וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוות דעת על קיטו מרום: "מענה ניהולי ואוזן קשבת לכל הגנים בעיר"

מוגש מטעם קיטו מרום

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 10:10

לקראת תקופת פסח הבאה עלינו לטובה, כאשר הורים מתלבטים לאיזו קייטנה לשלוח את הילדים בחופשת החג, שווה שתקבלו חוות דעת על קיטו מרום ועל תוכנית ניצנים בחופשות אותה היא מפעילה

קיטו מרום. קיטו מרום,
קיטו מרום/קיטו מרום

אם אתם הורים לילדים קטנים, אתם ודאי מבולבלים בימים אלו. סיכוי לא רע שאתם מרגישים מעין אי-שקט פנימי ועוכר שלווה; אולי אתם לא סגורים עד הסוף מדוע אתם מרגישים כך, אבל אתם חשים זאת בחלק האחורי של התודעה שלכם. הערכה שלנו? כנראה שגם אתם מקבלים את "הבלוז" לקראת חופשת הפסח הקרובה.

הרי חופשת פסח היא אולי שמחה רבה לילדים, אך כאב ראש לא קטן להורים: איך נצליח לתמרן בין שמירה על הילדים לבין העבודה? איך נתמודד עם כל האנרגיות העודפות שיהיו לילדים ללא גן או בית ספר? אפשר כמובן לשלוח אותם לקייטנה, אולם אלו לרוב עולות הון, וגם לכו תדעו איזה אנשים עובדים שם, לא?

קיטו מרום. קיטו מרום,
קיטו מרום/קיטו מרום

אז זהו, ששווה לכם מאוד להכיר את תוכנית ניצנים לחופשת הפסח. אולי אף לקבל חוות דעת על קיטו מרום, החברה הגדולה בישראל להפעלת תוכנית ניצנים במספר רב מאוד של רשויות מוניציפליות בישראל.

חבל הצלה לחופשת הפסח

תוכנית ניצנים היא למעשה תוכנית צהרונים במימון חלקי של המדינה עבור הורים עובדים. התוכנית פועלת במגוון רשויות מקומיות בישראל, ובה ילדים בגילאי גן ועד כיתה ג' נהנים (טוב, בעיקר ההורים נהנים) מצהרון איכותי בסבסוד נדיב של המדינה אחרי שעות הגן ובית הספר. המשמעות היא שההורים יכולים לעבוד יום עבודה מלא, בעוד לילדים יש סידור לאחר שעות החינוך הפורמליות.

מי מפעיל את התוכנית הזו? אנחנו ממש שמחים ששאלתם. הכירו את קיטו מרום, החברה המובילה לניהול פרויקטים בתחום החינוך ובפרט בהפעלת צהרונים וקייטנות . בכל אחת ממסגרות הצהרונים הרבות של קיטו מרום, הילדים מקבלים לא "סתם בייביסיטר" גנרי, אלא הכלה רגשית על ידי צוות מיומן בחינוך לעילא ולעילא, יחס אישי, קשר ישיר עם ההורים בווצאפ, השלמה של תכני הלימוד לפי הכוונה פדגוגית ופיקוח, ארוחת צהריים בריאה, ובעיקר מקום בטוח. המסירות של העובדות והעובדים והחיבור עם הילדים הרכים והרגישים אומרים הכל.

קיטו מרום. קיטו מרום,
קיטו מרום/קיטו מרום

זה כבר יותר מ-25 שנה שקיטו מרום מפעילה מגוון תוכניות בתחום החינוך, והניסיון של החברה בנושא בא לידי ביטוי בכל היבט של הפעילות. כל צוות בכל עיר נבחר בקפידה ולאחר סינונים רבים; ישנם מנגנוני פיקוח פנימיים של החברה, כדי לוודא שהכל מתנהל כהלכה; החברה מקפידה תמיד לגייס כוח אדם עודף, כך שגם אם חלילה עובד נאלץ להיעדר מעבודתו, גלגלי השיניים ימשיכו להסתובב, והמכונה תמשיך לפעול; ובעיקר, מעל הכל, הנהלת החברה דואגת לשמוע, להקשיב וליישם.

וכל הטוב הזה? יקרה גם בחופשת הפסח הקרובה. תוכנית ניצנים בחופשות שתפעל במגוון רשויות מקומיות ברחבי ישראל, מציעה את אותו שטנץ של תוכנית ניצנים, אבל בחופשת הפסח מהמסגרות. ניצנים בחופשות מציעה מסגרות לילדים בגילאי 3-9, בה הילדים יקבלו חוויה מעשירה, חינוכית והכי חשוב: מהנה! הילדים יצברו לעצמם חוויות שהם ייקחו איתם לכל החיים.

קיטו מרום: חוות דעת שלא משאירות מקום לספק

הגורמים העירוניים בכל עירייה בה פועלת חברת קיטו מרום, יודעים לדבר בשבחה. כך למשל מספרת אביגיל, גננת מובילה בצהרון בהוד השרון:

"חוות הדעת שלי על הארגון היא חיובית ביותר, אני אוהבת לעבוד כאן, שמחה לבוא לעבודה ולקבל את הפידבק מההורים, זה אומר הכל. כל אנשי הצוות שלנו, קרי כל המערכת והחברה מתנהלים בצורה מעוררת השראה, "הצוות נהדר, העסק מתנהל בצורה אופטימלית. הם תמיד בשטח, זמינים ומנסים לעזור, להרגיע, מעודדים את כל מי שצריך, ומהווים אוזן קשבת… יש התייחסות לבעיות קטנות כגדולות; ברגע שיש להורים צוות עובדים טוב בצהרון. התחושה הכללית היא חיובית, זה הופך את כל התפיסה על החברה לחיובית הרבה יותר. אנחנו רגילים לקבל תשבוחות מההורים זה אומר הכל".

קיטו מרום. קיטו מרום,
קיטו מרום/קיטו מרום

גם דפנה, רכזת צהרונים בעיר חריש, מספרת רק דברים טובים על החברה:

"קיטו מרום מנהלת כ-100 גנים בחריש ובקשת רחבה מאוד. לדעתי אחד היתרונות של חברת קיטו מרום זה שהיא מבצעת עבודה צמודה והקשבה לצרכים של הרשות, החל מהאנשים היושבים במחלקת החינוך ועד לאחרונת הסייעות. בחריש ישנם מספר רב של גנים מכל הסוגים: גני חינוך מיוחד, גנים ממלכתיים, גנים ממלכתיים דתיים, גני חב"ד, גנים תורניים, גנים מונטסוריים וכדומה. לכל אלו צריך לספק צהרון; משום כך, צריך לדעת להתאים את אופי הצוות הניהולי והתכנים לכל גן. בעיני זו אומנות אמיתית, לדעת לתת מענה ניהולי לקשת כה רחבה של גנים, וכל זאת תוך מתן אוזן קשבת.

כמו כן, דבר נוסף שמייחד את החברה היא העבודה הצמודה עם יועצת פדגוגית: היועצת מדריכה וממקצעת את הצוותים גם את הגננות המובילות וגם את הסייעות לפי הצורך. אם נדרש לכך, כל נציגי החברה האחראיים קשובים ויודעים גם להגיע אם נדרש לכל הורה וילד, במפגשים אחד על אחד ומוצאים פתרונות באמצעות שיח; יש מקרים של קושי כלכלי ומוצאים כאן את הפתרונות להכל תוך התאמה מלאה לרוח העיר".

חברת קיטו מרום עובדת במגוון ערים ורשויות ברחבי הארץ. ההרשמה לתוכנית ניצנים בחופשת הפסח נמצאת בימים אלו בעיצומה. מהרו להירשם.

מוגש מטעם קיטו מרום
  • עוד באותו נושא:
  • קייטנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully