וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס אשראי חוץ בנקאי - אתם באמת צריכים אחד כזה?

משה כסיף, בשיתוף bwise

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 12:57

מה זה בעצם כרטיס אשראי חוץ בנקאי ומה התועלת בהחזקת כרטיס אשראי כזה? כל הפרטים בפנים

כרטיס אשראי. freepik,
כרטיס אשראי חוץ בנקאי, כשמו כן הוא/freepik

בשנים האחרונות נעשו צעדים לקראת השלמת ההפרדה בין הבנקים לבין חברות כרטיסי האשראי שלהם. בסוף 2019 נפרד בנק הפועלים מחברת ישראכרט, ובנק לאומי נפרד מלאומי קארד. בשנים הקרובות אמור גם בנק דיסקונט להיפרד מחברת כ.א.ל - חברת האשראי שלו. מטרת ההפרדה היא הגברת התחרות בתחום האשראי, מה שאמור לסייע לכל משקי הבית ולכל העסקים בקבלת אשראי זול יותר, מהר יותר ובתנאים טובים יותר. מה זה בעצם כרטיס אשראי חוץ בנקאי? מה התועלת בהחזקת כרטיס אשראי כזה? מהו כרטיס אשראי חוץ בנקאי לילדים ולמה מדובר בפתרון איכותי? היכן ניתן למצוא מידע ולבחור כרטיס אשראי חוץ בנקאי איכותי? כדאי לקרוא - בשורות להלן נשיב לכל השאלות הללו בהרחבה.

bwise. bwise,
חברת bwise/bwise

כרטיס אשראי חוץ בנקאי ומה התועלת בהחזקת כרטיס אשראי כזה

כרטיס אשראי חוץ בנקאי, כשמו כן הוא, הינו כרטיס שלא הונפק על ידי הבנק שבו מתנהל החשבון, אלא הונפק עבור האוחז בו על ידי אחת מחברות האשראי החוץ בנקאיות. החברה שהנפיקה את כרטיס האשראי מעניקה לאוחז בכרטיס מסגרת אשראי המאפשרת לו להתנהל באופן שוטף. בנוסף, חברת האשראי מציעה מעת לעת לאוחז בכרטיס הטבות שונות, כמו גם הלוואות מהירות בתנאים אטרקטיביים. להלן היתרונות העיקריים הגלומים בהחזקת כרטיס אשראי חוץ בנקאי:

1. הגדלת מסגרת האשראי: המסגרת בכרטיס האשראי החוץ בנקאי איננה רשומה בבנק וגם איננה תלויה בהחלטות שלו לגבי מסגרת האשראי של הלקוח. ההתנהלות של בעל הכרטיס היא מול חברת האשראי בלבד, ובלא כל קשר להתנהלות שלו בבנק. כרטיס אשראי חוץ בנקאי מעניק, אם כן, לאוחז בו מסגרת אשראי נוספת על זאת שיש לו בבנק. למסגרת האשראי הזאת יש חשיבות מיוחדת, בעיקר ללקוחות שמסיבות שונות אינם זוכים לאשראי בתנאים טובים מהבנק.

2. ריביות אטרקטיביות: לכאורה, מי שמעניק ריביות אטרקטיביות הם הבנקים, באמצעות כלל מכשירי האשראי שלהם. למעשה, לא אחת קורה שחברת האשראי החוץ בנקאית מעניקה ללקוח תנאי אשראי אטרקטיביים המאפשרים לו להתנהל בצורה טובה יותר, תוך חיסכון בעמלות ובריביות.
3. העדר תלות באופי ההתנהלות מול הבנק: אמנם נכון לומר שלפני הענקת כרטיס אשראי חוץ בנקאי, נערכת בדיקה של הלקוח הפוטנציאלי אל מול הבנק שבו מתנהל החשבון. עם זאת, מרגע שהונפק ללקוח כרטיס אשראי חוץ בנקאי ההתנהלות שלו היא אך ורק אל מול חברת האשראי. הלקוח יכול להקטין או להגדיל את מסגרת האשראי, וכן לקבל הלוואות או מוצרים פיננסיים שונים, שבעבר ניתנו על ידי הבנקים בלבד, מחברת האשראי החוץ בנקאית. בין השאר ניתן לרכוש באמצעותם סוגים מסוימים של פוליסות ביטוח, ולאחרונה גם ניתנת ללקוחות האפשרות לפתוח תוכניות חיסכון באמצעות הכרטיס.
כאמור, המטרה של משרד האוצר בחתירה שלו להפרדת חברות האשראי מהבנקים, היא להקטין את הריכוזיות הפיננסית במשק הישראלי ולחשוף את הלקוחות הפוטנציאליים לגופים פיננסיים שעשויים להעניק להם אשראי בתנאים טובים מאלה שניתנים על ידי הבנק.

bwise. bwise,
המומחים של אתר BWISE צרכנות פיננסית יסייעו לכם לבחור את חברת האשראי/bwise

כרטיס אשראי חוץ בנקאי לילדים - מה זה ולמה זה חשוב

כרטיס אשראי חוץ בנקאי לילדים או כל כרטיס אשראי שנועד לילדים (רשימה של כרטיסים מומלצים), נועד בראש וראשונה לאפשר לילדים לתרגל שימוש נכון באשראי. באופן עקרוני, כרטיס אשראי חוץ בנקאי לילדים הוא כרטיס שניתן לילדים אחרי חתימה של ההורים על מסגרת האשראי. בנוסף, מי שיכול לטעון את הכרטיס הוא ההורה החתום על הכרטיס, כך שלילד האוחז בכרטיס אין השפעה על גובה מסגרת האשראי בכרטיס.

• שמירה על ההוצאות של הילד: כרטיס אשראי חוץ בנקאי לילדים מאפשר להורים לנטר את ההוצאות של הילד ולמנוע ממנו לעבור את רף ההוצאות שנקבע עבורו.
• אפשרות להעביר מזומנים: כרטיס האשראי לילדים מאפשר להורים להעביר לילד מזומנים, אם בנסיבות כאלה ואחרות הילד נתקע. באופן הזה אין צורך לצייד את הילד במזומנים, ואפשר להיות בטוחים במידה רבה של וודאות שהילד לעולם לא יעמוד בפני שוקת שבורה.

אם יש לכם עניין להנפיק כרטיס אשראי חוץ בנקאי לילדים, זה בהחלט המקום הנכון והמתאים ביותר עבורכם. צרו קשר כבר כעת והמומחים של אתר BWISE צרכנות פיננסית יסייעו לכם לבחור את חברת האשראי שתעניק לכם את תנאי האשראי המתאימים והטובים ביותר עבורכם. הצעות המחיר שתקבלו הן ברורות ומאפשרות לקבל החלטה מושכלת באשר לגוף הפיננסי שינפיק עבורכם את הכרטיס.

משה כסיף, בשיתוף bwise

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully