וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיוך יפה עד לעור פנים זוהר: ד"ר קרן היא הרבה יותר מרופאת שיניים

מוגש מטעם ד"ר קרן וייסנברג

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 14:35

היא למדה רפואת שיניים, אבל היא ממש לא עוד רופאת שיניים טיפוסית. היום יש לה קליניקת בוטיק מצליחה לטיפולי יופי עבור נשים שרוצות לעשות שינוי — אבל לשמור על מראה טבעי

ד"ר קרן וייסנברג. יח"צ,
ד"ר קרן וייסנברג/יח"צ

הכירו את ד"ר קרן וייסנברג, אשת ביוטי ואסתטיקה מתקדמת מרחובות, ובעלת בלוג יופי מצליח באינסטגרם: "אני מאמינה שהדרך הנכונה היא להעצים את היופי הטבעי שיש בכל אחת", היא אומרת בראיון. היא עשתה לעצמה שם כמומחית ביוטי ובעלת בלוג יופי באינסטגרם, אבל לא מעט אנשים בכלל לא יודעים שד"ר קרן וייסנברג מרחובות היא בכלל רופאת שיניים. האמת, אחרי ששומעים את זה, מבינים למה היא נשמעת מקצועית כל כך כשהיא מדברת על הטיפולים השונים, וגם מבינים איך יש לה חיוך מקסים כל כך.

"גדלתי בבית של רופאים", היא מספרת בראיון, "והיה לי ברור שגם אני אהיה רופאה, וכשהתחלתי את הלימודים התלבטתי באיזה תחום לבחור. בשנה השנייה, כשהתחלנו לבצע הזרקות, התחלתי להבין שהאסתטיקה והאנטומיה של הראש והפנים זה מה שהכי מדבר אליי, אבל עדיין לא הייתי בטוחה שזה מה שאני רוצה", היא מודה.

תוך כדי לימודי הרפואה האינטנסיביים שלה, ד"ר קרן עבדה כסייעת במרפאת מומחים באסותא, והתנדבה במרפאת שיניים שהעניקה טיפולים למשפחות קשות יום שלא יכולות להרשות לעצמן טיפולי שיניים. "כשסיימתי את הלימודים והפכתי לרופאה, נסעתי להשתלמויות וקורסים מקצועיים בעולם הביוטי בכל רחבי הארץ והעולם — אסתטיקה של השיניים, אורתודונטיה ועוד. ואז הגעתי במקרה לקורס של הסתדרות רפואת השיניים שנקרא 'אסתטיקה של הפנים' — ושם התאהבתי במקצוע."

ד"ר קרן וייסנברג. יח"צ,
ד"ר קרן וייסנברג/יח"צ

מה גרם לך להבין שאסתטיקה של הפנים זה מה שאת רוצה לעשות?

"כשראיתי את השינוי המדהים שאני יכולה לעשות אצל אנשים — הבנתי שזה המקום שלי. האסתטיקה של הפנים מחברת בין הרפואה "האמיתית" שתמיד רציתי, שכוללת טיפולים כירורגיים, אבל מצד שני זה עולם מאוד עדין, אסתטי, נשי — מאוד אני", היא צוחקת.

"אני חושבת שלכל אחד ואחת מגיע להיראות הכי יפה שאפשר, ובגלל זה בחרתי להתמקד בשיפור מה שכבר יש, במקום לעשות שינויים גדולים ולא טבעיים. אני מאמינה שהדרך הנכונה היא לעבוד עם היופי שנולדנו איתו — ובזכות כל מה שלמדתי, אני יודעת איך לטפל ולפתור בעיות עור בצורה הכי אפקטיבית, ובשיטות מתקדמות ששומרות על המראה הטבעי."

אני מסתובבת במרפאת הבוטיק שנמצאת אצל קרן בביתה הפרטי, ואי אפשר שלא להתרשם מהניקיון, הסדר ומההקפדה על כל הפרטים הקטנים. אל קרן מגיעות לקוחות בכל הגילאים, החל מחיילות שרוצות מראה שפתיים מלא וחושני יותר ועד לאמהות לילדים גדולים שרוצות להחליק את "קמטוטי החיוך" שנוצרים מסביב לעיניים.

שמתי לב שלא משנה מי הלקוחה, מה היא רוצה לעשות או מה הידע שיש לה, ד"ר קרן מסבירה בסבלנות אינסופית על אפשרויות הטיפול השונות, על היתרונות וגם על החסרונות, ודואגת שכל לקוחה תבין בדיוק למה היא נכנסת ומה כולל התהליך.

"אני בעצמי הולכת לטיפולי יופי ואני מאוכזבת מהתופעה של מטפלות שאת מרגישה שהן 'דוחפות' לך סדרות ארוכות של טיפולים, ומנסות גם למכור לך כל הזמן את המוצרים שלהן", אומרת קרן, "אז החלטתי שאני לעולם לא אעשה את זה עם הלקוחות שלי. אני מקפידה לתת לכל לקוחה יחס אישי, ממש כמו חברה טובה, ולא לגרום למישהי לעשות משהו שלא מתאים לה. אני לא מחפשת רק למכור לך איזשהו טיפול, יש הרבה רגישות והכלה שמתבטאים בזה שהכל מאוד הדרגתי. אנחנו מדברות בפתיחות ומבינות מה את רוצה, מה את צריכה, ומה יכול לעשות אצלך שינוי אמיתי, במראה ובהרגשה."

ספרי לנו קצת מה כולל טיפול פנים אסתטי.

"יש במרפאה שלי טיפולים שונים, אז הכל תלוי במה הלקוחה רוצה להשיג בסופו של דבר", מסבירה קרן. "באופן כללי, אפשר לחלק את הטיפולים לשתי קטגוריות עיקריות: הזרקות וחומרי מילוי, ולכל אחד יתרונות משלו. ההזרקות נועדו לטפל בקמטים וקמטוטים, בעוד שעם חומרי המילוי אני מוסיפה נפח לשפתיים או לאיזורים בפנים. אני משתמשת בכל השיטות שרכשתי בלימודי הרפואה והאסתטיקה ומשלבת טיפולים שמעניקים ללקוחה מראה טבעי, עדין וצעיר יותר. אני גם נעזרת ב-PRP שנקרא "טיפול הערפד", שזה טיפול מתקדם שבו משתמשים בדם של המטופלת עצמה כדי לשפר את מראה העור."

עם יד על הלב, מה את חושבת על כל הטרנד של הפילטרים באינסטגרם? האם זה ריאלי לרצות להיראות כמו בפילטר?

קרן שוב מחייכת את החיוך המפורסם שלה ועונה: "כולנו רוצות להיראות יפות, צעירות וטבעיות — זה טבעי וזה נורמלי. כשמגיעה אליי לקוחה שרוצה להיראות כמו הפילטר שלה באינסטגרם, אני תמיד מסבירה שהפילטרים גורמים לנו להסתכל על העולם בצורה לא מציאותית. אנחנו כל הזמן רואות דוגמניות עם עור חלק ופנים מושלמות, עם עיניים ענקיות וריסים ארוכים, ואנחנו ישר משוות את עצמנו לזה ורוצות להיראות ככה. אבל חשוב לזכור שזה לא אמיתי, ושאנחנו יכולות להיראות מדהים בלי להיראות כמו פילטר. יש טיפולים שיכולים לגרום לנו להיראות יפות וטבעיות, ולא צריך ללכת לקיצוניות".

בתור בעלת בלוג ביוטי שנשים רבות מתייעצות איתה, מה לדעתך הן הטעויות הכי נפוצות שנשים עושות בכל הנוגע ליופי?

"הכי חשוב לי שנשים יבינו שהנשים היפות ביותר הן אלה שמאושרות ובטוחות בעצמן. כשאישה מרגישה טוב עם עצמה, רואים את זה — וזה סוג היופי שבאמת זוהר החוצה. אם אחרי הטיפול את מרגישה שקיבלת את התוצאה והשינוי שאת רוצה, והסביבה שלך רואה ששינית משהו אבל לא יודעים להצביע בדיוק על מה — אז אני יודעת שעשיתי את העבודה שלי כמו שצריך". "עוד טעות שכולנו חוטאות בה היא ללכת שבי אחרי ההבטחות שאנחנו שומעות בפרסומות של קרמים ותכשירים שמבטיחים ניסים. אנחנו חושבות שאם רק נקנה את המוצר הנכון, הכל יהיה בסדר. האמת היא שטיפול בעור שלנו הוא תהליך שמתחיל מבפנים החוצה. אורח חיים בריא, תזונה בריאה, לישון טוב ולהיות באיזון רגשי ונפשי — אלה הדברים שבאמת עושים את ההבדל. כמובן שיש מוצרים טובים ושטיפולים יכולים לעזור מאוד, אבל זה רק חלק קטן מהפאזל". אחרי רגע של מחשבה קרן מוסיפה: "אבל את יודעת מה הטעות הכי גדולה? כשאנחנו מנסות לשנות משהו בעצמנו, רק בגלל שאנחנו חושבות שזה מה שאחרים רוצים לראות, או בגלל שאנחנו משוות את עצמנו לאחרות. כל אישה היא מיוחדת ויפה בדרך שלה, והדבר הכי חשוב זה לעבוד עם מה שיש לנו ולמצוא את הטיפולים שיתאימו לנו ולצרכים שלנו".

האם לדעתך כל אישה יכולה להשיג עור חלק, יפה וללא פגמים?

"תראי, במציאות אין פילטרים, וכדי להשיג את העור החלק והיפה שכולנו רוצות — צריך להתמיד בשגרת טיפוח בבית, ולשלב את זה עם טיפולים איכותיים.

הטיפים שאני נותנת בעמוד האינסטגרם שלי (@dr.karni) נועדו לעזור לכל אישה להראות יפה ומטופחת, לא משנה בת כמה היא או מה סוג העור שלה. אבל מה לעשות — לפעמים אנחנו צריכות קצת עזרה. לדוגמה, אם התחילו להופיע לך קמטים, או שהשפתיים שלך דקיקות — אפשר להשתמש בחומצה היאלורונית שיכולה להחליק את הקמטים או לתת לשפתיים נפח וצורה. אם יש לך אקנה או חטטים בעור — יש טיפולים יעילים ולא כואבים שאחריהם העור שלך יהיה חלק ויפה. יש אינסוף אפשרויות, והדבר החשוב הוא להבין מה העור שלך צריך ולמצוא את האדם הנכון שיעזור לך להגיע לתוצאות".

לסיום, מה לדעתך הטיפ הכי חשוב כדי לשמור על עור פנים אסתטי?

"הטיפ הכי חשוב בעיניי הוא להשתדל לשמור על אורח חיים בריא. לישון מספיק, להתאמן, לאכול אוכל בריא ולשתות הרבה מים. מי שמקפידה על הדברים האלו, רואים את זה על העור שלה.

חשוב גם להשתמש בקרם הגנה, גם כשאין שמש חזקה. וכמובן — לפחות פעם בשנה, להתייעץ עם אשת מקצוע שאת סומכת עליה ועל העצות שלה."

היופי שלך, הטאץ' של ד"ר קרן

כל הטיפולים של ד"ר קרן מותאמים כך שיתאימו לתכונות הייחודיות של כל לקוחה, במטרה להעניק מראה אסתטי וטבעי, שאינו מוגזם.

הנה מה שהלקוחות של ד"ר קרן מספרות עליה.

מוגש מטעם ד"ר קרן וייסנברג
  • עוד באותו נושא:
  • אסתטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully