וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך לעיצוב מושלם בתערוכה ויריד מכירות עם המוצרים של איזי סקרין

מוגש מטעם easyscreen

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 10:28

בקרוב אתם הולכים לעצב תצוגה שלמה או יריד מכירות שיהיו בהם מגוון רחב של עסקים והמטרה שלכם שתוכלו להציג את כולם בצורה טובה וגם לדאוג לעיצוב מעולה שישאיר רושם טוב בקרב הבאים לתצוגה

easyscreen. easyscreen,
easyscreen/easyscreen

אז איך תעשו זאת? הדרך הטובה ביותר היא להיעזר במוצרים של איזי סקרין המאפשרים להבליט בצורה יפה את העסקים השונים וגם ליצור עיצוב מושלם במקום. הכנו לכם מדריך שיוכל לעזור לכם לבחור את פריטי התצוגה ולעצב את המקום.

שלב ראשון - כמות דוכנים ומדידות

כדי לבחור את פריטי התצוגה בצורה נכונה וחכמה, יש קודם כל לבדוק את כמות הדוכנים ואת גודלם. לפי המידע הזה תוכלו לרכוש מתקני תצוגה בצורה חכמה.

שלב שני - הצגת משתתפי הכנס

בחרו פריט לכניסה שירכז את כל המשתתפים ביריד. קיר הוליווד עם כל החסויות של הדוכנים המשתתפים ביריד יכול להיות מחווה מצוינת עבור העסקים השונים.

שלב שלישי - הגדירו עיצוב דוכנים לתערוכות

כאשר מדובר בירידים גדולים, אנו למעשה מדברים על כמות גדולה מאוד של עסקים. על מנת שהעיצוב יהיה צבעוני ויפה, אך לא מפוזר מידי, מומלץ להגדיר מראש עיצוב דוכנים לתערוכות עבור כל המשתתפים. ניתן לרכוש מאיזי - סקרין קירות תצוגה לתערוכות, אחידים בצורתם ורק הלוגו והכיתוב שעליהם יהיו שונים ועל פי כל עסק. בצורה כזו תצרו אחידות יחד עם צבעוניות.

easyscreen. easyscreen,
easyscreen/easyscreen

כמה עולה לרכוש עיצוב לתערוכה?

טווח המחירים של עיצוב לתערוכה עשוי לעלות בין 600 שקלים ל-4000 תלוי מוצר. המוצרים הגדולים יותר כמו קירות תצוגה או דוכנים לתערוכות יעלו יותר ופריטים קטנים כמו שלטי לד יעלו פחות. בכל מקרה כל פריט כזה יכול להישאר לטווח ארוך ולשמש את בעלי העסקים בירידים ותערוכות נוספות בהמשך, כך שמדובר בהשקעה ממותגת לטווח ארוך ולכן היא משתלמת מאוד.

האם העלות של העיצוב מחזירה את ההשקעה?

בסופו של דבר העיצוב הממותג מאפשר לבעל העסק לחשוף את עצמו בצורה בולטת יותר עבור הקהלים השונים גם ביריד אחד וגם בירידים נוספים בהמשך. עלות ההשקעה בסופו של דבר מחזירה עצמה כאשר יותר קהל מגיע אל הדוכן בזכות הצבעוניות והמיתוג הנראה לעין באופן ברור. קהל יעד שראה את המיתוג, צילם אותו בעין וזה מה שהוא יזכור כאשר הוא יקנה מותרים נוספים בהמשך מאותו העסק. למוצרי המיתוג על עיצוב התצוגה יש תפקיד מאוד חשוב בטווח הקצר והרחוק.

מוגש מטעם easyscreen
  • עוד באותו נושא:
  • יריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully