וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן נחום ממליצה לכם על יעדי טיול בחו"ל

מוגש מטעם מורן נחום

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 14:18

אחרי שצברה ניסיון רב במגוון יעדים, מורן נחום החליטה לסייע למטיילים רבים

מורן נחום סוכנת נסיעות. מורן נחום סוכנת נסיעות,
מורן נחום סוכנת נסיעות/מורן נחום סוכנת נסיעות

מורן נחום מדריכת הטיולים הישראלית גרה כ-5 שנים בחו"ל ובשנה האחרונה לאחר הניסיון הרב שצברה במגוון יעדים, החליטה לשנות את ייעודה ולהיות סוכנת נסיעות כדי לסייע למטיילים רבים.

מורן נחום: "הרבה מטיילים פונים אליי במטרה לעזור להם לסגור חופשה בין אם מלון, טיסות או אטרקציות אבל אם מונים את זה באחוזים כ30 אחוז פונים אליי במטרה להבין לאן כדאי להם לטוס..משמע הם לא יודעים בכלל לאיזה יעד וכאן אני נכנסת לתמונה עם הניסיון והידע הרב שיש לי".

הנה 3 המלצות של מורן נחום על יעדי חופשה בחו"ל

מורן נחום רוצה להתחיל מהיעד הרומנטי ביותר: פריז

פריז היא אחת הערים הרומנטיות בעולם ויעד מצוין לחופשה. יש לו מה להציע לכולם, מציוני הדרך האייקוניים שלו ועד האוכל הטעים שלו. טיסה לפריז יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת, שכן זוהי עיר מלאה בתרבות ויופי.

מורן נחום מסבירה כי העיר פריז מציעה שפע של אטרקציות שישאירו אתכם במהלך שהותכם. כמובן יש מגוון אתרי תיירות כמו מגדל אייפל ועד לקתדרלת נוטרדאם והלובר, יש שפע של נקודות ציון אייקוניות שתוכלו לחקור. יש גם הרבה מוזיאונים, פארקים, מסעדות ובתי קפה שבהם תוכלו ליהנות מהזמן שלכם בפריז.

טיסה לפריז מומלצת גם כי היא משתלמת יחסית ליעדים אחרים באירופה. עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות, אין זה פלא מדוע כל כך הרבה אנשים בוחרים בעיר הזו כיעד לחופשה שלהם.

רוב המשפחות והזוגות שבאים אל פריז משלבים כמובן גם את דיסנילנד (יורודיסני לשעבר) ונהנים מפארק השעשועים הכי שווה באירופה בהשארת סרטי דיסני.

מורן נחום ממליצה על היעד ה2 שסובב סביב גאודי והוא: ברצלונה

ברצלונה היא עיר מלאה בתרבות, אמנות, היסטוריה ואטרקציות מדהימות. אין זה פלא שזהו אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה. מהארכיטקטורה המדהימה שלה ועד חיי הלילה התוססים שלה, בברצלונה יש משהו לכולם.

טיסה לברצלונה היא הדרך הטובה ביותר לחוות את כל מה שיש לעיר היפה הזו להציע. תוכלו להתרשם מהנופים עוצרי הנשימה מעל גבעת מונז'ואיק או לחקור את הרחובות הצרים של בארי גוטיץ'. ע"פ מורן נחום, יש שפע של אטרקציות ופעילויות להן המבקרים ליהנות בברצלונה, כולל מוזיאונים ברמה עולמית, מרכזי קניות, חופים ופארקים. עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות, טיסה לברצלונה היא דרך מצוינת לוודא שלא תפספס אף אחת מהחוויות המדהימות האלה!

הסיבה העיקרית שבגללה אנשים צריכים לטוס לברצלונה היא בגלל היצירות המדהימות של אנטוני גאודי. ניתן לראות את עבודתו של גאודי בכל רחבי העיר, מכנסיית סגרדה פמיליה המפורסמת שלו ועד ליצירות המופת הארכיטקטוניות האחרות שלו כמו פארק גואל וקאסה באטלו. ביקור ביצירות האמנות הללו יעניק לכם תובנה לגבי הגאונות של גאודי ויהפוך את הטיול שלכם לברצלונה לבלתי נשכח. אז אם אתם מתכננים חופשה בברצלונה, וודאו שלא תפספסו את העבודות של גאודי!

היעד ה-3 של מורן נחום הוא: ברלין

מורן נחום מציינת כי ברלין היא אחד היעדים הפופולריים ביותר באירופה, ולא בכדי. זוהי עיר תוססת מלאה בתרבות, היסטוריה ואטרקציות. אם אתם מחפשים מקום נהדר לבקר בו, ברלין בהחלט צריכה להיות בראש הרשימה שלכם! משער ברנדנבורג וצ'קפוינט צ'רלי ועד אנדרטת חומת ברלין ואי המוזיאונים, תתפלאו מכל האטרקציות המדהימות שיש לעיר התוססת הזו להציע.

טיסה לברלין היא דרך קלה ונוחה להגיע מתל אביב. בין אם אתם יוצאים לטיול קצר בסופ"ש או מתכננים חופשה ארוכה יותר, יש שפע של טיסות זמינות מכל רחבי העולם כך שזה גם מסתדר טוב עם קונקשן. ברגע שתגיעו לברלין, תגלו שהיא מלאה בדברים מרגשים לעשות ולראות. מאנדרטאות היסטוריות ועד גלריות אומנות מודרנית ומוזיאונים, יש שפע של אטרקציות לחקור בעיר היפה הזו. בנוסף, עם המורשת התרבותית העשירה והמטבח הטעים שלה, אין זה פלא מדוע כל כך הרבה אנשים בוחרים לטוס לברלין ליעד החופשה הבא שלהם! בין אם אתם מחפשים חופשה מרגשת או חופשה מרגיעה, בברלין יש הכל. מהתרבות הייחודית שלה וחיי הלילה התוססים ועד להיסטוריה העשירה שלה ולאטרקציות ברמה עולמית, לא חסרות סיבות לטוס לברלין. משער ברנדנבורג האייקוני ועד לאי המוזיאונים, יש שפע של מראות וחוויות שהופכים את העיר הזו לשווה ביקור. ועם כל כך הרבה טיסות זולות זמינות, קל לתכנן טיול תקציבי לעיר הבירה של גרמניה. אז אם אתם מחפשים יעד בלתי נשכח לחופשה, טסו לברלין וחקרו את כל הדברים המדהימים שיש לעיר המדהימה הזו להציע! הקפידו לבדוק את סצנת הבירה המקומית! מפאבים מסורתיים ועד מבשלות בירה מודרניות, יש הרבה מקומות שבהם תוכלו לטעום כמה מהבירות הטובות ביותר שיש לגרמניה לספק לאוהבי הבירה.
במקביל, זמן נסיעה קצר ליער השחור ותגיעו כמובן לפארק אירופה המטורף!

מתלבטים עדיין לאן לטוס? דברו עם מורן נחום!

מוגש מטעם מורן נחום
  • עוד באותו נושא:
  • נסיעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully