וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנות הדיגיטל ששמה אותך במרכז - bonobo

מוגש מטעם בונבו

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 9:59

איתי ביג'אווי ואמיר גרובי מנצחים בגאון על סוכנות הדיגיטל "בונובו", שמשנה את חוקי המשחק ושמה דגש על יחס אישי, ליווי צמוד, מקצועיות ללא פשרות - וכל זאת ללא התחייבות כובלת

סוכנות דיגיטל. freepik,
סוכנות דיגיטל/freepik

שוק סוכנויות הדיגיטל שופע, גדוש ויש יאמרו רווי בסוכנויות. הרבה מאוד סוכנויות מציעות את שירותיהן לחברות ולעסקים בתחומים שונים, רובן ככולן מבטיחות שיפורי ביצועים והכנסות, אך לא תמיד יש אחיזה במציאות להבטחות ולציפיות
.
סוכנות הדיגיטל "בונובו", בניהולם המקצועי של איתי ביג'אווי ואמיר גרובי, עובדת ע"פ סטנדרטים נדירים בתעשייה, כשלצד גישה בלתי מתפשרת להשגת תוצאות הנובעת מקשר אישי וצמוד בין הסוכנות לבין הלקוח, כאן אין התחייבות לריטיינר חודשי, אין "חתונה קתולית" ואין התחייבות כובלת. ככה זה, כשיש ביטחון מלא ביכולות ובניסיון ובעיקר אין מה להסתיר. שקיפות היא מילת מפתח.

על הקברניטים ועל החזון

אמיר גרובי הוא הדמות האמונה על קידום ממומן, ניהול סושיאל, ניהול והפקת ניוזלטרים, ימי צילום, בניית אסטרטגיית שיווק. איתי ביג'אווי הוא הדמות האמונה על קידום אורגני וקידום אתרי וורדפרס.

הסוכנות מציעה מגוון רחב של פתרונות בתחומי השיווק הדיגיטלי, קידום אורגני וממומן של אתרי איקומרס (אתר סחר) , אתרי וויקס ווורדפרס, ניהול רשתות חברתיות והטמעות של דו"חות אנליטיקס.

בפרק הזמן שסוכנות הדיגיטל "בונובו" קיימת היא כבר הספיקה לעשות פרויקטים מוצלחים עם חברות מובילות בתחומים שונים ובהן: דיבאני סנטר, סחוט, יקב דלתון ועוד חברות ועסקים בהיקפי פעילות שונים.

מקצועיות, שקיפות ותוצאות

איך מתבצעת ההתנהלות? זה מתחיל בשיחת תיאום ציפיות בין הסוכנות ללקוחות, הצבת יעדים ריאלים, חלוקת תקציבים לפרויקטים השונים, בדיקת היתכנות כלכלית להצלחת הפרויקט. הלקוח זוכה לליווי הדוק וליחס אישי מצד אמיר גרובי ואיתי ביג'אווי, שמצידם דואגים לעדכן דשבורד משותף הפתוח לעיני הלקוח בכל עת, בכל הקשור למשימות, לו"ז ביצוע, טבלת הוצאות והכנסות ומצב עדכני של כל הקמפיין. אחת לשבועיים נערכת שיחה משותפת עם הלקוחות, על מנת לשקף ולדייק את הנעשה בפרויקט, להעלות רעיונות ולגבש אסטרטגיה להמשך.

ב"בונבו" מקפידים על ערכים מאוד ברורים של אותנטיות, שקיפות, שיתוף פעולה, מקצועיות בלתי מתפשרת, התאמת אסטרטגיה ייחודית ופרטנית לכל לקוח.

מוזמנים להתרשם

באתר האינטרנט של "בונובו" תוכלו להתרשם עוד מהפתרונות והאפשרויות שמציעה הסוכנות, אפילו לתאם.

פגישה במשרדי החברה בת"א. לפרטים נוספים: 050-6787317.

מוגש מטעם בונבו
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully