וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכנתא למסורבים עושים רק עם יועץ מקצועי ומנוסה

מוגש מטעם סל יועצים

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 9:50

פתאום קם אדם בבוקר ומגלה שהשמיים נפלו וכל חלומו לקבל משכנתא למסורבים שהוא הוא יכול לפתור את בעיותיו הפיננסיות נגוז ברגע אחד. איך עושים משכנתא למסורבים ועם מי עושים את זה?

זה יכול לקרות לכולנו ביום בהיר. כולנו בני אדם. ואז נולד צורך לקבל משכנתא למסורבים. משכנתא למסורבים היא צורך שנוצר אצל בעל נכס שנתקל בבנק או מספר בנקים שהם מפונקים בלקוחות טובים יותר, לעומת הבנקים השונים יש את הפריבילגיה להחליט האם להסכים או לדחות בקשה למשכנתא. למרות שמדובר על אינטרס משותף, בנקים עשויים לדחות את הבקשה למשכנתא מסיבות שונות. אם קיבלתם סירוב למשכנתא חובה לעשות חישוב מסלול מחדש.

הפתרון הנכון הוא לקחת משכנתא למסורבים אצל גופים מוכרים וידועים, ולא בגופים פרטיים שאכן נותנים משכנתא למסורבים, והסיכון מולם הוא גדול.

יחד עם יועץ מקצועי ומנוסה תוכלו להשיג משכנתא למסורבים נכונה. יועץ משכנתאות למסורבים שעשה זאת מאות פעמים יוכל לדאוג לאינטרסים על היקר לכם מכל. ולכן אם אצל כולם העבודה עם יועץ היא חשובה, למסורבים בבנקים החשיבות היא כפולה ומכופלת בהשגת במשכנתא.

תעבדו עם יועץ מקצוען - רק על בסיס הצלחה

אחד המבחנים המרכזיים בבחירת יועץ היא לקחת יועץ שבודק דברים לפני שהוא מחליט לעבוד עם הלקוח, הבדיקה של היועץ צריכה להיות מקצועית ולבחון את הפרמטרים של כל לקוח, להתאים ללקוח את הפתרון הנכון עבורו.

כלומר, יועץ שהא רב תחומי ויודע לעשות משכנתא רגילה, משכנתא למסורבים, משכנתא הפוכה, משכנתא לאיחוד חובות ומחזור הלוואות, משכנתא הפוכה, ואפילו מימון פרויקטים של בנייה הוא יועץ שלמד את מגוון הפתרונות, ומסוגל לעמוד מול הלקוח ולהסביר לו מה הדרך הכי נכונה עבורו לצאת מהבעיה אליה הוא נקלע. אם תלכו לחברה גדולה ושם יש יועץ משכנתא רגיל שאינו ידע לעזור לך לקבל משכנתא למסורבים , אז יכול להיות שהוא יגרום לך לנזק של זמן ארוך יותר בתהליך. זמן שווה כסף, ולפעמים אין זמן בכלל וצריך לפעול במהירות מרבית בכדי לפתור את הבעיה

מדוע הבנק מסרב לתת משכנתא למסורבים?

לבנק יש את השיקולים שלו האם לתת או לא לתת משכנתא. השיקולים המרכזיים לסירוב הם: יכולת החזר נמוכה, מינוף גבוה של הלקוח, נתוני אשראי נמוכים שפוסלים בקשת משכנתא למסורבים כל הסף. כלומר, אם הבנק יודע כי ללווה תהיה בעיה להחזיר את המשכנתא, מראש הוא ירצה למנוע זאת. בו בזמן יכולים להיות אנשים שירצו לקחת משכנתא גבוהה, כזאת שלא תואמת ליכולת ההחזר. הבנק מבחינתו ירצה לדעת שהכסף שהוא נותן יחזרו אליו יחד עם הריבית שאותה הוא לוקח. אם נדלקות נורות אזהרה אדומות, הבנק מצידו יעשה הכל כדי להימנע מלתת משכנתא. אם קיבלתם סירוב מהבנק למשכנתא אזי צריך לפנות לגורם מקצועי שיבחן את כל הנתונים שלכם ויאמר לכם אם כדאי לכם בכלל להיכנס להרפתקה הזו

מה עושים אחרי הסירוב של הבנק?

זה שהבנק סירב לתת לכם משכנתא זה לא אומר שהגיע סוף העולם מבחינתכם. ישנם גופים ענקיים במשק הנתמכים על ידי חברות ביטוח הגדולות בישראל, ולשם אתם צריכים לכוון משכנתא למסורבים אפשרית כל עוד פועלים על פי ההנחיות שאותן נסקור כאן לפניכם. ראשית הבינו את הסיבה לסירוב, הבנק מצידו מחויב להסביר מדוע הוא סירב לתת לכם משכנתא. תוכלו לשאול את הבנק מדוע הוא סירב, לא אמורה להיות עמימות בהקשר הזה. בנוסף תפנו לאיש מקצוע שיספק לכם ליווי החל מהשלב הספציפי הזה.

כיצד יועץ משכנתאות עוזר למסורבים?

העזרה של יועץ משכנתאות היא גבוהה, במרבית המקרים היא זאת שתעשה את ההבדל. ראשית היועצים מגיעים עם ידע והבנה מעמיקה של התחום הספציפי הזה. ההיכרות של יועץ ממקצועי עם שלל הגופים בישראל תעזור לו לפגוע "בול" בגוף הנכון שייתן לכם פתרון . היועצים יודעים בזכות העבודה הקודמת שלהם עם מסורבים הם יודעים מה צריך לעשות כדי להפוך את הקערה על פיה. הם יודעים איך לגרום לגוף המממן, שיכול להיות בנק או חברת ביטוח לקבל את הלקוח . יועץ משכנתאות למסורבים מקצועי ומנוסה יש את הקשרים הנכונים, והוא יכול לפנות ישירות לבנק, חברת ביטוח להבין את היכולת שלכם לקבל פתרון, וזאת בלי לעשות "סיבוב" ארוך שסופו הוא כשלון. וכך חוסכים זמן רב , ומקבלים פתרון זול משמעותית. וכל זאת בזכות הידע שיש להם. כך שעם יועץ מיומן כל המציאות עשויה להשתנות בהשוואה למציאות אותה הכרתם עד כה.

מעבר לכך, משכנתא למסורבים מחייבת בדיקה מעמיקה של כל פרט וכל עניין. למסורבים לא יהיה את הזמן להתעסק עם הדברים האלה שכוללים בירוקרטיה מרובה. הבנק מצידו יכול לדרוש כל מיני מסמכים וכל מיני אישורים שאותם הוא ירצה לקבל. ליועץ יש את כל הכלים לבצע את הפעולות הללו בלי לפגוע בסיכויים לקבל משכנתא. ברגע שתראו לבנק כי המחשבה שלו הייתה שגויה, אין סיבה שהוא לא ייתן לכם משכנתא. תזכרו כי האינטרס לתת משכנתא הוא גם אינטרס של הבנק שמרוויח מכך לא מעט.

איך בוחרים יועץ משכנתאות למסורבים?

בחירת יועץ משכנתא למסורבים היא בחירה חשובה שיכולה לשנות את הדברים. ההמלצה שלנו אליכם תהיה לפנות רק ליועץ שמכיר ומתעסק דרך קבע עם מסורבי משכנתא. הוא ידע מה לעשות ואיך לפעול כדי לגרום לבנק לשקול מחדש את הסירוב. בו בזמן תבקשו מהיועץ להראות לכם קבלות מוכחות לכך שהוא יודע מה הוא עושה. תגרמו לו לשכנע אתכם כי פנייה אליו תהיה הפנייה הנכונה בהקשר הזה. עם כל העניינים הללו אל תשכחו לבחון גם את כל נושא העלויות טרם הפנייה. אחד המדדים בבחירת יועץ היא חיפש מידע עליו בגוגל, לדוגמא תרשמו יעקב אלון יועץ ותבדקו המלצות, אני בטוח שתמצאו מידע שיעזור לכם להחליט. רק ככה בוחרים יועץ!

מוגש מטעם סל יועצים
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully