וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד נוכל לדעת מראש איך ייראה הפה שלנו לאחר טיפול שיניים מורכב?

בשיתוף ד"ר תומר שחר

23.2.2023 / 8:08

אחת הבעיות המרכזיות העומדות בפנינו, בבואנו לטפל במצב הפה שלנו, היא חוסר הוודאות לגבי התוצאה הסופית של הטיפול. איך נרגיש לאחר השתלה? איך ייראה הפה שלנו? האם נוכל לאכול בקלות ולדבר בצורה ברורה? המערכת יצאה למשימת חיפוש התשובות לשאלות אלו והגיעה עד חיפה

ד"ר תומר שחר. יח"צ,
ד"ר תומר שחר/יח"צ

כאשר במערכת שלנו עלה הרעיון לכתוב על טיפולי שיניים מורכבים, ביקשנו מהגולשים המלצות על רופאי שיניים שפותרים בעיות מרכזיות. למשל: איך נקבל ביטחון מראש לגבי תוצאות טיפולים מורכבים?

התחלנו לבדוק את התחום וגילינו שלאחר השתלות, אנשים מדווחים כי הם מדברים בצורה לא ברורה ולעיתים אף מתקשים לאכול בגלל עניינים של רווחים בין השיניים, גדלי שתלים לא מותאמים ועוד ועוד.
פנינו לאלפי גולשים וכאשר עברנו על התשובות שלהם בלט מיד לעין שמו של ד"ר תומר שחר.

רופא השיניים החיפאי התפרסם בארץ בזכות עליונות טכנולוגית בתחום.

הגענו למרפאה ביום חורפי במיוחד. כבר מדלת הכניסה התרשמנו לטובה מהאווירה השוררת במרפאה. המקום נעים, נקי, מכבד את הלקוח והשירות סבלני ואדיב מאוד. לקוחות שהמתינו לתורם ידעו לספר לנו כי הם הגיעו לרופא בעיקר בגלל השיטה הממוחשבת בה הוא מטפל בהשתלות. אחרים העידו כי העובדה שהרופא לוקח מיידית מידות של הפה במרפאה ובסריקה דיגיטאלית, מקצרת את התהליך מאוד וגם עושה אותו בטוח ויעיל. גם העובדה שיש לרופא טכנאי שיניים בתוך המרפאה עושה ללקוחות שירות טוב.

טיפול שיניים. יח"צ,
טיפול שיניים/יח"צ

"הרופא הזה לא שולח אותך למעבדה ואז מתחיל מקצה תיקונים", אומר איתן מקרית חיים, "הוא מחזיק במרפאה הכול - מכשור טכנולוגי מתקדם וטכנאי מעבדה שמייצר רק עבורו את הפרוייקטים על המקום".

משלומית החיפאית שמענו שביצעה במקום התקנת כתרים בשיטה היי טקיסטית.

"היה לי חשוב לעבור את הטיפול בפחות השחזות ומקסימום עמידות של הכתרים. הרופא מייצר תמונה תלת מימדית של השן וזה אפשר לו לבצע את העבודה מהר, ללא חתכים מיותרים ובדיוק רב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

כאשר רופא השיניים תומר שחר התפנה אלינו כבר קיבלנו את התמונה הכללית. הוא סיפר: "רפואת השיניים העכשווית צריכה להיות מאה אחוז דיגיטאלית. אני מקפיד על התהליך הזה החל מרמת האבחון של הלקוח. החשש של הלקוח בטרם הטיפול מובן ויש לכבד אותו. לכן צריך להראות לו כהדמיה וירטואלית את תהליך הכנת השיניים וגם את התוצאה הסופית. זאת אני עושה לפי חישוב המידות בסריקה תוך שיקול העיצוב, הממשק והצורה. כל פה הוא סיפור בפני עצמו ויש להביא בחשבון את נושא הבלטת השיניים וההתאמות שעושים מראש. הכול נעשה בהדמיה תלת ממדית אינ-האוס, במרפאה שלי עם טכנאי שנמצא במקום. אצלנו מתבצעת הדפסת השיניים בתלת ממד והלקוח מנסה את המוצר במשך שבוע לבדיקת התאמה מקסימלית.

"כאשר המטופל מאשר את ההתאמה, אני מכניס את הקובץ לחריטת זרקוניה משובחת שהיא מלאה בחומרי הגלם הכי טובים בשוק ומתקדמים להתקנה הסופית. בתהליך מזורז שכזה הלקוח לא מסתובב עם מתכות בפה ומבין שהחומרים בהם אני משתמש עמידים ובריאותיים".

לפני טיפול שיניים. יח"צ,
לפני טיפול שיניים/יח"צ
אחרי טיפול שיניים. יח"צ,
אחרי טיפול שיניים/יח"צ

ממש רפואת שיניים חדשנית.

"נכון. עברו הימים שצריך למדוד את השיניים בסד פלסטלינה, לשלוח את התוצאה למעבדה ולחכות שבועות. בשתי פגישות תוך שבוע התהליך מושלם ללא צורך בעבודת חרסינה ויציקה".

מהי האג'נדה המקצועית שלך?

"עד היום רופאי השיניים התאימו את הלקוח למוצר הסופי. לקוחות ידעו שהם אמורים להתרגל לפה החדש ולהסתגל לאכילה ולדיבור בתהליך ממושך.

"כיום אני מתאים מראש כל נקודה וזווית של שתל לפה של האדם. לקוחות שעברו בעבר השתלת שיניים קבלו פה מלא חרסינה על בסיס מתכת. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לבצע בדיקה פשוטה בציוד משוכלל ע"י סריקה ועיצוב הפה כולל אפשרות להידוק לחניכיים, הקטנת שיניים וגם שימוש במאה אחוז זרקוניה שאינה עבה ולא מציקה בלשון".

ד"ר תומר שחר. יח"צ,
ד"ר תומר שחר/יח"צ

מה לגבי בטיחות הטיפול?

"הבטיחות היא ערך עליון לכן אני מבקש מהמטופל לקבל את צילום הסי.טי ואז דרך סריקה של הפה, ניתן וירטואלית למקם שתלים בלסת ולהדפיס סד כירורגי. ההדמיה המתוחכמת מאפשרת לקבוע בוודאות מלאה ובמאה אחוז ביטחון את מיקומו המדויק של כל שתל שנכנס ואין פגיעה בכלי דם, סינוס או עצב. הסד נותן מאה אחוז אחיזה. תוך שעות ניתן לצאת עם שיניים זמניות מורכבות".

אני שומע ממטופלים בחדר ההמתנה שהתהליך עונה לכל דרישותיהם.

"אנשים לא רוצים ללכת עם שיניים תותבות שנראות רע אלא עם מראה טבעי ופרופורציונאלי לפנים. בתהליך מוקפד שכזה יש התייחסות לעובי העצם ולשאר הגורמים שימנעו נזקים. והכי חשוב - הלקוח רואה את התוצאה הסופית שתתקבל עוד לפני שהפרוייקט מתחיל, כך יש לו שקט נפשי וגם וודאות מלאה וביטחון באשר לתוצר ולמראה הסופי".

בשיתוף ד"ר תומר שחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully