וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה: שגרת הטיפוח שתציל את שיערך מבית מורנה מיה

מוגש מטעם מורנה מיה

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 10:47

חולמת על שיער חלק, זוהר ומושלם, אבל כל מה שאת מנסה על השיער לא מביא לתוצאות הרצויות? אם כך, תדעי שאת לא לבד

נשים רבות סובלות משיער יבש, פגום, שרוף, חסר ברק ולא בריא. זאת בעיקר בעקבות שגרות טיפוח לא בריאות הפוגעות ישירות בטבעיות של השיער ולכן, חשוב שנבין למה השיער שלך זקוק כדי להחזיר לו את החיוניות והזוהר שאבדו לו.

לכל אחת שיער עם "אופי" מיוחד, משמע שגרת טיפוח אחת לא תתאים בהכרח לאחרת. שיער מתולתל למשל, הוא אחד מסוגי השיער שנמצא הכי מאתגר לשמור ולטפח בצורה קלילה. שיער בלונדיני צבוע הוא גם לא פשוט לטיפוח, ודורש השקעה יומיומית על מנת לשמור על הצבע והזוהר שלו לאורך זמן. במאמר הבא, נספק לך את המידע שאת צריכה כדי להבין לאיזה טיפול השיער שלך זקוק על מנת להחזיר לו את הברק והזוהר שאבדו לו.

סובלת משיער יבש ופגום?

שיער יבש ופגום נוטה להישבר, לסבול מחוסר ברק, קצוות מפוצלים ונשירה אשר בסופו של דבר מובילה לשיער דליל וחסר חיוניות. כל אלו משפיעים על נראותו - מראה של שיער שרוף ולא בריא במיוחד. לא זו בלבד, כתוצאה ממצבו הנוכחי השיער הופך לרגיש כשהוא חשוף לשמש או לחום קיצוני, ואם את מרבה להשתמש במכשירים כמו פן או מחליק, מיותר לציין שפעולות אלו אינן תורמות לבריאותו של שיערך. מומלץ למתן את השימוש במכשירי הייבוש והעיצוב, וודאי לא כדאי להשתמש בהם על בסיס יומי.

איך לטפל בשיער יבש, פגום וחסר חיוניות? הכירי את סדרת NUTRITIVE מבית מורנה מיה

מורנה מיה השקיעה מאמצים רבים כדי למצוא את הפורמולה האידיאלית לטיפול בבעיה זו. המותג יצר את סדרת "נוטריטיב", המורכבת מ-4 מוצרים המיועדים במיוחד לתיקון הידרציה שתוביל להחזרת ברק ובריאות השיער. כל אחד מהמוצרים מועשר בחומצה היאלורונית, אומגה 3, ארגן וקרטין שיתנו לשיער שלך את המראה שתמיד חלמת עליו. החומרים יחדרו לתוך סיב השיער ויהפכו את אותו לבריא, זוהר ורך. הסדרה מורכבת משמפו, מסכה, קרם לחות וסרום, ומספק את כל האלמנטים החיוניים לשחזור חיוניותו של שיערך. חשוב להקפיד על שימוש בכל אחד מהמוצרים של הסדרה כדי להגיע לתוצאה הרצויה.

מורנה מיה. מורנה מיה,
סדרת נוטריטיב לשיער פגום ויבש/מורנה מיה

בעלת שיער מתולתל?

ידוע, ששיער מתולתל מאוד מסובך לטיפול ותחזוקה. כאשר המדפים מלאים במוצרים המתאימים לשיער חלק, מציאת הפתרון האידיאלי לתלתלים הופך למשימה מאתגרת. כל אישה בעלת שיער מתולתל מכירה את הסיפור: חפיפה שהיא מסע, סירוק ארוך ואינו פשוט שבסופו תמצאי על הראש ליפה ולא שיער מתולתל ויפה כפי שהיית רוצה. וזה לא נגמר שם, קצוות מפוצלים, אי אחידות ותחושה כללית שהשיער פשוט לא מסתדר - כל אלה הם רק ההתחלה. אחת הבעיות הידועות והמוכרות בשיער מתולתל היא יובש השערה והמבנה החלש שלה. היובש גורם לחשמל סטטי והתקרזלות שאנחנו ממש רוצים להימנע ממנה. עקב כך, התלתלים "נופלים" ומאבדים את צורתם המקורית.

איך נכון לטפל בשיער מתולתל? הכירי את סדרת MOLECULE מבית מורנה מיה

מורנה מיה מצאה את הפתרון. על מנת להתמודד עם הבעיות של מתולתלות, המותג פיתח את סדרת "מולקולה", מגוון מוצרים המתמקדים בטיפול במיוחד לשיער מתולתל. כל מוצר ומוצר בסדרה הזו מכיל רכיבים טבעיים כמו שמן צ'יה, אומגה 3, ויטמין E, לבונה, קיק וקרטין שתורמים באופן ישיר ועקיף לשיער מתולתל לתפוס צורה ולהיראות בריא וחיוני. הסדרה כוללת 4 מוצרים, ששימוש בהם כחלק משגרת הטיפוח של שיערך יוביל לתוצאות משמעותיות ואת תראי את השינוי תוך מספר שימושים בודדים.

מורנה מיה. מורנה מיה,
סדרת מולקולה לשיער מתולתל/מורנה מיה

בעלת שיער בלונדיני או צבוע?

שיער בלונדיני בריא הוא חלומה של כל אישה. אם לא התברכת בצבע המיוחל ואת מבקרת אצל הספר אחת לכמה זמן, את יודעת כמה קשה לתחזק שיער בלונדיני. בין אם מדובר בבלונד פלטינה או בלונד טבעי, השיער שלנו חשוף לכל כך הרבה כימיקליים אשר מקשים על שימור הברק, המרקם והגוון. אז איך עושים את זה נכון? מורנה מיה פיתחה את סדרת סילבר טאץ' לבעלות שיער בלונדיני, שתעשה פלאים לשיער שלך.

איך לתחזק שיער בלונדיני בצורה נכונה? הכירי את סדרת SILVER TOUCH מבית מורנה מיה

שיער בלונדיני נוטה להיות שביר יותר משיער שחור או חום באופן טבעי. לרוב, השיער הבלונדיני דק יותר ופחות עמיד. הוא הופך לשברירי, במיוחד לאחר טיפול כזה או אחר הנעשה לטובת שמירה על הצבע שלו. ואיך נאמר בעדינות? זה לא נגמר שם. השימוש במרכיבים כימיים להגברת הגוונים יכול לגרום לשיער להצהיב ואף להראות ירקרק או כתום. כדי לשמר את הצבע, חשוב לבחור בטיפוח מותאם לשיער בלונדיני ולהגן עליו מפני גורמים כמו קרני UV, מי ים ועוד. סדרת "סילבר טאץ'" מורכבת משני מוצרים המשלימים אחד את השני לטיפוח מושלם בשיער בלונדיני או צבוע. המוצרים מועשרים בחומצה היאלורונית, אומגה 3, ארגן וקרטין וחודרים לסיב השערה ותורמים לשיקום אינטנסיבי בעיקר עבור שיער הסובל מיובש, קצוות מפוצלים ושינוי גוון השיער. השמפו טיפולי והמסכה פועלת ומסירה את הפיגמנט הצהוב והכתום הלא רצוי.

מורנה מיה. מורנה מיה,
סדרת סילבר טאצ׳ לשיער בלונדיני/מורנה מיה

כל אחת והשיער שלה

מורנה מיה מפתחת נוסחאות על מנת למצוא את המוצר הטוב והאיכותי ביותר בענף הקוסמטיקה לשיקום, טיפוח ועיצוב כל סוגי השיער. היא מציעה 3 סדרות אפקטיביות, מתוכן תוכלי למצוא את הסדרה שהכי מתאימה לצבע ואופי השיער שלך. כל מה שעליך לעשות הוא להתמיד בשגרת הטיפוח שלך עד לרמת גימור הרצויה לך. יחד עם זאת, חשוב להבין אילו גורמים הביאו את שיערך למצבו הנוכחי, ובהתאם לכך לבחור בסדרה המתאימה לך בדיוק וכמובן חשוב לא פחות, למתן חשיפה

לגורמים שמשפיעים לרעה על שיערך. כל הסדרות והמוצרים של מורנה מיה ללא פראברנים וללא מלחים שעלולים להזיק לשיערך. מורנה מיה דוגלת בזכויות בעלי החיים וכל המוצרים שלהם לא נוסו על בעלי חיים. בואי להפוך את השיער שלך למה שחלמת עליו.

מוגש מטעם מורנה מיה
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully