וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

KNAFTEA - בית הכנאפה שמשגע את ירושלים

מוגש מטעם Knaftea

22.2.2023 / 12:24

לפני כשנה אליאנה ורנין ראו מקום ברחוב הלל בירושלים, שהתאים להן בדיוק מימוש חלומן - בית כנאפה עם טעמים משובחים, כזה שישדר חמימות ובוטיקיות, שיהיה נעים לישיבה ויגרה כל עובר ושב ויגרום לו לטעום ולהתענג על הקינוח שכבר מזמן הפך לאהוב במיוחד

Knaftea. רמי בג׳אלי circle,
החברות הטובות הביאו בשורה טעימה לירושלים/רמי בג׳אלי circle

לפני כשנה אליאנה ורנין ראו מקום ברחוב הלל בירושלים, שהתאים להן בדיוק מימוש חלומן - בית כנאפה עם טעמים משובחים, כזה שישדר חמימות ובוטיקיות, שיהיה נעים לישיבה ויגרה כל עובר ושב ויגרום לו לטעום ולהתענג על הקינוח שכבר מזמן הפך לאהוב במיוחד.

לאחר שיפוץ וחבלי לידה, הן סימנו וי על החלום שלהן וגזרו את הסרט בבית העסק שבתוך מן קצר הפך לעוגן קולינרי משובח בלב ירושלים, גם בזכות הטעם הנפלא וגם בזכות העבודה שהמקום פתוח בשבת.

רנין ואליאנה, בעלות KNAFTEA, שלום. ספרו לנו על פתיחת העסק?

"אנחנו עובדות בירושלים בשנים האחרונות ובאופן טבעי מרכז חיינו נמצא כאן, התאהבנו בעיר, בתושבים ובאווירה האותנטית שי ירושלים לכן ראינו לנכון לפתוח כאן את העסק, לגבי השאלה למה כנאפה? זה מוצר טעים שגדלנו עליו ואנו אוהבות אותו מאוד וראינו לנכון שיש ביקוש למוצר טוב של הדבר והחלטנו לקפוץ על ההזדמנות ולהגשים את החלום לפתיחת עסק".

חשבתן שזה יהיה כל כך מורכב לפתוח ולנהל עסק?

"בהחלט. ידענו שעסק זה דבר מאוד דינמי ועם המון סיכונים, ידענו שיהיו תקופות טובות וגם פחות מבחינת הכנסה ועבודה קשה כמו שקורה בכל בית עסק להערכתנו , אך תחושת הסיפוק היא גדולה ועוצמתית.

"כבר כשראינו את התוצאה הסופית של בניית המקום והעלינו בזכרוננו תמונות של שלבי השיפוץ, התכנון, עיצוב הפנים ובחירת פרטי הפרטים של המקום, חייכנו והתרגשנו מכיוון שזאת הרגשה מדהימה שממלאת אותנו באנרגיות כל פעם מחדש ושווה באמת את הכל".

Knaftea. רמי בג׳אלי circle,
הלכו בלב שלם עם החלום והצליחו/רמי בג׳אלי circle

מה התגובות שאתן מקבלות?

"המשפחות והחברים הופתעו מאוד מהצעד הזה, לא מעט צחקו כי אם נגיד את האמת לאף אחת מאיתנו אין רקע בתחום הזה ולא גילינו הרבה עניין בניהול עסק משלנו, אך הם הופתעו לגלות כמה היינו רציניות ועבדנו קשה בשביל להגשים את החלום. ברגע שהבינו שאנו רציניות הם תמכו ועדיין תומכים בהכל. היום בהחלט החברים והמשפחות גאים עד מאוד והם, כמו גם הלקוחות, הפכו לשגרירים שלנו".

איך הייתן מסכמות את השנה הראשונה כבעלות העסק?

"עוד מוקדם מדי לצאת בהגדרות, אבל כן אנחנו רואות תוצאות לעבודה הקשה ובשטח אנחנו מקבלות תגובות מדהימות ושמים לב שקצב האנשים גדל וההצלחה צוברת תאוצה בין אם זה מהפידביקים של מספר רב של לקוחות קבועים שחוזרים כמעט בכל שבוע עם בני משפחתם או חבריהם ולקוחות שבאים בעקבות פידביקים בקבוצות פייסבוק או המלצות של חבריהם.

"כמעט בכל יום יש לקוחות שבאים ודואגים לציין מאיפה הם מגיעים.. אנשים באים באמת מכל רחבי הארץ לאכול אצלנו או פשוט לנסות סוג מסויים של חליטת צמחים ולשבת וליהנות מהאווירה שנוצרה במקום ובשבילנו זה שווה עולם ומלואו".

Knaftea. רמי בג׳אלי circle,
ממגוון סוגי הכנאפה המשובחת תוכלו ליהנות גם בשבת/רמי בג׳אלי circle

איפה נראה אתכן בעתיד?

"אומרים שעם האוכל בא התיאבון ועכשיו ברצינות, אנו חלומם של רבים מבעלי העסקים אנחנו מניחות, בהחלט זה בגדר חלום ואנחנו חושבות על זה אבל אין ספק שעדיין מוקדם".

יש עוד מקומות שמוכרים כנאפה משובחת, איך יצרתן מוצר כל-כך טוב?

"קודם כל איכות המוצרים שלנו! בדקנו באמת הכל מהכל לפני שפתחנו את העסק הרי זה לא העיקר לפתוח עסק, אתה רוצה באמת להיות מיוחד והכי טוב מכולם. עברנו אין ספור ספקים לפני תחילת העסק עד שהגענו לאלה שעונים לנו על הדרישות של הטעמים והאיכות שחיפשנו.

"דבר שני זה הטריות, כשמגיעים אלינו אז יודעים שהחל מהבצק עד הפיסטוקים מעל מקבלים מוצר הכי טרי שיש וגם שמכינים את הכנאפה חם על המקום אחרי קבלת ההזמנה עם הרבה חשק ואהבה למוצר".

Knaftea. רמי בג׳אלי circle,
הכנאפה שמשגעת את ירושלים/רמי בג׳אלי circle

מה מוסר ההשכל שלכן מהדרך שעברתן לפתיחת העסק?

"צריך להיות מחושבים אך לא פחדנים. שנתיים לפני פתיחת העסק חשבנו רבות והתלבטנו, בהסתכלות אחורה היינו צריכות לעשות את זה עוד לפני. הפחד והחשש מכישלון, מלקחת סיכון במיוחד בירושלים שבה אנו מכירות לא מעט עסקים שסגרו גבר עלינו עד שקיבלנו החלטה פשוט ללכת על זה. הכי חשוב לא לפחד ולקפוץ למים.

"טיפ שני: שותפות זה לא דבר מפחיד אבל כן אסור להקל ראש בעניין הזה. על זה העסק קם ונופל".

מה תאחלו לעצמכן ולעסק בשנים הבאות?

"מאחלות לנו ולעסק שנמשיך לתת את אותה האיכות והטעמים המופלאים ללקוחות שלנו, ונוציא עוד ועוד לקוחות שבעי רצון".

Knaftea
רחוב הלל 28 ירושלים
שעות פעילות: א'-ו': 14:00-00:00, ש': 12:00-00:00
02-530-2225
עקבו אחרינו באינסטגרם

מוגש מטעם Knaftea
  • עוד באותו נושא:
  • כנאפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully