וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ABROAD CARE החברה שתגרום לשיער שלכם להסתמר

מוגש מטעם ABROAD CARE

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 10:07

נשירת שיער או הקרחה, יכולה להיות תוצאה של תורשה, שינויים הורמונליים, מצבים רפואיים או פשוט חלק נורמלי של ההזדקנות. למעשה כל אחד יכול לאבד את שיער ראשו, אבל עדיין מדובר בתופעה נפוצה יותר אצל גברים

ABROAD CARE. Seneca,
ABROAD CARE/Seneca

ישראלים רבים מתמודדים עם נושא ההקרחה ואף מתביישים בו. מדובר באחת התופעות המאתגרות יותר, שכן משפיעה על האדם לא רק ברמה החיצונית, אלא גם ברמה הפנימית. רבים מעידים שלא קיבלו את הקרחת באהבה, וניסו להילחם בה בכל דרך אפשרית. וכאן נכנסת לתמונה חברת ABROAD CARE שלוקחת חלק בלחימה בהקרחה!

הכירו את האחים עדי קליין עיני וירדן עיני - ממקימי ABROAD CARE - עדי אחד ממקימי החברה, וירדן שמנהל את המחלקה בישראל.

צמד האחים הם בכלל אנשי שיווק, שהגיעו לתחום השתלות השיער לגמרי במקרה, בעקבות חבר קרוב שהחל בתהליך, אך ברגע שנכנסו פנימה הם הבינו כמה עניין יש להם בנושא, וכמה ברצונם לתרום.

ABROAD CARE. Seneca,
ABROAD CARE/Seneca

"התחלתי לחקור וראיתי שיש המון פערים באיך שהלקוח בכלל מתחיל לחפש את המרפאה הנכונה עבורו, ומה קורה בסוף התהליך. ראיתי שזה עסק שיש לו בעיה מאוד גדולה בהנגשת המידע שלו, ומלא בבעלי אינטרסים. כשנכנסו לדבר הזה לעומק, הבנו שצריך להבין מה קורה בתעשייה הזאת, ואיך אנחנו מייצרים את המוצר הכי טוב, כבראש הראשונה עומד הטיפול." מספר ירדן.

חרטנו על דגלנו שלעד אנחנו ניתן חו"ד אמיתי לטוב ולרע, גם אם לא כיף לשמוע, ולא תמיד כל הלקוחות שלנו אוהבים את זה, אנחנו מבינים... אין לנו מה לעשות עם זה.... אנחנו לעד לא נגיד משהו ללקוח שאחר כך לא נוכל לעמוד בו."

לחצו כאן לייעוץ להשתלת שיער

ABROAD CARE היא חברת תיירות מרפא, שעוזרת ללקוחות המתעניינים בעולם השתלות השיער לקבל את הטיפול המתאים ביותר עבורם. החברה מבצעת תחקיר ראשוני על מצב הלקוח ומבררת איזה טיפול הכי מתאים לו.

היא מבצעת את ההתאמה בין המרפאה, והצוות הרפואי למטופל, וכן דואגת לכל האופרציה שמסביב, אם זה בית מלון מכוכב לבחירת הלקוח, ואם בהסעות יוקרתיות מהשדה ליעד.

"לצורך העניין, אם הלקוח מעוניין ללון בקרבת המרפאה או דווקא במרכז העיר, ישנם לקוחות שרוצים אוכל כשר במלון, או להיות בקרבת בית כנסת. בחברה יודעים לייצר את החיבור השלם של התהליך כאשר בראש ובראשונה הדגש הוא על רמת הטיפול הרפואי."

כששאלתי את האחים מה הייחודיות של העסק שלהם היה להם חשוב להבהיר את נושא הזמינות. "אנחנו לא רק דואגים ללקוח מא' עד ת' אנחנו גם מאפשרים שירות מלא, בעברית בכל שלב, 24/7 למען הלקוח, בזמינות פרונטלית או טלפונית.

אנחנו מתאימים ללקוח את המרפאה הנכונה עבורו בין אם זה בטורקיה ובין אם זה ביוון.

ודואגים לכל האופרציה שמסביב כדי שהלקוח יוכל לעבור את הטיפול ללא דאגות."

ABROAD CARE. Seneca,
ABROAD CARE/Seneca

ישנם מכונים ומרפאות רבים שמטפלים בנושא ההקרחה, בכל זאת מדובר בתופעה עולמית, הרי ששוק השתלות השיער הוא אחד מתחומי הבריאות הצומחים ביותר, מכון הסטטיסטיקה הבריטי (ISHRS) גילה כי ישנה גדילה של 64% בשוק זה מאז 2014, אם כך בשל האופציות המרובות, למה כדאי לישראלים להגיע דווקא אליכם?

ירדן עונה בהתלהבות "היום כשתחפשי בגוגל השתלת שיער בטורקיה תמצאי ד"ר X או ד"ר Y , ותמיד כשדברי עם אותם אנשים הם יגידו לך ד"ר X הוא הכי טוב, או ד"ר Y הוא אשף דגול. אצלנו, אין את האינטרס הזה להגיד לך 'הוא הכי טוב' בגלל המגוון המאוד רחב שברשותנו, נדע להגיד 'השתלות קטנות לקליניקה הזו והזו יותר מתאימות, השתלות גדולות, לקליניקה הזו והזו. אתה איש כוחות הביטחון ולא יכול לנסוע לטורקיה? אז הנה האופציה שיש לך ביוון, אנחנו יודעים שהפתרון שיש לנו, שאין לאף אחר מהמתחרים בשוק, הוא האופציה לנווט את הלקוח לתשובה שהכי נכונה לו, ולא לדחוף את הלקוח למה שנכון לנו ברמת האינטרס."

התהליך בחברת ABROAD CARE מתחיל בהשארת פרטים באתר ע"י הלקוח ומישהו מהצוות ייצור איתו קשר ראשוני, לבצע שיחת התאמה.

"לא כולם מתאימים לתהליך של השתלת שיער. ישנם גופים בשוק שפשוט מקבלים את כל מי שרוצה אבל אצלנו לוקחים רק את מי שבאמת מתאים."

תהליך השתלת השיער הוא לא תהליך של קסם, לוקחים זקיקים קיימים מהחלק האחורי של הראש שנקרא "האזור התורם" מעבירים את אותם זקיקים לאזורים המקריחים, ופה נדרשת מיומנות מאוד מאוד גבוהה.

בשלב השני נעשית התאמה ברמת הזקיקים - מה טיב רמת הזקיקים של האזור התורם של הלקוח, איזה גודל שטח צריך למלא. לכן על הלקוח למלא שאלון ולשלוח תמונות.

את התמונות שולחים למרפאות שאיתן עובדת הסוכנות, מקבלים פידבקים חזרה, ואז יודעים לחזור ללקוח לשיחה שנייה, ולבשר לו קודם כל האם הוא מתאים לתהליך ההשתלה - אם כן עושים תיאום ציפיות, מה יכולות להיות בקירוב התוצאות (לטוב ולרע) שקיפות מלאה ואם הוא באמת מעוניין השלב הבא הוא בניית החבילה שמתאימה לצרכים שלו.

מה אתה חושב על כל הפתרונות האלטרנטיביים שקיימים היום בשוק?

"יש היום כמה סוגי פתרונות, אבל השתלת שיער זה הפתרון היחיד המוכח בלמלא שטחים קרחים. בהשתלת שיער לא מחזירים שיער שמת, אלא מעבירים שיער, בעצם משחקים עם היחס בראש, מעבירים שיער ממקום אחד למקום אחר, ורופא מאוד מיומן יידע לעשות את זה בצורה טובה שמצד אחת האזור התורם נשמר, ומצד שני האזור שהקריח עד עכשיו קיבל תוספת שנראית טבעית. שזה הכי חשוב בהשתלת שיער - שייראה טבעי.

ישנם פתרונות נוספים, בעיקר בצורת כדורים, אבל הכדורים האלה רק מונעים המשך נשירה, הם לא יכולים להחזיר שיער שהלך.

יש גם דברים נוספים כמו מנוקסידיל (תמיסה שמיועדת למריחה על הקרקפת כדי לטפל בנשירת שיער ובהתקרחות) וטיפולי PRPאו IPRS שהם בעצם מחזקים שיער קיים אבל לא יחזירו שיער שמת.

מה לגביי נשים שסובלות מהתופעה?

בנוגע לנשים שסובלות מהקרחה - נכון נשים עושות השתלת שיער ויכולות לעשות השתלת שיער. אבל בניגוד לגברים שאצלם ההתקרחות נובעת מהורמון שנקרא DHD זהו הורמון שמשפיע על התקרחות גנטית אצל גברים, אצל נשים ברוב המקרים אין DHD אז כאשר אישה מתחילה לאבד שיער או להקריח, לרוב זה נובע מסיבות הורמונליות, וברגע שיוחלט לבצע השתלת שיער, זה פשוט לא יעבוד כי השיער לא יחזיק וימשיך לנשור.

למי אתה ממליץ לעבור את התהליך? והאם זה מתאים לכל אחד ולכל גיל?

"לצערי הטיפול לא מתאים לכולם, לצורך העניין מי שצעיר מידיי, הבעייתיות שלהם בלעבור השתלה, זה שהם עדיין לא הגיעו לעיצומו של תהליך ההקרחה ואז הסכנה היא שבעצם לוקחים זקיקים בריאים מהבנק (במרכאות) האזור התורם, מעבירה אותם לאזורים המקריחים, אבל אז לא ניתן לדעת עד לאיפה ההקרחה באמת תתפשט.

למה טורקיה?

הרבה אנשים חושבים - למה טורקיה? כי זה זול.

זה חצי נכון. זאת אומרת, העולם הזה של השתלות שיער בטורקיה נהיה פופולארי, בגלל המחיר, אבל איך הוא הגיע למחיר הזה? זה התחיל בזה שיש כוח אדם איכותי, הם החלוצים של תחום השתלות השיער. השתלות שיער הולכות אחורה בטורקיה לשנות ה-90 ומה שקרה זה כשהתעשייה התחילה לגדול, והתחילו להגיע גם תיירים, אז בעצם נוצרו יותר ויותר צוותים מיומנים, בנוסף לזה גם הרגולציה בטורקיה הבינה שהתעשייה הזאת פורחת, ובשביל לפתח את הכלכלה הם צריכים להוזיל את המחירים ולשמור על התיירות הנכנסת לטורקיה בשביל העניין הזה. היום בטורקיה יש המון מרפאות פעילות, באיסטנבול לבד יש מעל 600 מרפאות.

וזאת כוחה של כלכלה, בגלל שיש כל כך הרבה מרפאות, וכל כך הרבה צוותים, יש יותר היצע, המחיר יורד, וברגע שהמחיר יורד, מבינים שאפשר למצוא אלטרנטיבה סופר איכותית בשליש מחיר מבארץ לצורך העניין. אנשים אומרים אוקיי, נכון יש השתלות שיער טובות בישראל, אבל אם אני יכול לקבל בשליש מחיר אותה איכות, אם לא יותר טובה, יותר מנוסה זה בטוח... אין מה לעשות בארץ יש רופא אחד אולי שניים שפועלים מעל 10 שנים בהשתלות שיער. בטורקיה יש מעל 100 רופאים כאלה, כשמבינים את הפרופורציה בשוק, מבינים שאפשר לקבל הרבה יותר ניסיון בהרבה פחות כסף.

למה יוון?

לאור המתיחות בזמן האחרון מול טורקיה ישנם בכל זאת ישראלים שפוחדים לטוס לשם, ולשהות שם זמן ממושך עבור טיפול רפואי.

לכן החברה שלנו מציעה פתרון ייחודי לאותם אנשים במחירים נוחים - השתלות בבי"ח פרטי בפיקוח ממשלתי כמובן, עם המכשור הכי מתקדם שיש בשוק, וכמובן עם רופאים מיומנים.

מוגש מטעם ABROAD CARE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully