וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת CRM - מי בכלל צריך את זה?

מוגש מטעם SCALLA.CRM

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 8:02

זה לא סוד שהעולם הופך להיות טכנולוגי יותר ויותר. המהפכה הטכנולוגית מגיעה כמעט לכל תחום בחיים שלנו ומשנה אותו, וגורמת לדברים להיות מהירים וקלים הרבה יותר. פעולות שהיינו עושים עד היום במאמץ רב - נעשות כיום במהירות עצומה ובקלות רבה

מערכת crm. scalla,
מערכת crm/scalla

בדיוק כפי שהטכנולוגיה מסייעת לנו רבות בחיי היום יום, היא יכולה לסייע רבות גם בעולם העסקי. בעל עסק שמבין שהקדמה יכולה לתרום לו, ויבחר להשתמש עם מיטב המערכות המתקדמות לצורך ניהול העסק - יוכל לראות עד מהרה כיצד הוא חוסך לעצמו הרבה מאוד זמן וכסף.

מה המשמעות של CRM?

מה זה CRM? מערכת CRM [Customer relationship management - ניהול קשרי לקוחות] היא מערכת הנפוצה מאוד בקרב חברות ועסקים, אשר מאפשרת להם לנהל את כל ענייני העסק במערכת אחת גדולה וחכמה. כפי שכל אחד מבין, ניהול עסק בצורה נכונה הוא רק על ידי ביצוע בקרה מלאה על כלל התהליכים המתרחשים במסגרת העסק, תיעוד שלהם ושמירת הנתונים. רק כאשר עסק שומר בצורה נכונה את כל הנתונים הקשורים בעסק, הוא יכול ללמוד מהם על נקודות החוזקה והחולשה של העסק, לדעת כמה באמת הוא מרוויח, ולנהל בצורה מסודרת את הקשר עם הלקוחות. תתארו לכם שאתם מרימים טלפון אל מוקד שירות של אחת החברות הגדולות. - בכדי שתקבלו מענה מותאם אישית בנוגע לפנייה שלכם, החברה חייבת להחזיק במערכת שמחזיקה את פרטי כל הלקוחות. המענה יהיה יעיל, רק אם כל המידע יופיע לנציג במקום אחד בצורה מסודרת, ולא כאשר הוא יצטרך כל הזמן לחפש דברים ולייבש אתכם על הקו. זוהי רק דוגמא קטנה לחשיבות הרבה של שמירת המידע בצורה מסודרת במקום אחד, וכיצד זה משפר את השירות שניתן ללקוחות.

אילו מערכות CRM קיימות בשוק?

CRM מה זה משנה? ישנן בשוק לא מעט מערכות של חברות שונות ברחבי העולם, כאשר לכל מערכת יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. חלק מן המערכות מכילות אפשרויות רבות יותר ומאפשרות לבצע איתן דברים שלא ניתן לבצע באמצעות מערכות אחרות, אך לעיתים זה מגיע על חשבון פשטות ונוחות השימוש של המערכת. לעומת זאת, ישנן מערכות פשוטות ונוחות במיוחד לשימוש, אשר מאפשרות לבצע מגוון פעולות בפשטות ובמהירות - אך עם פחות אפשרויות מן המערכות האחרות. ישנן מערכות אשר מאפשרות סנכרון פשוט ויעיל יותר עם אתרים אחרים כמו פייסבוק, גוגל, שירותי דוא"ל וכד', דבר שמוסיף לא מעט ליכולות של המערכת.

איך תוכנת CRM עוזרת לעסק שלי לגדול?

- הגדלת מכירות: מערכת טובה יכולה לעזור לך לזהות הזדמנויות מכירה ולעקוב אחר התקשורת עם הלקוחות, מה שבהכרח מוביל להגדלת המכירות. על ידי ניתוח נתוני לקוחות, אתה יכול למקד את מאמצי המכירה שלך לקונים שהסיכוי שיקנו יותר גדול. ולעקוב אחר ההתקדמות, לוודא ששום עסקה לא מתפספסת.

- שיפור שימור לקוחות: היכולת לזהות ולטפל בחששות של לקוחות שלך בזמן הנכון, בהחלט יכול להוביל לשיפור שימור הלקוחות. אתה יכול לזהות דפוסים ומגמות שיכולים לעזור לך לצפות את צרכי הלקוחות ולטפל בבעיות פוטנציאליות לפני שהם הופכים למקרה חמור "שריפה".

- שיווק יעיל יותר: תוכנות CRM יכולות לעזור לך למקד את מאמצי השיווק ולייעל תקציבים. על ידי ניתוח נתוני מכירות, אתה יכול לזהות דפוסים ומגמות שיכולים לעזור לך ליצור קמפיינים שיווקיים יעילים יותר ולעקוב אחר התוצאות של מאמצי השיווק שלך.

- חיסכון בעלויות: מערכות CRM יכולות לעזור לך לבצע אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן ולייעל תהליכים, מה שיכול להוביל לחיסכון בעלויות. על ידי אוטומציה של משימות כגון הזנת נתונים והפקת דוחות, אתה יכול לפנות זמן לצוות להתמקד במשימות חשובות יותר.

בסך הכל מעבר לעבודה עם תוכנה בעסק יכול לעזור לך לקבל הבנה מעמיקה יותר של הלקוחות שלך ולמקד את המאמצים שלך בצורה יעילה יותר, מה שיכול להוביל להגדלת המכירות, שימור לקוחות וחיסכון בעלויות.

אז כיצד מחליטים איזה מערכת לבחור?

ההחלטה על המערכת שתטמיעו בעסק שלכם היא ללא ספק החלטה חשובה שיש לה השפעה רבה על הצלחתו של העסק. כאשר מטמיעים את המערכת המתאימה ביותר בעסק, אפשר לראות עד מהרה כיצד המערכת החדשה מסייעת לצמיחתו ולהצלחתו של העסק, ומביאה "תוצאות בשטח". ולכן, כדאי מאוד שלא להקל ראש בהחלטה שכזאת, ולפנות אל אנשי מקצוע בתחום שיסייעו לכם להגיע אל ההחלטה הנכונה והמתאימה ביותר עבור העסק שלכם.

כיצד מטמיעים מערכת CRM בעסק קיים?

הטמעה של המערכות "תוך כדי תנועה" כאשר מדובר על עסק שכבר פעיל וצריך להמשיך ולהתנהל תוך כדי הטמעת המערכת, אין ספק שמדובר על אתגר. אולם, כאשר המעבר מתבצע כמו שצריך ובליווי של אנשי מקצוע, אפשר לעשות את כל התהליך ללא שהלקוחות ישימו לב שישנה בעיה עם החברה. ישנן חברות המתמחות בהטמעה של מערכות CRM לעסקים, והן מלוות את בעל העסק והעובדים החל מרגע ההחלטה על המערכת המתאימה ביותר לצרכי העסק, ועד לשלב הסופי שבו העובדים יודעים כיצד לתפעל את המערכת החדשה ולעבוד איתה בצורה מושלמת.

מערכת CRM אשר מתאימה בצורה מושלמת לשוק הישראלי

כאשר מדובר על חברה או עסק הפונים לקהל הישראלי, ניתן היה לראות שהיעילות של המערכות השונות יורדת פלאים. המערכות אינן מתאימות בצורה מושלמת עבור עבודה בישראל, ודרשו לא מעט התאמות כאלה ואחרות. העבודה לעיתים דרשה שימוש עם תוכנות רבות וגרמה לסרבול של תהליך הניהול של העסק. בדיוק מהסיבה הזאת הוקמה חברת scalla.crm. החברה פיתחה מערכת CRM אשר מתאימה בצורה מושלמת לניהול עסקים בשוק הישראלי, המאפשרת ניהול לקוחות והגדלת המכירות בצורה פשוטה וקלה במיוחד.

מי את scalla.crm?

Scalla.crm מספקת עבור בעלי עסקים את הפתרון האיכותי ביותר עבור ניהול קשרי הלקוחות. מדובר על מערכת יעילה אשר נותנת את מענה מושלם עבור בעלי עסקים שרוצים מערכת עם תמיכה מלאה מאנשי מקצוע בשפה העברית, תוך שימת דגש על התאמה לשוק הישראלי. למערכת פיצ'רים ויכולות רבות ובהם: מעקב אחרי עסקות ולידים, ניהול פגישות ומשימות, שעון נוכחות, מרכזיית ענן, פתרונות סליקת אשראי ועוד. לחברה קהל לקוחות נאמן של כבר יותר מ - 200 עסקים שעובדים עם המערכת של החברה, אשר מדווחים על 25% ויותר של עלייה ממוצעת ברווחיות העסק שלהם. המערכת הינה פשוטה וקלה לשימוש, וגם מי שאין לו ניסיון עם מערכות אחרות או אוריינטציה טכנולוגית משובחת, יוכל להסתדר איתה בצורה מושלמת.

מוגש מטעם SCALLA.CRM
  • עוד באותו נושא:
  • CRM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully