וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד נשתמש בכרטיסי ביקור לשיווק העסק?

מוגש מטעם PIX

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 12:47

אתם מסיימים פגישה מוצלחת, מכירים ספק חדש או מתחילים שיחה עם לקוח במהלך כנס מקצועי

כרטיס ביקור. PIX,
כרטיס ביקור/PIX

איך תגדילו את הסיכוי שהאינטראקציה תימשך מעבר לאותו מפגש בודד? למרות שניתן למצוא אתכם בגוגל, לגלוש לאתר שלכם או לפנות אליכם בפייסבוק העסקי, הרבה יותר פשוט ונוח למסור לצד השני כרטיס ביקור פיזי. כזה שקל לשלוף ולחלק לאחרים בלי להתעכב, ושיכלול את כל המידע הנדרש כדי ליצור אתכם קשר.

מעבר לדוגמאות שהצגנו, ניתן להשתמש בכרטיסי ביקור גם במגוון סיטואציות נוספות, בהתאם למאפייני העסק. תוכלו להניח אותם על הדלפק בבית העסק או בדוכן שלכם; להפיץ אותם באירועים רלוונטיים; לצרף אותם להזמנות, כך שלקוחות יוכלו לפנות אליכם גם בפעם הבאה; ואפילו לספק אותם לבתי עסק כחלק משיתוף פעולה - כדי לעודד לקוחות לרכוש "חבילות" שיכללו את השירותים שיש לשני העסקים להציע.

איך נעצב כרטיס ביקור מנצח?

היכולת לבחור בשירותי בית דפוס דיגיטלי, שמאפשר להכין ולמתג מוצרים לעסק באופן עצמאי, הפכה את תהליך העיצוב של כרטיסי הביקור לפשוט וידידותי במיוחד. מה שאומר שגם בעלי עסקים שמעולם לא עסקו בעיצוב, יכולים ליצור את כרטיס הביקור המושלם עבורם - בכמה צעדים בלבד. פשוט גולשים לאתר בית הדפוס, מעצבים אונליין באמצעות עורך גרפי, מאשרים להדפסה ומקבלים את התוצרים עד אליכם. אבל רגע לפני שמתחילים, מה כדאי לקחת בחשבון?

• קהלי היעד - רוב בעלי העסקים מחלקים את כרטיסי הביקור שלהם ללקוחות, לספקים ולמתעניינים. מאחר שמדובר בקהלי יעד שונים, כדאי להימנע משילוב מסרים שעלולים להתאים רק לחלק מהנמענים. הומור למשל הוא כלי חיוני בשיווק, אבל ייתכן שתעדיפו כרטיס ביקור אינפורמטיבי על פני כרטיס שכולל משפטים משעשעים שלא כולם יבינו.

• הגופן - עסקים נבדלים זה מזה בשפה העיצובית שהם בוחרים להשתמש בה, ואין ספק שגם כרטיס הביקור צריך לשקף את אופי העסק. עם זאת, המטרה העיקרית של כרטיס הביקור היא להניע את הנמענים לפנות אליכם. מסיבה זו, מומלץ לבחור בגופן ידידותי וברור, בגודל שיהיה נוח ופשוט לקריאה.

• הצבעים - גם בהקשר לצבעי הטקסט והרקע, זכרו שהמטרה העיקרית היא נוחות הקריאה. מסיבה זו, מומלץ לבחור בטקסט בגוון כהה (כמו למשל כחול, ירוק או שחור) על רקע בהיר יחסית. תוכלו להדגיש מילים ופרטים חשובים ומניעים לפעולה, כמו שם העסק או מספר הטלפון שלכם.

• הגודל - רוב מקבלי כרטיסי הביקור יניחו אותם בארנק, בכיס המכנסיים, בתא הקטן של התיק וכדומה. כדי להקל עליהם ולהימנע ממצב שבו הכרטיס שלכם ייזרק, העדיפו בכרטיס בגודל סטנדרטי שיכול להיכנס לארנק בקלות. כרטיסים מעוצבים בגדלים אחרים עשויים להרשים ולהפתיע, אך אם לא יימצא עבורם מקום, אתם עלולים לאבד לקוח פוטנציאלי.

• הפרטים - אז אילו פרטים כדאי שיכיל כרטיס הביקור? תרצו להוסיף את שם החברה והלוגו, את שמכם המלא ותפקידכם, את מספר הטלפון וכתובת העסק, את כתובת המייל שלכם ונכסים דיגיטליים נוספים שתרצו להפנות אליהם לקוחות (אתר אינטרנט, חנות דיגיטלית, עמוד פייסבוק וכדומה).

• ערך מוסף - חלק מבעלי העסקים מוסיפים לכרטיס הביקור שלהם ערך מוסף, כדי לעודד את הלקוחות לשמור אותו לאורך זמן. חנויות למשל, משתמשות לעתים בשיטה של ניקובים או חותמות, מתוך כוונה לתגמל את הלקוחות על ביקורים מצטברים. נותני שירותים כמו קוסמטיקאיות, רופאי שיניים, וטרינרים וכדומה, מוסיפים מצדו השני של הכרטיס טבלה שבה ניתן לציין את מועד הטיפול הבא. אתם מוזמנים לחשוב וליישם כיוונים יצירתיים נוספים, שיתאימו לעולם התוכן שלכם.

כדי להגיע מוכנים לפגישה הבאה וליצור את הרושם המתאים בכנס הקרוב, כדאי שתעצבו כרטיסי ביקור שישקפו את אופי העסק. זכרו שהכרטיס שלכם צפוי לעבור בין ידיים רבות, ולכן השקעה מקדימה יכולה לעזור לכם לסגור את העסקה הבאה.

מוגש מטעם PIX
  • עוד באותו נושא:
  • כרטיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully