וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימוש במדרסים בהתאמה אישית כהקלה במצבים רפואיים

מוגש מטעם ניו פיט

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 10:13

מהם בדיוק מדרסים בהתאמה אישית, כיצד הם מסייעים להתמודד עם אותן בעיות שונות ואיך בוחרים נכון? בכתבה זו החלטנו לעשות לכם סדר בכל הבלאגן ולהסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת באשר לנושא זה וכל היוצא בכך

מדרסים בהתאמה אישית. freepik,
מדרסים בהתאמה אישית/freepik

בעידן המודרני שבו אנו חיים, אנשים רבים סובלים מבעיות הקשורות למנח כף הרגל שלהם, בעיות כדוגמת ארטריטיס, כף רגל סוכרתית, פלטפוס, הולואו פוט ועוד מגוון רחב מאוד של בעיות שונות שעלולות לפגוע באופן משמעותי באיכות חייו של כל אדם אשר סובל מהן. בשל הימצאות בעיות מסוג זה, אנשים רבים מחפשים אחר הפתרון המושלם שיאפשר להם להקל על תחושות הכאבים והאי-נוחות אשר פוקדות אותן מדי יום, באופן שיוכל לאפשר להם לתפקד בצורה מלאה בשגרת חייהם מבלי שיהיו הפרעות. ובכן, הפתרון המומלץ בדרך כלל יהיה מדרסים בהתאמה אישית, אם כי חשוב מאוד לדעת כיצד בוחרים נכון מדרסים בהתאמה אישית על מנת שתוכלו לנצל את כל היתרונות הנהדרים הטמונים בדבר.

למה דווקא מדרסים בהתאמה אישית?

אנשים רבים אשר נאלצים לחיות עם כאבים כרוניים או תחושת אי-נוחות שאינה פוסקת עשויים להכיר מקרוב את גודל הפגיעה באיכות החיים שלהם, כך שבמקרים מסוימים, רק מדרסים טובים ואיכותיים הם אלו שיתנו את המענה הרצוי. על כן, חשוב מאוד להדגיש כי בחירת המדרס הנכון יכולה להשפיע באופן חסר תקדים על אותם אנשים וכן גם לשפר את איכות חייהם ולהקל על הכאבים שלהם בצורה משמעותית. בין כל אותם אנשים אשר צריכים מדרסים מותאמים ניתן למנות אנשים אשר סובלים מפציעות ספורט, חולי סוכרת הסובלים מכף רגל סוכרתית, אנשים שיש להם פלטפוס או תסמונת הולואו פוט וכדומה. אולם, חשוב מאוד לציין באותה הנשימה כי רק הבחירה הנכונה של מדרסים כאלו תהיה אפקטיבית, זאת מאחר ומדרסים שאינם הותאמו במיוחד למטופל עלולים להיות מאוד לא אפקטיביים ואפילו במקרים מסוימים לגרום יותר נזק מתועלת.

איך בוחרים נכון?

בעידן התחרותי של ימינו, קיים מגוון רחב מאוד של מפיצים ומכונים אורטופדיים שונים אשר מציעים לכל הדורש מדרסים בהתאמה אישית. אמנם ריבוי אפשרויות שכזה הוא מצוין עבור הצרכן מאוחר והוא מעודד את כל הצדדים המשתתפים לשפר את רמת השירות שלהם, אך חשוב מאוד לציין כי הדבר עשוי להקשות על הבחירה הנכונה שכן, כיצד תוכלו לבחור מתוך כל אותן אפשרויות שונות הקיימות? ובכן, בתור התחלה חשוב מאוד לוודא כי מכון האורטופדיה שתגיעו אליו יספק לכם מדרסים בהתאמה אישית אשר הוכנו בהדרכתו של אורתוטיסט מומחה עם ניסיון עשיר ומעמיק בתחומו, כמובן שאך ורק עם הכשרה חוקית מטעם משרד הבריאות. למעשה, כאשר אתם בוחרים לרכוש מדרסים אשר מיוצרים עבור כל מטופל באופן אישי תוכלו לראות את התוצאות בהתאם שכן, בדרך כלל מדובר על מדרסים איכותיים שיכולים להביא לתוצאות חסרות תקדים.

בעיות נפוצות שמדרסים מותאמים אישית עונים עליהן

• כף רגל סוכרתית - סוכרת זו בעצם בעיה שמהותה העיקרית היא ליקוי חמור בחילוף החומרים, שמתאפיין בדרך כלל על ידי רמות סוכר גבוהות בדם. אצל חולי סוכרת רבים עלולה להופיע פגיעה עצבית משמעותית, בין היתר בשל פגיעה בכלי הדם באזור הגפיים וזרימת דם דלילה שבאה לידי ביטוי בדרך כלל על ידי אובדן התחושה ברגליים. עבור אותם אנשים, מדרסים מסוג כזה אשר עשויים מחומרים איכותיים, רכים ואנטי בקטריאליים עשויים להיות הפתרון היעיל ביותר שכן, מדרסים אלו מסייעים ביצירת הגנה ובהקלה על לחצים על ידי פיזור עומסים שווה.

• ארטריטיס - ארטריטיס או בשמה המלא אוסטאוארטריטיס זוהי בעצם מחלת מפרקים ניוונית, כזו אשר באה לידי ביטוי בעיקר בשחיקת הסחוס במפרקים, כאשר תפקידו העיקרי של הסחוס הוא בעצם לבודד בין העצמות באופן שאמור לפזר את חלוקת העומסים במפרק ולמנוע חיכוך. במקרים של שחיקת הסחוס, חלק ניכר משטחו הופך למחוספס כך שנוצרים גירויים במפרק. אותם אנשים הסובלים ממחלת מפרקים זו עשויים לחוות כאבים ורגישות יתר באזור, אם כי חשוב מאוד לציין שהשימוש במדרסים חצי קשיחים עם כושר ספיגת זעזועים גבוה עשוי לתרום רבות להורדת עומסים מהברך, זאת על מנת שתהליך השיקום יהיה מהיר ויכלול כמות פציעות חוזרות מינימלית ככל הניתן.

מוגש מטעם ניו פיט
  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully