וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברים שלא ידעתם על בסיס למיטה זוגית

מוגש מטעם בסיסי עץ האורן

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 15:37

קודם כל, כדאי לשאול את השאלה מדוע צריך מלכתחילה בסיס למיטה זוגית?

מיטה זוגית. freepik,
מיטה זוגית/freepik

הרי ניתן להניח את המזרן הזוגי על שטיח או אפילו על הרצפה, יש כאלה האומרים כי דבר זה מאפשר לישון קרוב לרצפה ואף למנוע נפילות מגובה. אולם, דבר זה רחוק מהאמת מכיוון ששיטה זו כוללת בתוכה שני חסרונות קריטיים אשר לא נלקחים בחשבון:

• בלאי המזרן - מזרן זוגי אשר מונח על הרצפה ללא בסיס למיטה זוגית לא מחזיק הרבה זמן מעמד.
מזרן אינו מיועד לשהייה על שטיח ובטח שלא על הרצפה. זאת בעוד כי יצרן המזרן מתכנן אותו כחלק מסט הכולל בסיס מתאים. כמו כן, עמידות המזרן היא פונקציה מרכזית של הרבה דברים, ביניהם אופן השימוש, איכות היצרן, הטיפול והשמירה וכן גם, התנאים אליהם המזרן נחשף.

• חוסר היגיינה - מזרן זוגי ללא בסיס הוא פחות בטיחותי. ישנה סיבה טובה לכך שבני אדם מתרחקים מהקרקע בזמן שינה, מקום זה אינו סטרילי ולרוב מאוכלס במגוון רחב של חיידקים ועוד יצורים ביולוגים מזיקים החל מבקטריות, חרקים ועד למכרסמים קטנים. כל אלו הם אינם הגיינים והסבירות שיטפסו על גבי מזרן אשר מונח על בסיס מיטה נמוכה בהרבה מאשר מזרן על הרצפה.

סוגי בסיסים למיטה זוגית

בזמן אשר אנו מדברים על בסיסים למיטה זוגית, חשוב לציין כי יש שני סוגי בסיסים עיקריים. בסיס עם ארגז אחסון, או בסיס ללא ארגז. מיותר לציין כי בתוך סוגים אלו קיימים דגמים שונים לבחירה מבחינת עיצוב וגם מבחינת מנגנוני פתיחה וסגירה במידה ומדובר על בסיס למיטה זוגית המכיל ארגז. אך הבחירה הראשית היא בין שני הסוגים העיקריים. יחד עם זאת, על מנת לבחור נכון חשוב להבין את צורך הבסיס וגם את מקום האחסון שיש בחדר ובכלל בבית.

כיצד בוחרים בסיס למיטה זוגית

כידוע, בבחירת בסיס למיטה זוגית אין תשובה אחת נכונה, הרי שהבחירה היא אישית לכל אחד ואחת מאיתנו ותלויה בגורמים רבים. לכן, חשוב להתאים את סוג הבסיס לשאר בני הבית ובמיוחד לחדר הספציפי בו בסיס המיטה הולך להיות ולהפעיל שיקולים נוספים הנלווים לריהוט ביתי שכן, זהו רהיט שאנו צריכים לישון עליו בסופו של כל יום. במקרה כזה מומלץ להתייעץ עם מוכר מנוסה אשר מכיר את היתרונות והחסרונות של כל בסיס ובסיס. אחרי הכל, בחירה זו היא לשנים ארוכות מכיוון שאיננו רוצים להחליף בסיס מיטה באופן קבוע.

בואו נסכם

כפי שברור כבר לכל צרכן בישראל, מוצר אשר נועד לשרת אותנו למשך שנים באופן יומיומי הוא מוצר אשר מומלץ לקנות אך ורק ממשווק ותיק, יציב ומנוסה שיש לו מגוון רחב של אופציות ושירותים. בנוסף לכך, אנו צריכים לשים לב איזה סוג בסיס אנו צריכים, האם מתאים לנו ארגז בבסיס או שיש לנו מספיק מקום אחסון בלעדיו? כל אלו פרמטרים חשובים בבחירת בסיס למיטה זוגית ויכולים לעשות את ההבדל בין בסיס טוב שיחזיק לאורך שנים או בסיס זמני אשר נצטרך להחליף אותו לאחר זמן קצר.

מוגש מטעם בסיסי עץ האורן
  • עוד באותו נושא:
  • מיטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully