וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפים לבחירת דלת כניסה

מוגש מטעם שערי ברכה

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 6:48

נראותה של דלת הכניסה היא בעלת חשיבות רבה כיוון שזהו הפריט הראשון שרואה כל אורח שמגיע לבית המשפחה. הפתגם הידוע אומר: שאין שני לרושם ראשוני, חשוב להקדיש חשיבה מעמיקה לנושא זה

דלת כניסה לבית. freepik,
דלת כניסה לבית/freepik

בעלי נכסים רבים בוחנים כמה וכמה אפשרויות עיצוביות בסיוע של מעצב הפנים שלהם. זאת לאור הרעיונות היצירתיים שלו והרצון ליצור סינרגיה בין הנראות של פנים הבית לבין דלת הכניסה. קיימת חשיבות רבה ליצור המשכיות כך שהכול נראה כמקשה אחת ולא ליצור הבדלים לא הדיוניים במראה הכללי כמו לדוגמה צבעים לא זהים או סגנון עיצובי אחר. מעצב הפנים מציע כמה אופציות לבחירת דלתות כניסה מודרניות המתאימות לביתכם, בקו העיצובי שמאפיין את הבית וזאת כדי ליצור מצד אחד מראה מרהיב ומצד שני דלת שמעניקה ביטחון לבני הבית לאורך כל שעות היממה.

אפשרויות בחירה של דלתות כניסה

האופציה המועדפת על ציבור רחב היא דלת כניסה אשר מיוצרת מאלומיניום. כיוון שמדובר בחומר איכותי וגמיש יש אפשרות לייצר ממנו דלת בכל גודל רצוי באמצעות הפרופילים הייחודיים של האלומיניום הקיימות בשלל גדלים, מידות רוחב ומידות אורך. הרכב של פרופילים במידות רוחב שונות יוצרים מראה שונה לחלוטין בין הדלתות השונות.

היתרון הנוסף של אלומיניום הוא שיש אפשרות לצבוע אותו בשלל צבעים על פי בחירתם של הלקוחות ושל מעצבי הפנים כדי ליצור התאמה מיטבית למרחב כולו. מעבר לכך יש אפשרות לשלב בדלת הכניסה גם חומרים נוספים כמו עץ, גרניט, פליז, HPL ועוד.

דלתות ביטחון בכל בית

דלתות ביטחון הן דלתות יפהפיות שמקנות לדיירי הבית ביטחון. לכן הן עשויות מחומרים עמידים במיוחד שיוצרים דלת יציבה לאורך שנים. יש אפשרות לשלב בדלת זו זכוכיות בגדלים שונים שהן שקופות או אטומות. יש אפשרות להתקין אותן בחלק העליון של הדלת, פס צר וארוך לאורכה ועוד. מעבר לכך בדלתות האלו אפשר לשלב עיטורים מרהיבים, פסים מחומרים אחרים כמו אלומיניום או ברזל בכמה וורסיות.

דלתות עץ מאסיביות האיתנות של לוחות העץ המאסיביים סוחפת לקוחות רבים להזמין דלתות פנים עץ בגודל סטנדרטי או בגודל מיוחד. בנגרייה שערי ברכה יש אפשרות ליצר דלתות עץ בטיב מעולה מסוגים שונים של לוחות עץ איכותיים. לאחר היצור על פי המדידה, צובעים את הדלתות בגוון שנבחר על ידי הלקוחות או מעצב הפנים שלהם. גוונים בהירים של עץ כמו שקד או גוונים כהים יותר כמו חמרה, אגוז או שחור.

פרזול של דלתות הכניסה

נקודה חשובה בכל דלת היא הפרזול. אף על פי שמדובר בפריט קטן יחסית, יש לו משמעות גדולה מאד. אפשר להתקין ידית ללחיצה, או למשיכה שמותקנת במקום הקבוע במרכז הדלת. אפשרות נוספת היא להתקין מוט לאורכה של הדלת אשר באמצעותו מושכים את הדלת פנימה או החוצה. מוט זה מעניק מראה אקסקלוסיבי לכל דלת והדבר משפיע מאד על המראה הכללי של הבית. אם אתם מתלבטים אילו דלתות כניסה לבחור, תנו למומחים של נגריית שערי ברכה לסייע לכם. יש לנו היצע עצום של דגמים בקטגוריות השונות ואין ספק שלפחות אחד מהם ימצא חן בעיניכם. בהתאם לכך

אנשי המקצוע ימדדו את המפתח, הדלת תיוצר במפעל ותוקן על ידי מתקינים מיומנים לשביעות רצונכם המלאה.

שאלות ותשובות על דלתות כניסה

מהם הסוגים של דלתות כניסה שזמינים מבית שערי ברכה?

בבית שערי ברכה זמינים לקוחות מגוון רחב של דלתות כניסה, כגון: דלתות כניסה מעוצבות, דלות יוקרתיות, דלתות אלומיניום ועוד.

מהם היתרונות של דלתות כניסה של נגריית שערי ברכה?

דלתות כניסה של נגריית שערי ברכה מיוצרות באיכות הגבוהה ביותר ושומרות על יחס מחיר/ איכות מעולה. בנוסף, הדלתות כניסה מתוכננות עם מחשבה ייחודית של עיצוב יוקרתי המשתלב היטב עם סגנונות הבית.

מוגש מטעם שערי ברכה
  • עוד באותו נושא:
  • דלת כניסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully