כתוצאה מהכיבים שהוא גורם, צרבות ועוד. ועוד משהו: עם השנים למדתי, חקרתי וצברתי המון ידע, וכך נוכחתי לגלות שמחצית מהאוכלוסייה סובלת גם מפטריית הקנדידה, אבל אפילו לא מודעת לקיומה. כמו ההליקובקטר, אותו הדבר גם היא: חיה בשלום עם אוכלוסיית החיידקים במעיים, ונמצאת אצל כל אחד ואחת מאיתנו עד שנוצר חוסר איזון. אז, היא מתחילה לשגשג, משרישה שורשים ומגיעה לאזורים נוספים כמו למשל פטרייה בנרתיק לנשים, בלשון, בציפורן ובעור, וזה לא משהו שרוצים להגיע אליו".

seperator

תוספי תזונה מבית שירלי סימן

"בימים האלו אני מגשימה חלום," מספרת שירלי סימן, "אני מוציאה ליין מותג פרטי של תוספים מדהימים, שיחד עם מעטפת טיפולית, יסייעו לשקם ולרפא בטווח הקצר בעיות שונות. באמצעות שילוב של התוספים, עם תזונה מותאמת וטיפול ההידרוקולוניק - התהליך יהיה יעיל יותר. התוספים יעזרו לכל אותם האנשים שכבר ניסו הכול ועדיין לא מצאו מענה לבעיה שלהם, ומהניסיון שלי, אני נתקלת בהם לא מעט".

ספרי לי על התוספים שאת מפתחת

"נכון לכרגע, אני מוציאה 6 תוספים שונים ומגוונים שמטפלים בבעיות שונות:

קלינה: תוסף מעולה לניקוי רעלים, שמתאים לכל מי שסובל מעייפות, כאבי שרירים, כאבי מפרקים וכדומה.

פרוביוטיקה: תוסף שכולנו צריכים לקחת, המכיל חיידקים טובים למעיים שמחזקים את מערכת העיכול.

P.A formula: סיבים תזונתיים הנקראים פיברולין-פרה ביוטיקה - הם האוכל של החיידקים הטובים, הפרוביוטים.

Sistol: תוסף מושלם לכל מי שיש לו היסטוריה עם חיידק הליקובקטר ולכל מי שסובל מצרבות, נפיחות בבטן העליונה, כאבים ושריפה באיזור הקיבה ועוד. תוסף זה משקם את רירית הקיבה.

K-LAS: תוסף שמסייע להתרוקנות לכל מי שסובל מיציאות לא סדירות.

H.C BACTIFU: אנטי-פטרייתי ואנטי-בקטריאלי. מתאים לכל מי שסובל מפטריית קנדידה וחיידק הליקובקטר פילורי.

כפי שאת רואה המטרה שלי היא לא רק לרפא, אלא גם לשקם ולהחזיר את חיידקי המעיים הטובים למצב מאוזן. אתן לך למשל דוגמא: מי שסובל מחיידק ההליקובקטר מקבל שלל אנטיביוטיקות. האנטיביוטיקה מחסלת את החיידק, אך לא משקמת את הפגיעה שהוא גרם, ולכן יש כאן צורך בשיקום הרירית בקיבה".

מהשיחה שלי עם שירלי סימן, למדתי הרבה, ותוכלו למצוא מגוון טיפולים לניקוי רעלים שעושים את העבודה. שירלי היא אשת מקצוע מדהימה ואין ספק שלאחר עבודה ממושכת על תוספי התזונה, הם הולכים להיות הדבר הבא בתחום ולסייע לכל כך הרבה אנשים להרגיש טוב. הקליניקה של שירלי ממוקמת בראשון לציון. בקליניקה תוכלו למצוא טיפולים לניקוי רעלים, טיפולי הידרוקולוניק, ליווי לתזונה נכונה ובקרוב ממש תוספי תזונה.

לפרטים נוספים, לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully