וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליפים את תיבות הדואר בבניין? הכירו את חברת תיבות

מוגש מטעם חברת תיבות

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 9:47

בחירה של תיבות דואר לבניין היא משימה חשובה. תיבות הדואר צריכות להחזיק לאורך שנים, ובגלל שהן לרוב ממוקמות בחזית, גם להיראות מצויין

חברת תיבות היא חברה ירושלמית אשר הוקמה בשנת 1936, ומאז מעניקה לקהל הישראלי את תיבות הדואר המתקדמות ביותר בשוק. בכתבה הבאה נציג בפניכם את כל החידושים בתחום: חומרי הגלם העמידים ביותר, העיצובים המודרניים והסטנדרט המקובל בתחום ההתקנה והאחריות. שיפוץ נעים!

מה לוקחים בחשבון כשבוחרים חברת תיבות דואר לבניין?

אין ספק שהאיכות היא הדבר החשוב ביותר. תיבות דואר לבניין הן דבר שצריך להחזיק למשך עשרות שנים. לכן, חשוב לבחור בחברה ותיקה, שתעניק לכם אחריות ארוכת טווח על התוצאה הסופית. הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא להחליף את התיבה לאחר זמן קצר - וגם לא "להיתקע" עם תיבה שנראית ישנה ומתקלפת.

לשם כך ערכנו עבורכם רשימת פרמטרים מומלצים לבחירת החברה הנכונה.

אמינות, ותק וניסיון

בגלל שתיבות הדואר לבניין (או למשרדים) צריכות לשמור על מראה מצויין לאורך שנים רבות, כדאי לבחור בחברה עם ותק, שתהיה שם בשבילכם בכל מצב ולא "תיעלם" ברגע שיש בעיה. חברת תיבות נמצאת בסביבה כבר מאז 1936, ושמה דגש על שירות לקוחות איכותי. החברה צברה מוניטין מצויין בזכות אלפי פרוייקטים במגזר הפרטי והעסקי - מה שהופך אותה לבחירה הבטוחה ביותר.

איכות החומרים

כאשר מייצרים תיבות דואר לבניין, יש לתת את הדעת על איכות החומרים, שלא מחלידים ולא מתבלים. כאשר אתם בוחרים תיבות דואר למשרדים, לדוגמה, מומלץ לוודא שהתיבה אכן עשויה מהחומרים הטובים ביותר.

בקרת איכות סופית

כמו כל מוצר בעל ערך גבוה, גם תיבת הדואר שלכם צריכה לעבור בדיקת איכות קפדנית לאחר היציאה מהמפעל. חברת תיבות מקפידה על ביצוע בקרת איכות זו לכל מוצר ומוצר - הן ברמת היצרן והן ברמת ההתקנה במיקום בפועל.

החברה מעניקה על התוצאה הסופית אחריות לכל החיים, מה שמאפשר ללקוחות לישון בראש שקט בידיעה שחזית הבניין תיראה ללא דופי בכל מצב.

מחיר

בחירה של תיבת דואר לבניין היא לרוב חלק מתהליך של בנייה או שיפוץ חזית הבניין. בתהליך זה, כל שקל הוא משמעותי, ולכן כנראה שיהיה לכם חשוב לבחור תיבת דואר בעלות סבירה - בלי להתפשר על האיכות. חברת תיבות תעניק לכם מחירים משתלמים במיוחד, וחשוב מכל, הצעת המחיר תהיה אצלכם תוך 24 שעות מרגע הפנייה.

סוגי תיבות דואר

לפני שאתם מתחילים שיפוץ של חזית המבנה, עליכם להבין איך לבחור את תיבת הדואר הנכונה עבור הבית שלכם. יש אינספור סוגים של תיבות דואר לבניין - חלקן סטנדרטיות ובסיסיות וחלקן מיוצרות בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. לכאן או לכאן, הדבר החשוב ביותר הוא איכות התיבה.
ערכנו עבורכם רשימה עם כמה דוגמאות לתיבות הדואר המומלצות והפופולריות ביותר בשוק.

תיבות על עמוד

אם אתם מחפשים תיבות דואר לבניין משותף אשר ניתנות להתקנה באופן עצמאי, בקלות יחסית - תיבות על עמוד הן הפתרון המושלם עבורכם. מערכת זו נראית מצויין כמעט בכל בניין. ניתן להציב אותה בצמוד אל הקיר או רחוק ממנו, בתאם לעיצוב שאתם מעוניינים להשיג. שימו לב שמערכת זו מיועדת להתקנה במקומות מקורים בלבד, אז אם חזית הבניין שלכם היא פתוחה - מומלץ להמשיך לקרוא.

חברת תיבות. יוסי לזרוב,
חברת תיבות/יוסי לזרוב

תיבות בתוך ויטרינה או קיר

מערכת תיבות דואר לבניין אשר מוצבת בתוך הקיר או בתוך ויטרינה, מתאימה למי שרוצה להשיג עיצוב חלק, נקי ואלגנטי. במערכות אלה הדואר מוכנס מחזית הבניין, ואילו הדיירים יכולים לשלוף אותו מתוך הלובי - מה שיוצר נוחות משתמש מושלמת. בנוסף, במערכות אלו ניתן לבחור מתוך מבחר רחב של דוגמאות, ליצירת מראה ייחודי מותאם לאופי הבניין.

חברת תיבות. משה מרזוק,
חברת תיבות/משה מרזוק

תיבות על קיר

תיבות דואר אשר מותקנות על גבי הקיר הן מושלמות גם לבנייני מגורים וגם למשרדים. התיבות יכולות להיות מותקנות על גבי קיר חיצוני או פנימי. פשוט, פרקטי, יפה ואלגנטי - זה מה שהופך אותן לכל כך פופולריות. חברת תיבות מציעה מגוון רחב של דגמים וצבעים, במחיר משתלם.

תקן 816 - מה זה ולמה זה חשוב?

תקן 816 הוא תקן אשר מגדיר בדיוק כיצד צריכה להיות בנויה תיבת דואר, על מנת להעניק את מלוא הביטחון והנוחות למשתמשים בה. התקן מוודא בראש ובראשונה שאף גורם זר לא יוכל לגשת אל הדואר שלכם לאחר שהוא הוכנס לתיבה. במילים אחרות - אם חריץ התיבה רחב במידה שילד יכול להכניס דרכו את כף היד, סימן שהתיבה אינה עומדת בתקן.

התקן יצא בשנת 1997, על מנת למנוע גניבה ופגיעה בדואר פרטי של אזרחי ישראל, לאחר שהצורך עלה מהשטח. חברת תיבות שמה דגש רב על עמידה בתקן 816, ומייצרת אך ורק מערכות דואר אשר הינן בטוחות במאה אחוז.

תיבות תקן דואר לפי תקן 816 (תיבות אופקיות)

חברת תיבות. משה מרזוק,
חברת תיבות/משה מרזוק

למה לבחור בחברה שלנו?

חברת תיבות נמצאת בתחום מערכות הדואר ודלתות הכניסה לבניינים כבר מאז שנות השלושים. בשנות הקמתה, היא הייתה חברה ירושלמית, משפחתית וקטנה. מאז היא גדלה למימדי ענק, וכיום מעסיקה מגוון אנשי מקצוע מתחומים שונים ומעניקה שירות לעשרות לקוחות בשנה. החברה שמה דגש רחב על הענקת אחריות מלאה לכל מוצר ומוצר, תוך הקפדה על איכות מעולה ועבודה עם כלים ומוצרים מתקדמים.

חברת תיבות. מלי רינת,
חברת תיבות/מלי רינת

ליצירת קשר, אתם יכולים לשלוח פנייה דרך אתר החברה. המענה הוא מהיר - תוך 24 שעות תוכלו לקבל הצעת מחיר.

מוגש מטעם חברת תיבות
  • עוד באותו נושא:
  • דואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully