וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילמן דור ההמשך - החברה שעשתה שינוי בכל מה שידענו על מוצרי הוקרה

מוגש מטעם מילמן דור ההמשך

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 13:15

"מילמן דור ההמשך" היא דור ההמשך לשושלת של 50 שנות ייצור מתנות הוקרה המתמחה בעבודות יציקה.

גביעים, מדליות, מגני הוקרה ומחזיקי מפתחות הם רק חלק מהמוצרים שמשווקים אלינו מילמן דור ההמשך בצורה יצירתית וייחודית שהופכת אותם לחברה המובילה ביותר בתחום. אז בואו נתחיל בסקירת החברה המעולה הזו ומוצריה שגם אם אנחנו לא מזהים עכשיו, אנחנו לבטח מכירים מקרוב.

מי הם מילמן דור ההמשך?

אתם בוודאי חושבים לעצמכם, מי אלה מילמן דור ההמשך? ובכן, אתם אולי חושבים שאתם לא מכירים את החברה, אבל החברה הזו היא מסוג הדברים שמתחבאים לנו מתחת לאף ואף פעם לא חשבנו עליהם. את פרסי ההוקרה של מילמן דור ההמשך כולנו ראינו, בין אם רק על המרקע בטלוויזיה או שממש קיבלנו פרס הוקרה שיוצר על ידם, אנחנו בטוחים שראיתם את המוצרים המיוחדים שלהם בעבר. הנה כמה פרסים ומגני הוקרה מיוחדים שוודאי ראיתם בעבר:
מוצרים מפורסמים של חברת "מילמן דור ההמשך":

הגביעים ומגני ההוקרה המיוחדים של חברת מילמן דור ההמשך, הם המוצרים המוכרים ביותר שמשווקת החברה. מגביעי ספורט נחשקים ועד מגני הוקרה מותאמים ומעוצבים אישית, נדמה שאין פריט הוקרה שחברת מילמן דור ההמשך לא מסוגלת לייצר. הנה כמה דוגמאות למוצריהם המפורסמים:
גביע פרסי הספורט

אוהדי הכדורסל שבנינו, אולי הבחינו בשם המתנוסס בתחתית הגביעים המונפים על ידי הקבוצות המנצחות בכל שנה בגביע המדינה, אך אלה מכם שמעולם לא הבחינו כנראה יופתעו לגלות שאת הגביעים הנחשקים הללו מייצרים לא אחרים מאשר מילמן דור ההמשך! את הגביעים הרשמיים הללו לא כל חברה מסוגלת לייצר בדיוק שכזה ולכן כאשר הפכו לספקים הבלעדיים של הגביעים המפוארים, דבר זה היה רגע מכונן של ממש בהצלחה העסקית של החברה.

מילמן דור ההמשך. מילמן דור ההמשך,
מילמן דור ההמשך/מילמן דור ההמשך

מגן הוקרה גיבורי השנה של קשת ומפעל הפיס

כשנדבר על פרסים מפורסמים של חברת מילמן דור ההמשך, נהיה חייבים לדבר גם על מגן ההוקרה של גיבורי השנה של קשת ומפעל הפיס. את המגן הייחודי והיצירתי הזה אי אפשר לפספס, הכוכב הגדול שמציג עליו את הכיתוב: "גיבורי השנה של קשת ומפעל הפיס" הפך כבר מזמן לשם דבר בכל בית בישראל. את הפרסים הייחודיים האלה חברת מילמן דור ההמשך מייצרת כבר לא מעט זמן בהצלחה רבה ובעיצוב מפואר.

מילמן דור ההמשך. מילמן דור ההמשך,
מילמן דור ההמשך/מילמן דור ההמשך

גביע נינג'ה ישראל

בתור ספקים של קשת גם את הגביעים המפוארים של נינג'ה ישראל חברת מילמן דור ההמשך מייצרת כבר מהעונה ה-1. כחברה מוצלחת כל כך, במילמן דור ההמשך אף פעם לא מפסיקים להתרגש מההצלחות הקטנות, בדיוק כמו הגדולות. ולכן, כל עונה מחדש חברת מילמן דור ההמשך מתרגשת לייצר את הפרסים עליהם יתחרו מאות ישראלים. את הגביע המיוחד הזה עיצבו מילמן דור ההמשך תוך ליווי צמוד של הפקת קשת שכיוונה אותם לאופייה של התוכנית.

מילמן דור ההמשך. מילמן דור ההמשך,
מילמן דור ההמשך/מילמן דור ההמשך

מגני הוקרה לפורשי משטרת ישראל

השוטרים והשוטרות במשטרת ישראל שומרים עלינו ועל ילדינו בכל יום, כל היום. לכן, כאשר הם מגיעים לגיל פרישה ומחזירים את התג ואת האקדח, חשוב שניתן להם פרס שיבטא את גודל התרומה שלהם למדינת ישראל בכלל ומשטרת ישראל בפרט. דויד מילמן, מנכ"ל חברת מילמן דור ההמשך היה שוטר בעברו ולכן הבחירה בו לייצור מגיני הוקרה לפורשי המשטרה הייתה כמעט טריוויאלית. העיצוב המיוחד של המגן הזה לא יכול להשאיר אף אחד מאיתנו אדיש. יונת השלום המוזהבת שבתוכה איורים שנראים כמו מדינת ישראל כולה פרושה בפנינו ועליה סמלה של משטרת ישראל שנראה כמעט כאילו מגן על ארצנו הקטנה כולה הוא אחד העיצובים המדויקים של חברת מילמן דור ההמשך.

מילמן דור ההמשך. מילמן דור ההמשך,
מילמן דור ההמשך/מילמן דור ההמשך

פרס הוקרה לזוכי תחרות Super enduro

מי מכם שאוהבים את האופנוע שלהם מהיר ועצבני, לא באמת צריכים שנסביר להם מה היא תחרות ה- Super enduro. תחרות ה- Super enduro היא תחרות אופנועים המתרחשת במבנים סגורים ובה האופנוענים יצטרכו לנסוע במסלולים מאתגרים ולעבור לא מעט מכשולים בדרך. את הפרס לתחרות שנערכה כאן בארץ עיצבו וייצרו מילמן דור ההמשך בעיצוב משגע שמשדר גם את היוקרה של התחרות הנחשבת וגם את אופייה הפרוע.

מילמן דור ההמשך. מילמן דור ההמשך,
מילמן דור ההמשך/מילמן דור ההמשך

מגיני הוקרה לבכירים במשרד הביטחון

בזכות פועלם המוצלח הן במגזר העסקי, המגזר הפרטי ואף בתעשיית הבידור וההפקות מילמן דור ההמשך מייצרים ועיצבו גם את מגיני ההוקרה של הבכירים במשרד הביטחון. העיצוב הייחודי של הפרס הזה הוא אחד המדויקים שיצא לנו לראות. העיצוב מתאר עץ מוזהב, איתן ורם בעל עלים רבים שמתאר בדיוק את עובדי משרד הביטחון המקורקעים והיציבים. תחת העץ מופיעה לוחית קטנה המתארת את פועלו של אותו עובד הביטחון, דרגתו ואף מתווספת חתימת תודה מחיילי ומפקדי המחלקה. פסל זה הוא פסל זכור במיוחד בשל הדיוק שבו, ולמרות שעבודת הייצור היא איננה דבר של מה בכך, כאן אנחנו רואים כמה המגן היצירתי שולט במילמן דור ההמשך, שכן דורות על גבי דורות הם עוסקים בהוקרת תודה בעזרת מוצרים מיוחדים במינם המעוצבים בצורה מדויקת לכל פרס ופרס.

מילמן דור ההמשך. מילמן דור ההמשך,
מילמן דור ההמשך/מילמן דור ההמשך
מוגש מטעם מילמן דור ההמשך
  • עוד באותו נושא:
  • גביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully