וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצאת לחופשה משפחתית: מלונות הכל כלול עם פארק מים ביוון להרפתקאות בלתי נשכחות

11.2.2024 / 10:02

בכל הנוגע לחופשות משפחתיות, יוון מציעה לא רק אתרים היסטוריים אלא גם שלל מלונות ידידותיים למשפחות המבטיחים פעילויות והתרגשות בכל רגע בחופשה

פארק מים. ShutterStock
גלו את הכיף של מלונות עם פארק מים ביוון/ShutterStock

גלו את הכיף של מלונות עם פארק מים ביוון, שמבטיחים שכל אחד מבני המשפחה, מהקטן ועד הגדול ביותר, ייהנה מחופשה בלתי נשכחת.

יעדים פופולאריים לחופשות הכל כלול עם פארקי מים

כרתים

כרתים, האי היווני הגדול ביותר, הוא נקודה חמה לחופשות הכל כלול עם פארקי מים. אתרי נופש כמו Star Beach Village & Water Park, Creta Maris Resort, ו-Aldemar Knossos Royal מציעים שילוב מושלם של יופי ים תיכוני, קסם היסטורי וכיף מים ידידותי למשפחות.

רודוס

רודוס, הידועה בהיסטוריה של ימי הביניים ובחופים המדהימים שלה, היא יעד מוביל לחופשות הכל כלול עם פארקי מים. Stella Palace Aqua Park Resort, Esperides Beach Resort, ו-Lindos Imperial Resort & Spa ברודוס מספקים שילוב מצוין של חקר תרבות ובידור על בסיס מים.

קורפו

האי השופע קורפו מציע סביבה פנטסטית לחופשת הכל כלול עם פארק מים. Ikos Dassia, הממוקם על החוף המזרחי, מספק חוויה יוקרתית עם פארק המים שלו, אפשרויות לסעודה גורמה וחוף ים יפהפה.

קוס

קוס, עם השילוב של חורבות עתיקות ונופים יפהפיים, היא יעד מועדף למשפחות המחפשות חופשות הכל כלול. מלון מיטסיס נורידה ביץ' (Mitsis Norida Beach Hotel), ממוקם בקרדמנה (Kardamena), מתגאה בפארק מים ובמתקנים שונים לשהייה מהנה באי זה בדודקאנס.

זקינתוס

עבור אווירה רגועה יותר וחופים בתוליים, זקינתוס היא בחירה אידיאלית. Caretta Beach Hotel & Waterpark, הממוקם בקלמאקי, משלב את הקסם של זקינתוס עם פארק מים ידידותי למשפחות, מה שהופך אותו ליעד מצוין לחופשות הכל כלול.

10 מלונות פופולאריים עם פארקי מים

1. Star Beach Village & Water Park

ממוקם בחרסוניסוס, כרתים, Star Beach Village & Water Park הוא מקלט ידידותי למשפחות. אתר נופש זה משלב פארק מים תוסס עם חוף ים יפהפה, המציע שפע של מגלשות, בריכות ופעילויות לכל הגילאים.

2. Creta Maris Resort

אתר הנופש כרתה מאריס, השוכן בחרסוניסוס, הוא מקלט הכל כלול עם פארק מים. משפחות יכולות ליהנות ממגלשות מרגשות, נהר עצל ואזור ייעודי לילדים. יוזמות הקיימות של אתר הנופש מוסיפות נופך אקולוגי לחוויית החופשה.

3. Lyttos Beach

ממוקם באניסרס, ליטוס ביץ' הוא אתר נופש ידידותי למשפחות הכולל פארק מים פנטסטי. עם מגלשות מים רבות, בריכות ואזור התזה, היעד הזה מספק גם הרפיה וגם ריגושים, ומבטיח שהות בלתי נשכחת למשפחות.

4. Stella Palace Aqua Park Resort

מלון סטלה פאלאס אקווה פארק ריזורט מציע שהייה מפוארת באנאליפסי, כרתים, ומהווה גן עדן לחובבי מים. פארק המים מתגאה במגוון של מגלשות, נהר עצל ואזור ייעודי לילדים. העיצוב והמתקנים האלגנטיים של אתר הנופש מספקים שילוב מושלם של נוחות ובידור.

5. Esperides Beach Resort

אתר הנופש אספרידס ביץ' ממוקם בפליראקי שברודוס, הוא יעד אידילי עם פארק מים למשפחות. האורחים יכולים ליהנות ממגוון אטרקציות מים, יחד עם חדרי אירוח מרווחים, אפשרויות לסעודה מרובות ומתקני בידור.

6. Sun Palace Hotel

מלון סאן פאלאס ממוקם בפליראקי, רודוס, ומציע חווית פארק מים מענגת למשפחות. עם מגלשות, בריכות ואווירה תוססת, אתר נופש זה משלב בילוי מים עם חדרי אירוח נוחים ומגוון שירותים.

7. Lindos Imperial Resort & Spa

שוכן בקיוטרי, רודוס, Lindos Imperial Resort & Spa כולל פארק מים המתאים לכל הגילאים. משפחות יכולות להתפנק במגלשות מרגשות, להירגע בבריכות וליהנות מהיצע הספא והבידור של אתר הנופש.

8. מלון Mitsis Norida Beach

מלון Mitsis Norida Beach Hotel ממוקם בקרדמנה, קוס, אתר נופש ידידותי למשפחות עם פארק מים. פארק המים מספק בילויים אינסופיים, משלימים על ידי מיקומו של המלון על חוף הים, מספר אפשרויות לסעודה ופעילויות פנאי.

9. Caretta Beach Hotel & Waterpark

מלון Caretta Beach Hotel & Waterpark שוכן בקלמאקי שבזקינתוס, הוא יעד מקסים ידידותי למשפחות. עם מגלשות מים, בריכות ואזור פארק מים ייעודי, מלון זה מציע איזון מושלם בין כיף ימי והרפיה.

10. Aqualand Resort

ממוקם באגיוס יואניס, קורפו, אתר הנופש Aqualand הוא מקלט לחובבי מים. אתר הנופש כולל פארק מים רחב ידיים עם מגלשות, בריכות גלים ונהר עצל. האווירה הידידותית למשפחה, יחד עם מקומות לינה נוחים, הופכים אותו לבחירה אידיאלית לחופשה מלאה במים.

סיכום

חופשה ביוון מספקת לנופש הרבה יותר מנופים קסומים ואתרים היסטוריים, יוון מחבקת משפחות בזרועות פתוחות דרך מלונות פארק המים במגוון מלונות ביעדים פופולאריים. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות, בטן גב, או קצת משניהם, מלונות עם פארקי מים ביוון מספקים את הרקע המושלם לחופשה משפחתית בלתי נשכחת. תן לצליל של התזת המים להפוך לפסקול היווני שלך, ליצור זיכרונות שיישמרו במשך שנים רבות לכל בני המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully