וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהו קונספט החתונה החדש שכבש את הארץ והעולם?

מוגש מטעם חתונה עולמית ישראל

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 9:08

חתונה בהפלגה היא חוויה יוצאת דופן שמספקת יתרונות רבים ומקוריים. המשיכו לקרוא וגלו מהם היתרונות של קיום חתונה בהפלגה ומדוע היא עשויה להיות הבחירה המושלמת ליום המיוחד שלכם

רוב הזוגות הצעירים מעוניינים בחתונה מרגשת, בלתי נשכחת ומקורית במיוחד. אם גם אתם מאסתם באולמות ובגני אירועים שנראים כולם אותו דבר ואתם מחפשים רעיונות מעניינים חדשים להפקת חתונה שתהיה מקורית ומעניינת - אין דרך טובה יותר ליצור זכרונות בלתי נשכחים, מאשר חתונה בשייט.

חתונה בשייט - בארץ ובדובאי. חתונה עולמית ישראל בע"מ,
חתונה בשייט - בארץ ובדובאי/חתונה עולמית ישראל בע"מ

להפליג אל עבר חייכם המשותפים

קיום אירוע חתונה בשייט ביאכטה מפוארת מספק עימו מגוון יתרונות ייחודיים ויוצאים מן הכלל, ביניהם ניתן למנות:

● מיקום ייחודי: חתונת שייט מציעה מיקום ייחודי ורומנטי. אתם יכולים לקיים את טקס החופה והקידושין בזמן שרוח הים נושבת לכם בשיער וקול גלים מתנפצים ברקע. עם נופים עוצרי נשימה של הים התיכון, הים האדום או של דובאי, תמונות החתונה שלכם יהיו מדהימות והאורחים שלכם יזכרו את היום המיוחד שלכם לשנים הבאות.

● נוחות: חתונה בשייט נוחה מאוד. אינכם צריכים לדאוג לכלום מלבד ההגעה למקום. כל התכנון, כולל הקייטרינג, הצלם, הדיג'יי וכל מה שהנכם זקוקים לו על מנת לקיים חתונה מרגשת - הכל נמצא על הספינה, מה שמקל על כולם להשתתף וליהנות מחגיגות החתונה.

● חבילות הכל כלול: חברת World wedding Israel ltd מציעה חבילות חתונה הכל כלול הכוללות הכל מהטקס ועד קבלת הפנים. זה אומר שאתם לא צריכים לדאוג לגבי הפרטים, אלא רק ליהנות מהיום המיוחד שלכם עם יקיריכם.

● פעילויות מהנות: חתונת שייט מציעה יותר מסתם חופה וקבלת הפנים. האורחים שלכם יכולים ליהנות ממגוון פעילויות מהנות על הסיפון, כמו שחייה, ריקוד ואפילו הימורים. חתונת שייט היא כמו מיני-חופשה לכולם, והיא נותנת לכם את ההזדמנות לבלות יותר זמן עם יקיריכם.

● משתלמת: חתונה בהפלגה יכולה להיות משתלמת יותר מחתונה מסורתית. עם חבילות הכל כלול, תוכלו לחסוך כסף על מקומות, תחבורה וקייטרינג.

● תכנון ללא לחץ: תכנון חתונה יכול להיות מלחיץ, אבל עם חתונת שייט, לא צריך לדאוג לפרטים. מתכנן החתונות של חברת השייט ידאג להכל, מהפרחים ועד למוסיקה, כך שתוכלו להירגע ולהנות מהיום המיוחד שלכם.

אחרי החופה - ממשיכים לחגוג בלב הים הפתוח. חתונה עולמית ישראל בע"מ,
אחרי החופה - ממשיכים לחגוג בלב הים הפתוח/חתונה עולמית ישראל בע"מ

אתם רק צריכים לבחור את המיקום - באילת, הרצליה או בכלל דובאי?

חברת חתונה עולמית בישראל בע"מ מציעה חבילת חתונה בהפלגה באילת ומאפשרת לקיים אירוע מפואר של עד 250 משתתפים. הייחודיות בקיום ההפלגה בים סוף טמונה ב-3 איים צפים, עליהן ניתן לערוך את החופה אל מול נוף עוצר נשימה, אשר מסוגלים להכיל עד 120 איש כל אחד. דמיינו לעצמכם - האורחים מפליגים אל לב ים ויורדים אל האיים, בעוד החתן והכלה מגיעים לחופה בסירת מנוע - כניסה מרשימה לחופה בלתי נשכחת בזכות השילוב המנצח של ים כחול, שמיים פרוסים מלמעלה, שמש נעימה, החברים והמשפחה.

עבור אלו אשר נמנעים להגיע לעיר הדרומית של ישראל, מציעה החברה חתונה בשייט בחיפה, הרצליה ואשדוד עם מגוון יאכטות מפוארות ומרשימות.

לאלו אשר בחרו בהפלגה בחיפה, ממתינה יאכטה מפוארת בעלת 2 מפלסים, אשר יכולה להכין עד 120 איש ועם אפשרות לקיום החופה על הסיפון העליון ביאכטה בלב ים או לחלופין במזח, אל מול השמש השוקעת ורחש הגלים.

לא רק זאת, החברה ערוכה לקיום חתונה בהפלגה בדובאי ומציעה ליווי כולל מא' עד ת' בכל הקשור לארגון וסידור כל הדברים הנדרשים לשם כך.

את האירוע הזה כולם יזכרו לטובה

אחד היתרונות הבולטים של חברת חתונה עולמית ישראל בע"מ הוא הליווי הצמוד, יחס אישי וחם וכן מעטפת פתרונות מלאה לזוג המאושר החל ממלצרים, בר אקטיבי, קייטרינג בשרים איכותי, דיג'יי מוכר ואף אפשרות לקניית או השכרת שמלות כלה וחליפות חתן מהמעצבת ניקה ריחני המוכרת בארץ ובעולם.

לאחר החופה תוכלו לבלות עם יקירכם בריקודים על הסיפון העליון עם בר אקטיבי וכן אפשרות לשחייה בלב הים הפתוח והנאה מרובה לכל המשתתפים.

ארוחת בשרים מפנקת בסיפון התחתון. חתונה עולמית ישראל בע"מ,
ארוחת בשרים מפנקת בסיפון התחתון/חתונה עולמית ישראל בע"מ

לסיכום, חתונה בשייט היא חוויה ייחודית ובלתי נשכחת המעניקה יתרונות רבים. זה חסכוני, נטול מתח ונוח. עם חבילות הכל כלול, אפשרויות יעד מרובות ופעילויות מהנות על הסיפון, חתונת שייט היא כמו מיני חופשה לכולם. אם אתם מחפשים דרך מיוחדת ובלתי נשכחת לחגוג את יום החתונה שלכם, חתונת שייט עם חברת חתונה עולמית ישראל בע"מ עשויה להיות הבחירה המושלמת עבורכם. לפרטים נוספים ובירור תאריכים פנויים בקרו בפייסבוק חייגו 0502528882 או שלחו הודעה בוואטסאפ

מוגש מטעם חתונה עולמית ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • חתונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully