וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים אקזיט לבניין החדש עם אחים יששכר

מוגש מטעם האחים יששכר

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 15:34

אז מה עושים כשהחברה נדרשת. לעבור דירה?

חברת אחים יששכר. pexels,
חברת אחים יששכר/pexels

הקמת חברת הייטק כרוכה לא פעם במציאת המקום המתאים בסביבת התעשייה: גם בעידן הכפר הגלובלי, מיקומה הפיזי של החברה משפיע רבות על תדמיתה ונגישותה ללקוחות, ועם הזמן החברה דואגת לפתח את המקום כדי שיתאים מבחינת סביבת העבודה, תנאי התעסוקה לעובדים ועוד.

חברת אחים יששכר. האחים יששכר,
חברת אחים יששכר/האחים יששכר

רילוקיישן לרחוב רוטשילד

לא משנה להיכן עוברת החברה, זה תמיד פרוייקט שדורש תכנון מקדים ובעיקר - זריזות: שעות העבודה צריכות להשתנות לטובת המעבר, העובדים צריכים להתרגל לסביבה חדשה וכשהשעון דופק - לחברה אין פריבילגיה להתמהמה. במצב כזה, יש צורך בחברת הובלות שתדע לבצע מעבר מהיר ומדויק - שיבטיח שבתוך זמן קצר החברה תוכל לחזור לשגרת עבודה מלאה עם כל הציוד והתכולה במקומם, כך שהמעבר ישפיע במינימום האפשרי על לוח הזמנים של החברה.

עוברים? תעשו את זה קומפלט

העברת חברת הייטק דורשת תכנון וארגון ברורים. חברת אחים יששכר הובלות דואגת לכל הנדרש במסגרת לוח זמנים מסודר ותבטיח הובלה תוך שמירה והגנה מקסימלית על הציוד. מחשבים, מכשירי אלקטרוניקה, מכשור ואביזרי מעבדה, ריהוט, תיקיות וניירת, שולחנות, כיסאות וכל תכולה שהיא - מצריכים טיפול מתאים והעברה זהירה. עם חברת אחים יששכר הובלות תוכלו להיות רגועים שכל התכולה נמצאת בידיים טובות ותגיע ליעדה עד שכל שולחן יגיע למקומו במקום החדש.

מקצועיות וניסיון ללא תחרות

שמעתם על חברת הייטק גדולה שעברה דירה לאחרונה? סיכוי טוב שהם עשו את זה איתנו. חברת אחים יששכר הובלות בעלת מוניטין וניסיון של שנים בהובלות ומעברים לחברות הייטק. כל החברות המוכרות בערי ההייטק של ישראל עוברות עם אחים יששכר הובלות, והשם שלנו מוכר היטב במסדרונות האדמיניסטרציה של החברות הגדולות. חברת אחים יששכר הובלות מציעה שירות ומקצועיות שלא ניתן לקבל בשום מקום אחר, יחד עם אחריות מלאה והבטחה לרמת שירות בטופ. חברת אחים יששכר הובלות זכתה במכרזים של כל הפרויקטים הכי חשובים בענף, ואם גם לכם חשוב לקבל שירות מהחברה הכי מומלצת בתחום - אנחנו כאן בשבילכם.

חברת אחים יששכר. האחים יששכר,
חברת אחים יששכר/האחים יששכר

מעטפת משלימה למעבר חלק - והכל בתשלום אחד!

אולי זה נשמע פשוט, אבל העברת חברת הייטק מצריכה מיומנויות רבות וסוגים שונים של בעלי מקצוע בכדי לסיים את המלאכה עד הפרט האחרון. בתור התחלה, יש צורך בנגרים ומפרקים לתכולה כמו ארונות, כיסאות ושולחנות עבודה. יש צורך בנוסף באנשי מקצוע מתחום החשמל והתקשורת בכדי להוציא את רשת המחשבים באופן נכון ולהחזיר אותה לתקשורת במיקום החדש. פעמים רבות יש צורך בביצוע עבודות התאמה לצורך כך. בהמשך, לעיתים יש צורך גם בטכנאים, וכמובן - סבלים ונהגים על מנת לשנע את התכולה, הציוד והריהוט למקומם החדש.חברת אחים יששכר הובלות מציעה לכם להימנע מבזבוז כסף, משאבים וזמן יקר על מנת לאתר ולתאם את בעלי המקצוע - ולקבל את כל השירות הנדרש, מאל"ף ועד ת"ו, תחת קורת גג אחת. חברת אחים יששכר הובלות תדאג לכל העבודות שצריכות להיעשות בזמן ההעברה, החל משלב הפירוק וההעמסה, דרך ההובלה והשינוע ועד לפריקה ולחיבור מחדש. שירות שדואג לכל הפרטים הקטנים - כדי שמחר בבוקר כבר תוכלו לחזור לשגרת העבודה הרגילה שלכם בלי דאגות לעניינים נוספים שטרם ביצעתם עם המעבר. בואו לעשות את זה בראש שקט ולקבל מעטפת שירות כוללת שלא תשאיר לכם עבודה נוספת לעשות.

עובדים מסביב לשעון

הפסקת קפה אולי? מה עם יום חופש אחד בשבוע? או אולי זמינים רק בין שמונה בבוקר עד אחת בצהריים? נשמע מצחיק אבל חברות הובלה רבות מתנהלות באופן הזה, עם זמני עבודה מצומצמים וצורך בהפסקות עבודה רבות, מה שהופך את תהליך המעבר למייגע, ארוך ומסורבל. חברת אחים יששכר הובלות שנה לה למטרה להקפיד על זריזות התהליך תוך מתן דגש על חיסכון בזמן עבור החברות, שכפי שאנו יודעים - תמיד עסוקות. עובדי החברה בוחרים לנצל את היממה ועובדים לאורך שעות ארוכות על מנת לספק את התוצאות הטובות בזמן הקצר ביותר, עושים מה שניתן על מנת לחסוך בזמן העבודה במהלך המעבר ומונעים מצבים של המתנה ממושכת מצד הלקוחות. תודעת שירות גבוהה זה הבסיס שלנו.

עובדים תוך כדי העבודה

אם גם אתם כבר מתחילים לחשוב על המעבר ולתכנן "איפה יהיו העובדים" במהלך המעבר (יום חופש? או אולי כמה שעות שופינג בקניון הקרוב?) יש לנו חדשות בשבילכם: כבר אין צורך להפסיד יום של עבודה בשביל המעבר. כבר אמרנו לכם שיש לנו את השיטות שלנו? עובדי חברת אחים יששכר הובלות יעבירו את החברה שלכם באופן מאורגן ומוקפד ויעברו עמדה עמדה, חלק חלק וכן הלאה, תוך כדי סדר עבודה והעברה של כל מחלקה בפני עצמה. וכל זה יתאפשר במינימום הפרעה לעובדי החברה ועם תשומת לב לשמירה על סדר, שקט ככל שניתן ועבודה זריזה ונקיה.

לסיכום

חברת אחים יששכר הובלות בעלת מוניטין עתיר המלצות וניסיון בהעברת חברות הייטק. החברה מבטיחה מעבר חלק ונקי, תוך כדי שמירה מוקפדת על הציוד, הריהוט והתכולה ועם שירות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.

חברת אחים יששכר הובלות מזמינה גם אתכם ליהנות מראש שקט ולקבל את כל השירותים הנדרשים לצורך המעבר במקום אחד. חשמלאים, טכנאים, נגרים וכל מי שצריך לצורך העברת החברה באופן הטוב והמהיר ביותר - כולם נמצאים אצלנו. בנוסף, החברה מבטיחה מקסימום זריזות ומינימום הפרעה במהלך העבודה ומציעה מעבר תוך כדי העבודה - רגע אחד אתם פה, וברגע אחר את כבר שם. אין צורך לפגוע בשגרת העבודה ולהוציא עוד עובדים לחופש - אנחנו נדאג להעביר את הציוד והריהוט לפי סדר המחלקות והעמדות כך שלא תצטרכו להפסיד זמן עבודה יקר. אם גם החברה שלכם עומדת לקראת מעבר - צרו איתנו קשר ותיהנו משירות ללא תחרות, על ידי חברה מנוסה ברזומה של עשרות חברות הייטק מובילות בענף. ותתחדשו!

מוגש מטעם האחים יששכר
  • עוד באותו נושא:
  • הובלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully