וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנצ'ריית רבנו 148 מקבלת בעלים חדשים

מוגש מטעם פנצ'ריית רבנו 148

21.2.2023 / 11:24

פנצ'ריית רבנו 148 פועלת שנים ומספקת שירותים יוצאי דופן לעסקים ופרטיים כאחד. השנה, הפנצ'רייה החליפה בעלים וגישה, וכיום מכוונת להרחיב את שירותיה בתחום הרכב

תמיר אטיאס, פנצ'ריית רבנו 148. יח"צ,
גילה את רווחיות עסקי הרכבים בצעירותו. תמיר אטיאס במשרדו/יח"צ

את תמיר אטיאס, הבעלים החדש של פנצ'ריית רַבֵּנוּ 148 בע''מ, פגשתי בבית העסק עצמו, אותו קנה לפני כשלושה חודשים בלבד. בשיחתנו ראיתי מולי בחור עם גישה עסקית נבונה, שהולך להעלות את הסטנדרט בעולם תיקוני הרכב.

- מה גורם לבחור צעיר לקנות פנצ'רייה?

"קניתי את הפנצ'רייה כי זיהיתי את הפוטנציאל", מספר אטיאס, "ישבתי עם השותף שלי מיקי, שמתעסק בתחום הברזל, ושמעתי ממנו שיש פנצ'רייה שהבעלים שלה מכיר אותי וסומך עליי בתור מנהל, ועכשיו הוא מחפש למכור את העסק. הלכתי לראות, ומצאתי מקום פעיל עם עובדים מוכשרים, לקוחות וחוזי עבודה מסודרים, שעובד עם חברות ענק ואפילו עם יחידות הצבא המובחרות ביותר, כך שההחלטה הייתה פשוטה".

- כמה שנים העסק קיים?

"פנצ'ריית רבנו 148 קיימת כבר חמש שנים, ורכשתי אותה יחד עם מיקי לפני כשלושה חודשים. היה לי הרבה מזל, כי כך קניתי עסק מן מוכן עם חוזי עבודה. כל מה שנשאר לי היה להרים אותו".

- זיהית את הפוטנציאל?

"בדיוק", משיב אטיאס. "למרות שהפנצ'רייה פחות עובדת מול הלקוחות הפרטיים, החלטתי לקנות אותה. הבנתי שזה תחום שיש בו כסף, יש בו לאן להתפתח ולגדול ואני מנבא לעסק הזה גדולות".

פנצ'ריית רבנו 148. יח"צ,
פנצ'רייה שנכנסים אליה עם חיוך זה לא מופע סטנדרטי. פנצ'ריית רבנו 148/יח"צ

הבעלים החדש של פנצ'ריית רבנו 148 גאה ברכישתו. אטיאס הוא איש עסקים שמכוון לקחת את הפנצ'רייה קדימה, ובכלל להתרחב בתחום הרכב לאופקים חדשים. עולם הרכבים אינו זר לו, ועוד כשהיה עוזר נהג הוא היה אחראי לסדר את הפנצ'רים לאורך הדרך. מאז אותם ימים, אטיאס זיהה את הרווחיות שיש בתחום תיקוני הרכב.

"עשיתי שיעורי בית וראיתי שהרווח והתועלת משמעותיים, אז שילמתי את הסכום שבעל המוסך הקודם ביקש, כשהמקום כבר עובד ומוכן עם חוזים לשנים קדימה. מאוד קסם לי שהעסק מוכן, וזאת הסיבה המרכזית שזרמתי על העסקה. מאז הקנייה, הראש שלי לא מפסיק לרוץ קדימה ולחשוב איך לממש את הפוטנציאל של העסק".

- ההחלטה לקנות את הפנצ'רייה הייתה פשוטה לך?

"התייעצתי עם הרב שלי וקיבלתי ממנו את הברכה להצליח, אז כן. אני איש של אמונה, ואם הרב אישר אז זה משמיים. אני חרוץ ואכנס בכל הכוח לכל תחום שאבחר להתעסק בו. אני כרגע לא מרגיש בנוח עם המצב כי יש לי מלא מה ללמוד, אני אעשה את המחקר שלי, אלמד את הקהל ואעוף קדימה".

- אילו שירותים הפנצ'רייה מציעה?

"מהות העסק פנצ'ריית רבנו 148 הוא מכירת צמיגים, החלפת פנצ'רים וסיפוק חלפים לכל הרכבים: פרטיים, עסקיים ורכבי צבא. ברוך השם יש לנו את היכולות להגיע ולחלץ כל כלי רכב בכל מקום, אם זה בכביש וגם אם זה בדיונה. אנחנו גם נשארים מעבר לשעות הרגילות ונותנים את הנשמה בשביל הלקוחות, העיקר שיהיו מרוצים. אני מזמין את כולם להגיע ולהתרשם מהפנצ'רייה, וגם חשוב לי להדגיש שאנחנו נותנים מימון לחברות, כי השירות הזה מקל על הרבה עסקים".

פנצ'ריית רבנו 148. יח"צ,
פנצ'ריית רבנו 148 בע''מ - אל תחליפו צמיגים לפני שבדקתם אצלנו!/יח"צ

- איך המימון בא לידי ביטוי?

"כל עסק עם מספר גדול של כלי רכב רוצה שיהיה לו קל לתפעל אותם. מהניסיון שלי, תמיד יש פרקי זמן עם פנצ'רים או תקלות ובדיוק בשביל זה אנחנו פה. אנחנו נותנים מענה באמצעות מימון לכל חברה מסודרת כלומר, לכל חברה תקינה וחוקית שעוברת BDI תקין אנחנו נותנים אופציית מימון של עד 90 ימים. אנחנו לא דורשים את הכסף במקום על התיקון, אנחנו סופגים את התשלום ומקבלים אותו באופן שוטף. השירות הזה נוח ומקל על העסקים".

- ואיך העובדים קיבלו אותך שנכנסת לעסק?

"קיבלתי פנצ'רייה עם עובדים מוכשרים ומסורים. חמישה עובדים, שהם אנשי מקצוע עם מעל ל- 10 שנות ניסיון. כל אחד מחזיק בתעודה של מוסכניק ומוכשר מאוד בתחומו. אנחנו עובדים עם חברות גדולות ועם הצבא כי אנחנו מעניקים שירות עם איכות, והמחויבות שלנו בתור עסק היא הגבוהה ביותר שתיתקלי בה".

- זה לא מובן מאליו שבפנצ'רייה השירות כזה טוב.

"אין אצלנו מקום אפילו לחצי תקלה, הכול טיפ טופ. אנחנו דוגלים במענה ופתרון ללא חורים וללא תקלות. אני עובד עם אנשים כל כך חרוצים ומקצוענים, השירות המעולה הוא התוספת אבל הם הלב של העסק, ובזכותם הוא ברמה כזו גבוהה. כל עובד שיתחיל לעבוד בעסק, יצטרך לעמוד בסטנדרטים האלו".

- היית אומר שהשירות המעולה מבדל אותך מהמתחרים?

"כן", אומר תמיר בביטחון. "בן אדם נכנס לפנצ'רייה, מקבלים אותו עם חיוך, האווירה חיובית ושמחה והוא מתיישב בפינת הישיבה הנוחה שסידרנו עם קפה וכיבוד קל. אני רוצה שיהיה לו נוח וזה שווה הכול. מלבד השירות המדהים שאני דואג לו באופן קבוע, גם המחירים שלנו מאוד נוחים, בין הזולים שתמצאי בשוק. המחיר ממש לא צריך לבוא על חשבון השירות, שניהם ביחד הם השילוב המנצח".

- ומה צופן העתיד?

"אני רואה את העסק גדל מפנצ'רייה אחת למיליון. אני רוצה לפתוח רשת של פנצ'ריות ברחבי הארץ, ולהיות אחד היבואנים הגדולים של גלגלי רכבים במדינה. יש לי את אישורי הייבוא והייצוא ובקרוב אוציא ייבוא ראשון לדרך! אחר כך, השמיים הם הגבול".

פנצ'ריית רבנו 148. יח"צ,
פנצ'ריית רבנו 148 כובשת את שוק הרכב של ישראל בסערה/יח"צ

תמיר אטיאס בעצמו הוא איש עסקים ויזם. מעבר לפנצ'ריית רבנו 148, הוא מנהל עסק בתחום ההובלות וקו חלוקה ארצי של ביצים, שפעיל עד היום.

פנצ'ריית רבנו 148 בע''מ ממוקמת בצומת הנמל, אשדוד. שעות הפעילות של העסק הן משש בבוקר עד שש בערב בכל יום חול, ובימי שישי עד השעה אחת בצהריים. מעבר לשעות הפעילות הרגילות, לפנצ'רייה יש שירות מדהים של חילוצי רכבים ומשאיות בכל שעה ובכל מקום, 24/7.

לפרטים נוספים על פנצ'ריית רבנו 148 בע"מ, סיוע ותיקונים, לחצו כאן.

מוגש מטעם פנצ'ריית רבנו 148
  • עוד באותו נושא:
  • טורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully