וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב בניחוח פריזאי: הסיפור מאחורי גילה בל פרי עיצוב ואדריכלות פנים

מוגש מטעם גילה בל פרי

10.7.2023 / 9:42

את האהבה לתחום העיצוב גילה בל פרי שאבה מהרקע המשפחתי כבת לאבא קבלן בניין. היא מחזיקה בעסק של עיצוב ואדריכלות פנים בו היא מתמקדת בדירות ובתים פרטיים, עושה שיפוצים גדולים, שינויי דיירים וכל מה שקשור בהום סטיילינג

פרויקט של גילה בל פרי. יח"צ,
פרויקט של גילה בל פרי/יח"צ

כשנפגשתי עם גילה בל פרי וישבנו לראות בתים שהיא עיצבה לא יכולתי שלא לשים לב שיש לה סטייל מאוד ייחודי שלא ראיתי עדיין בבתים בארץ, ובהמשך השיחה גיליתי שגילה מביאה משהו שונה.

מהיכן את מקבלת את ההשראה?

"אני נוסעת הרבה לטיולים ומסעות מעניינים ברחבי העולם, בעיקר 'מסעות אופנועים' במקומות אותנטיים, שמעוררים בי חומר ליצירה."

השפעותיה של פריז

כבר 15 שנים שגילה בל פרי עובדת בתחום העיצוב. היא גדלה בבית עם אבא קבלן, כך שמגיל 0 היא ביקרה באתרי בנייה, ומאוחר יותר סיימה לימודים בפריז ונשארה לגור שם 10 שנים.

איך התחיל הרומן הארוך עם פריז?

"ביקרתי בעיר מספר פעמים בתור ילדה כי יש לי משפחה שם, והחלטתי להירשם ללימודים כי רציתי ללמוד אצל המורים הכי טובים באירופה. אפילו התחתנתי ב'סאן טרופז' והבן שלי נולד בפריז, בה חייתי עשור בתחילת העשור השני לחיי."

ולמה דווקא עיצוב?

"התעסקתי ואהבתי אומנות כל חיי. למדתי ציור, ולפני שטסתי ללמוד בפריז למדתי ריקוד וצילום בארץ , ב'קמרה אופסקורה'."

פריז השפיעה על סגנון העיצוב שלך?

"זה נתן לי טאץ' אירופאי, פריזאי יותר. הסגנון שלי הוא משהו באמצע בין העיצוב האירופאי לעיצוב הים תיכוני. אני מחברת בין שניהם ובעיקר דואגת ליצור בתים שאנשים יוכלו לגור בהם, שיהיו חמים בקווים נקיים ופרקטיים." ליצירת קשר עם גילה בל פרי, לחצו כאן.

ליווי 360

את לקוחותיה גילה בל פרי מלווה ממש מההתחלה כלומר, מהרגע בו החליטו שהם רוצים לשפץ או לאחר שקנו דירה חדשה, ועד סיום תהליך ההום סטיילינג של הדירה, הבית או המשרד. "איך מתנהל תהליך העבודה מול הלקוח."

"מתחילים בשיחת יעוץ ארוכה בטלפון שבה אני מבקשת מהלקוח לשלוח לי תוכנית במצב הקיים עם יש לו. אני מנסה להבין את צרכיו ורצונותיו של הלקוח, והמפגשים הבאים מתרחשים בדירה עצמה. אני מעדיפה לא להסתובב בה הרבה זמן בביקור הראשון בדירה, שלא יתקבע לי בראש המצב הקיים ואוכל לפתח חופש יצירתי שמותאם ללקוחות באופן אישי."

ואת מספיקה לקלוט את כול הפרטים הקטנים?

"יש לי ראייה צילומית, המאפשרת לי לקלוט את הפוטנציאל במהרה. לאחר מכן, אני שולחת מודד שלוקח מידות מדויקות, אותן אני משכללת עם הצרכים של הלקוח ופוטנציאל הדירה ומציעה ללקוח בין 2 ל-3 אופציות."

וברגע שהתוכנית מאושרת?

"אני מתחילה לעבוד על שאר תוכניות העבודה - הריסה, בנייה, אינסטלציה, חשמל, תאורה, מיזוג, מטבח, העמדה של הרהיטים ועוד. אני בונה תכתיב כמויות בכדי לקבל הצעת מחיר מקבלנים אותם בחרתי בקפידה, ומקשרת אותם אל הלקוח. בהמשך, אני מגיעה לפקח על העבודה."

ומתי מתחיל שלב העיצוב?

"ישנם ימי רכישה ללא הגבלה בהם הולכים לקנות ריצופים, חיפויים, מטבח, גופי תאורה וריהוט בוחרים צבע ווילונות לדירה, ובסוף בסוף את כל האקססוריז- ורק אז מתחילים."

קורה שיש טעויות?

"כשהכל מתוכנן לפרטים מראש על גבי תוכניות, סיכוי קטן לטעות. אם יש בלתמי"ם, אני מאוד כנה עם הלקוחות וחשוב לי ליצור אמון ושקט נפשי. גם הרבה אחרי שהתהליך הסתיים, אני תמיד זמינה עבור הלקוחות שלי בסבלנות רבה בטלפון 052-577-6734."

פרויקט של גילה בל פרי. יח"צ,
פרויקט של גילה בל פרי/יח"צ

מהחלום של הלקוח אל המציאות העיצובית המושלמת

גילה בל פרי מספרת שיש מוטו שמלווה אותה תמיד, אותו היא קראה בספר בשם "מדע ההתעשרות": "בתור בעלת עסק, צריך לתת ללקוח שלך משהו שהוא יהיה בעל ערך הרבה יותר מסכום הכסף שקיבלתי." עבורה, ההערכה והתודה של הלקוח הם ערך עליון, הרבה יותר מהכסף.

את מצליחה לפעול על פי המוטו?

"אני תמיד שמחה לראות שהאמון של הלקוחות בי כל כך גדול שהם סומכים על דעתי לחלוטין. אני לא רק משדרת ביטחון, אלא דואגת גם להיות עניינית ולקצר עבורם תהליכים כי אני מודעת לטלטלה הנפשית הגדולה בחיי האנשים בשלב תהליך השיפוץ. התברכתי ביכולת לקרוא אנשים ולכן קל לי לפענח את הרצונות שלהם ולראות מה הנשמה באמת רוצה."

לדוגמא?

"הגיעו אליי לקוחות עם רצונות שונים. לבעל היה מאוד חשוב שתהיה להם אפשרות לצאת בבוקר לגינה, אליה לא הייתה גישה בגלל מחסן, והאישה מאוד אהבה מטבח ורצתה להגדיל אותו. מה שעשיתי זה לפתוח ויטרינות מהסלון אל הגינה וגם אל המטבח, אבל במטבח רק באופן חלקי כי לשם הוספתי עוד ארונות מטבח. כך כל אחד קיבל מה שרצה."

לפרטים נוספים על גילה בל פרי והעיצוב המדויק שהיא יכולה להעניק לבית שלכם גם מבחינת היופי וגם מבחינת הדינאמיות וההתאמה בשביל כל יושבי הבית, חייגו 052-577-6734

מוגש מטעם גילה בל פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully