וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בשנת 2023 צריך להוציא ויזה לארצות הברית

מוגש מטעם EMBASSY ONLINE

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 13:05

כל מי שהאזין לחדשות לאחרונה בוודאי שמע כי בקרוב לא נצטרך להוציא ויזה לארצות הברית. אך האם העניין הזה ירקום עור וגידים במציאות? לרוע מזלם של ישראלים רבים לא בטוח שזה יקרה בשנים הקרובות

דרכון אמריקאי. freepik,
דרכון אמריקאי/freepik

הדרישות של הממשל האמריקאי מרחיקות לכת, דבר שמקשה מאוד על קבלת הפטור המיוחל. מה שאומר שגם בשנת 2023 וככל הנראה גם בשנים הבאות המציאות תישאר כמו שהיא. אל תיתנו לכל הדיווחים בחדשות להטעות אתכם, כדי שתוכלו לבקר בארצות הברית תצטרכו ויזה. ללא ויזה מטעם השגרירות בארה"ב תמצאו את עצמכם חוזרים על עקבותיכם. אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו עושה אחורה פנה לאחר הנחיתה בארצות הברית.

מדוע ישראל לא מקבל פטור מהוצאת ויזה?

הוצאת ויזה לארצות הברית היא דבר שהפך להיות לשגרתי עבור ישראלים רבים. עם זאת בעשורים האחרונים, בישראל עושים מאמצים רבים כדי לקבל פטור כמו מדינות אחרות בעולם. אז מה מדוע ישראל אינה מקבל את הפטור מהצורך להוציא ויזה לארה"ב? לממשל האמריקאי יש שתי דרישות עיקריות: הראשונה העברת חוק העברת מידע בנוגע לרישומים פליליים, השנייה חוק ההדדיות שיאפשר לאזרחים אמריקאים להיכנס בחופשיות לישראל. הבעיה העיקרית מהחוקים הללו תימנע ממציאות בה פלסטינים עם אזרחות אמריקאית ייכנסו ללא שום בדיקה. כמו שכולם מבינים מציאות שכזאת אינה יכולה להתקבל, למרות הרצון הטבעי לקבל פטור מהוצאת ויזה.

מה יקרה אם ישראל תקבל פטור מויזה?

כרגע נדגיש כי הסיכוי שישראל תקבל את הדרישות האמריקאיות נמוך מאוד. אך מה יקרה אם בכל זאת המדינה תשתכנע לקבל את הדרישות הללו? המציאות הביטחונית שאותה הכרנו עד כה עלולה להשתנות. בו בזמן אזרחים שיש להם ויזה בתוקף ידעו כי הם יעברו את הביקורת בקלות רבה. מעבר לכך אלה שאין להם ויזה לארצות הברית יוכלו להיכנס בחופשיות לארה"ב רק בשנת 2025. עד לשנת 2025 הכניסה לארצות הברית תהיה עם הויזה אותה הוצאתם מבעוד מועד. כך שאם עדיין לא השגת את הויזה המיוחלת, זה בדיוק הזמן לעשות זאת.

עד כמה מסובך להוציא ויזה לארצות הברית?

למרות שהמון ישראלים השלימו את התהליך, ניתן להגיד כי הוצאת ויזה זה לא דבר קל. אם אין לכם ידע או הבנה קודמת תמצאו את עצמכם טובעים בבירוקרטיה מעייפת. אז מה אתם צריכים לעשות? לדעת כי יש לכם אל מי לפנות על מנת להוציא את הויזה המיוחלת. מומחים בתחום הוצאת ויזה לארה"ב יסייעו לכם לקבל אותה במהרה. אצלנו בשונה מחברות אחרות תדעו כי אם לא קיבלתם את האישור - גם לא נדרוש מכם לשלם. השיטה הזאת היא שיטה שבה לשני הצדדים יש את אותו האינטרס בדיוק. הצוות המיומן שלנו יעשה הכל כדי שתוכלו להשיג את הויזה הנכספת לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

מוגש מטעם EMBASSY ONLINE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully