וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדיסלבה פיצ'קובסקי הרוח הגבית מאחורי עמותת אלופי העולם

בשיתוף world-champions

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 14:43

עמותת "אלופי העולם" והעומדת בראשה ולדיסלבה פיצ'קובסקי מנסים להיות אלה שמראים לילד החולה בסרטן ולבני המשפחה שלו כי יש אור בקצה המנהרה

ולדיסלבה פיצ'קובסקי. יח"צ,
ולדיסלבה פיצ'קובסקי/יח"צ
ולדיסלבה פיצ'קובסקי. יח"צ,
ולדיסלבה פיצ'קובסקי/יח"צ

לצערנו מחלת הסרטן הפכה לשם נרדף למחלה חשוכת מרפא ממנה אי אפשר להחלים. ילדים שחולים במחלה הזו, מוצאים את עצמם מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים במעלה הדרך. מה הילד צריך כדי לנצח את המחלה? לא הרבה, רק שתהיה לו האמונה כי הוא מסוגל ויכול. זה בדיוק מה שעמותת "אלופי העולם" והעומדת בראשה ולדיסלבה פיצ'קובסקי מנסים לעשות. להיות אלה שמראים לילד החולה בסרטן ולבני המשפחה שלו כי יש אור בקצה המנהרה. התרומות שאתם תורמים לעמותה מגיעות ישירות לילדים חולי סרטן שנמצאים על סף ייאוש. המשפחה רואה כי יש מי שמוכן לעזור לה, וממשיכה בדיוק באותה הדרך עד להשגת המטרה הרצויה.

להפוך את החלום למציאות

עמותת "אלופי העולם" מבינה כי הקושי העיקרי של הילדים ובני המשפחה שלהם הוא המאבק הממושך. במסגרת המאבק המשפחה מוצאת את עצמה נכנסת לחודשים ארוכים של טיפולים, יחד עם המון ויתורים והתמודדויות. ולדיסלבה פיצ'קובסקי מכירה את הסיפורים הללו מקרוב, ואינה מוכנה לתת לזה יד. מה שהעמותה עושה זה פשוט להיות זאת שמגשימה את החלומות והופכת אותם למציאות. כל חלום הוא בר השגה, אם רק מצליחים להאמין בו מספיק טוב. הפיכת החלום למציאות באה לידיי ביטוי בכך שהילד החולה מבריא, והמשפחה חוזרת לשגרת החיים הרצויה. אין דבר יותר משמח מאשר לראות את המשפחה חוזרת למסלול החיים הזכור מפעם.

בכל ילד מסתתר אלוף עולם

ולדיסלבה פיצ'קובסקי יחד עם צוות המתנדבים של עמותת "אלופי העולם" מאמינים כי בכל ילד מסתתר אלוף עולם. המטרה של העמותה היא לגרום לילדים להוציא את היכולות הקסומות שלהם החוצה. חיוך אמיתי של ילד יכול לנצח כל מחלה, אפילו אם מדובר על מחלת הסרטן. באמצעות ימי כיף, סלי מזון ורכישת בגדים העמותה גורמת לילדים להאמין בסיכוי להחלים. עד כה העמותה סייעה לעשרות רבות של ילדים להאמין כי הם מסוגלים לנצח את הסרטן. הסיפורים פשוט מדהימים, כאשר מרביתם הצליחו לגבור על הסרטן - והשאר נמצאים בדרך לשם. זה בדיוק הזמן בו אתם צריכים לסייע, ולתרום כמיטב יכולתכם לאותם ילדים ומשפחותיהם.

כל ילד הוא עולם שלם בפני עצמו

הילדים החולים בסרטן נמצאים בסיטואציה לא פשוטה, בה הם צריכים לגייס את כל הכוחות הטמונים בה. אך כאשר רואים את הסרטן מתפשט במהירות, האמונה העצמית הולכת ופוחתת. ולדיסלבה פיצ'קובסקי מאמינה כי אסור להרים ידיים, ולאפשר לסרטן להתפשט בצורה אגרסיבית ולא מבוקרת. עמותת "אלופי העולם" נכנסת לתמונה כאשר המציאות נראית קשה, ומדליקה את האור הנדרש. כל ילד הוא עולם שלם בפני עצמו, ואסור לוותר עליו בשום פנים ואופן. ברגע שהמשפחה רואה שיש לה סיוע מקיף, היא משרישה זאת לילד תוך זמן קצר. הסיכויים לנצח את הסרטן הופכים לגבוהים, והתוצאות מדברות בעד עצמן.

בואו לתרום לפי יכולתכם

המחשבה כי אתם צריכים לתרום סכומי כסף גבוהים אינה מתכתבת על המציאות. המוטו של עמותת אלופי העולם הוא פשוט, כל אחד תורם כאוות נפשו ובהתאם ליכולות שלו. גם תרומה של כמה עשרות שקלים אחת לכמה זמן, יכולה לעזור לעמותת "אלופי העולם" להוציא את כל התוכניות לפועל. ולדיסלבה פיצ'קובסקי מספרת כי התרומות מצטברות אחת אחרי השנייה, והופכות להיות לסכום רציני. את כל הכסף שנתרם מייעדים לטיפול בילדים חולי סרטן, ובסיוע להם לחזור למסלול החיים. אז למה אתם מחכים? תוכלו למצוא עוד מידע על עמותת אלופי העולם בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת העומדת לרשותכם.

הזדמנות לעשות מעשה טוב

שאלתם את עצמכם איך תוכלו לעשות מעשה טוב? האמת היא שהתשובה נמצאת ממש מתחת לאף שלכם. כל מה שנדרש מכם לעשות זה להיכנס לאתר של עמותת אלופי העולם. באתר תוכלו למצוא את כל האינפורמציה הרצויה לכם תרם התרומה עצמה. החל מקמפיינים פעילים, דרך קמפיינים שהסתיימו ועד לשיקוף מלא של פעילות העמותה. ולדיסלבה פיצ'קובסקי יחד עם צוות המתנדבים האדיר של העמותה עושים כמיטב יכולתם להמשיך לעזור. בואו לעשות מעשה טוב, שהולכת להיות לו השפעה על משפחה של ילד חולה סרטן. תתרמו לעמותת "אלופי העולם" בכל דרך שנוחה לכם, והכסף יועבר ישירות למי שזקוק לו.

בשיתוף world-champions

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully