וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 דברים שאתם צריכים לבדוק לפני שבוחרים ביטוח דירה

מוגש מטעם Bestie

24.3.2024 / 10:02

הבית שלכם הוא הממלכה הפרטית שלכם, ואתם יכולים להגן על שלמותה ועל הרכוש הפרטי שלכם עם ביטוח דירה מקיף ומותאם אישית. מה צריך לבדוק לפני שסוגרים פוליסה? 3 אלמנטים שצריך לקחת בחשבון כאשר מבצעים השוואת ביטוח דירה

ביטוח דירה. ShutterStock
ביטוח דירה מורכב מ-2 פוליסות שניתן לרכוש יחד או לחוד/ShutterStock

הבית שלכם הוא הממלכה שלכם, המקום הבטוח, בו אתם יוצרים זכרונות וצוברים חוויות. ביטוח דירה מאפשר לכם להגן על הבית, להיות זכאים לפיצוי כספי במקרה של פגיעה ברכוש הפרטי שאספתם במהלך חייכם, בתשתיות או בבניין המגורים שלכם. ביטוח דירה מורכב מ-2 פוליסות שניתן לרכוש יחד או לחוד, תכולה ומבנה. זהו מוצר צריכה מודולארי, שכל אדם יכול למצוא בקלות באתרי השוואות הביטוחים, ולהרחיב ולהעמיק בהתאם למאפייני הנכס, תכולתו והצרכים האישיים. איך תוודאו שאתם רוכשים את הפוליסה המתאימה? הנה 3 נקודות להשוואת ביטוחי דירה.

השתתפות עצמית

השתתפות עצמית היא סכום כסף שתצטרכו לשלם מכיסכם במקרה של תביעת ביטוח דירה. חשוב לבחור סכום השתתפות עצמית שתוכלו לעמוד בו, תוך התחשבות בסיכון ובגובה הפרמיה. זכרו, ככל שההשתתפות עצמית גבוהה יותר, כך הפרמיה תהיה נמוכה יותר.

שימו לב שחברות ביטוח שונות מציעות אפשרויות שונות של השתתפות עצמית, הן בסכום והן באופן הפריסה (לדוגמה, השתתפות עצמית נפרדת לכל אירוע). חשוב לבדוק לא רק את גובה ההשתתפות עצמית הכללי אלא לבדוק את הסכום הספציפי לכל מקרה ביטוח, כל תיקון שתצטרכו לקחת בו חלק. באתר בסטי תוכלו לקבוע את טווח מחירי ההשתתפות העצמית הנכון עבורכם ולחפש לפיו פוליסות ביטוח דירה מבנה ותכולה רלוונטיות.

הגבלות וחריגים בפוליסה

כל פוליסת ביטוח דירה כוללת הגבלות וחריגים. בפוליסות מסוימות סעיף זה נקרא גם ''סייגים'', מדובר ברשימת תנאים ומצבים שבהתקיימם חברת הביטוח לא תכסה את הנזק, לא תפצה את המבוטח. בחלק מהפוליסות יפרטו את רשימת החריגים לכל כיסוי בנפרד, כמו למשל כיסוי למערכות סולאריות, נזקי טרור, סכום נוסף בבית משותף או כל הסיכונים. לעומת זאת, בפוליסות ביטוח דירה אחרות תופיע רשימת חריגים כללית.

חשוב לקרוא את הפוליסה בקפידה ובעיון ולשים לב לאותם סעיפים, כדי למנוע הפתעות לא נעימות במקרה שתצטרכו להפעיל את הביטוח. באתר בסטי למשל, תוכלו לעיין בפוליסות ביטוח הדירה שתמצאו, בחופשיות. מכלול הפוליסות מנוסחות באופן חד וברור, בגובה העיניים. לפיכך תוכלו להבין טוב יותר את המשמעויות הנובעות מכל סעיף וסעיף.

הרחבות וכיסויים

פוליסת ביטוח דירה, תכולה ומבנה כאחד, מגיעות בצורתן הבסיסית עם פירוט הכיסויים והתנאים. מעבר לכיסוי הבסיסי של ביטוח דירה, חברות ביטוח מציעות מגוון הרחבות וכיסויים בתשלום, המאפשרים לכם להתאים את הפוליסה לצרכים ולסיכונים הייחודיים לכם. כל כיסוי נוסף מגביר את רמת ההגנה שלכם, אך גם מגדיל את עלות הפוליסה. לכן, חשוב לבחור כיסויים שהם באמת רלוונטיים לצרכים, לתקציב וסביבת המגורים שלכם.

אמנם המעטפת הביטוחית הבסיסית בביטוח תכולה או מבנה יכולה לספק לכם הגנה מפני שורה רחבה של מצבים שעלולים לפגום באיכות החיים בדירה, יש כמה כיסויים שתמיד כדאי לצרף לפוליסה כדי להוסיף לשקט הנפשי: ביטוח צד ג' מורחב, נזקי צנרת, כיסוי ''כל הסיכונים'' לפריטים יקרי ערך ושירות תיקוני מכשירי חשמל. אז איך הכיסויים בפוליסת הבסיס יכולים לעזור לכם בהשוואת ביטוח דירה? בוחרים מספר כיסויים נחוצים, בודקים אילו חברות ביטוח מציעות אותם, באילו תנאים, באילו תעריפים ולפיכך בוחרים.

ביטוח דירה שמתאים לכם כמו כפפה

ביטוח הדירה הנכון יכול לעזור לכם להרגיש בטוחים ומוגנים בממלכה הפרטית שלכם. את ביטוח הדירה, תכולה ומבנה כאחד, תוכלו למצוא אונליין, באתרי השוואות הביטוחים. בסטי הוא אתר השוואות הביטוחים הראשון בארץ והגדול ביותר בענף, בעזרתו תמצאו את הפוליסה הבאה ב-2 דקות בלבד. בכתבה זו הצגנו 3 אלמנטים שיכולים לשמש נקודות להשוואה ולפלס לכם את הדרך לפוליסת ביטוח דירה מתאימה, בצורה יעילה ונוחה.

עם בסטי תעברו בין הצעות ביטוח מטעם החברות הגדולות ביותר בישראל - הפניקס, מגדל, ואחרות. אותן הצעות נבחרו במיוחד בשבילכם על בסיס מאפייני הדירה (קומת המגורים, גיל הבניין) והצרכים שלכם. תבצעו סלקציה בין הצעות ביטוח דירה בהתאם לכיסויים נחוצים לכם, תקליקו על ההצעות המועדפות עליכם ובסטי ישווה אותן בשבילכם בשניות. כעבור 2 דקות תמצאו הצעת ביטוח דירה משתלמת ומקיפה שתספק לכם ראש שקט לשנה הקרובה.

מוגש מטעם Bestie

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully