וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעקה בטיחות מעוצב - כשיופי ובטיחות נפגשים

מוגש מטעם סנפיר

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 16:37

כאשר נכנסים לבית שיש בו גרם מדרגות או שביל גישה עם מעקה לפעמים אי אפשר שלא לשים לב לכך שאין קשר בין המעקה עצמו לבין הסביבה שלו. בעבר לא היו הרבה אפשרויות עיצוביות בהקשר של מעקות ומה שהיה חשוב בעת הבחירה היה נושא הבטיחות בלבד. כיום הדבר שונה

מעקה בטיחות. freepik,
מעקה בטיחות/freepik

בזכות טכנולוגיות חדשות וחדישות אפשר לייצר מעקות גם בעיצוב אישי וגם לבחור מעקב מתוך מבחר גדול ומגוון. יש הרבה מודעות בשנים האחרונות לנושא של עיצוב פנים ומעבר ליופי שכל אדם רוצה שיהיה בבית שלו - הרי ששימת לב לכל הפרטים הקטנים מחייבת שגם המעקה יהיה תואם לסגנון העיצובי של כל החלל שבו המעקה מותקן. בחברת סנפיר הבינו את העניין הזה ומציעים ללקוחות מעקות מעוצבים, יפים וייחודיים שגם יספקו בטיחות ושמירה על שלומם של בני הבית וגם יהיו יפים ויתאימו לסביבה שלהם. יש אנשים שייקח להם יותר זמן מאחרים להתרשם מדגמים שונים של מעקות אלומיניום וילווה אותם מעצב פנים מקצועי. לעומתם יש כאלה שהבחירה תהיה עבורם קלה יותר.

לשלב בין עיצוב לשמירה על בטיחות בבחירת מעקה לבית

בבתים הפרטים אפשר לראות מעקות למדרגות במגוון סוגים או דגמים. חברת סנפיר מתמחה בייצור מעקות מאלומיניום, שזו מתכת שנחשבת לזמינה ונוחה לעיבוד והשגה ולכן אפשר לייצר ממנה מגוון רחב של מעקות במחירים טובים ואטרקטיביים לכל לקוח. יש חשיבות להתאמה אישית של המעקה לכל לקוח, לכל בית ולכל גרם מדרגות וברגע ששמים לב לקשר בין המראה של המעקה לבין הסביבה העיצובית שלו - אין ספק שלבסוף ייבחר המעקה הנכון והמתאים ביותר. חשוב מאד להקפיד שפונים אל חברה שמתמחה בעיצוב מגוון ומעניין ומציע ללקוחות שלה מבחר מוצרים לבית כמו מעקות למדרגות, שערים לכניסה או לחנייה, פרגולות מאלומיניום ועוד. עבודה עם חברה מקצועית, ותיקה בתחום ואמינה תבטיח תוצאה לא פחות ממושלמת שגם תהיה יפה ומתאימה לצרכים והדרישות של בטיחות מי שגר בבית וגם תעמוד בסטנדרטים גבוהים של ביטחון ובטיחות. בכל פרמטר שקשור לעיצוב הבית יש כיום את העניין של שמירה על בטיחות ולכן כבר ידוע שהעיצוב והבטיחות חייבים ללכת יד ביד ביחד ולא לבוא האחד על חשבון השני.

למה חשוב העיצוב של המעקה?

יש אנשים שתוהים למה כדאי או צריך בכלל להשקיע מחשבה על העיצוב או המראה של המעקה. התפקיד שלו בטיחותי ופונקציונלי בלבד ולכן לא ממש שמים לב למראה שלו. בפועל כאשר מסתכלים על החלל הגדול והשלם של אזור גרם המדרגות - חייבים שהמעקה יהיה תואם במראה לשאר האלמנטים שמשפיעים על העיצוב, כי האפשרות האחרת היא שהמעקה יהיה צורם בעין ויבלוט. כאשר מקדישים מחשבה למראה של המעקה הוא ישתלב בהרמוניה מושלמת עם כל מה שמשפיע על המראה של החלל, מה שיביא איתו תחושות טובות, נעימות ושלוות לכל מי שיעבור באזור. בשנים האחרונות יש חשיבות יתרה לנושא של עיצוב ומראה סופי ולכן לא מומלץ להקל ראש בעניין זה. בזכות בחירה של דגם המעקה המתאים ביותר מתוך מגוון מעקות למדרגות אפשר לבסוף למצוא ולבחור את המעקה שיהיה הכי יפה ומחמיא לחלל כולו. עדיף להתעכב על הבחירה עוד קצת מאשר להתפשר על מעקה שלאחר ההתקנה יתברר כפחות מתאים לחלל. בחברת סנפיר יידעו לסייע לכל לקוח לבחור את המעקה שיהיה הכי מתאים.

חברת סנפיר מובילה בארץ בייצור מעקות, גדרות, פרגולות ושערים לכל צורך ולכל דרישות הלקוח.
להצעת מחיר התקשרו: 077-2313208

היכנסו לאתר לפרטים נוספים

מוגש מטעם סנפיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully