וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכנתא בדרגה שנייה בליווי משרד פרץ פיננסים

מוגש מטעם פרץ פיננסים

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 10:20

הנטייה הטבעית תהיה לערוך השוואה בין משכנתא רגילה לבין משכנתא בדרגה שנייה. באופן עקרוני מדובר על משכנתא זהה לחלוטין, רק שבמקרה הזה היא תהיה פחות חזקה

משכנתא. freepik,
משכנתא/freepik

יש לכם משכנתא מדרגה ראשונה? כלומר משכנתא שמשועבדת לנכס. תוכלו לקחת משכנתא נוספת בדיוק על אותו הנכס שכבר נמצא בשעבוד לבנק אחר. הפעולה הזאת יכולה לסייע גם לשכירים וגם לבעלי עסקים לצאת מהפלונטר שהם נכנסו אליו. בסופו של יום משכנתא היא חבל ההצלה של אנשים רבים מסיטואציות שהם נקלעו אליהן. מה חשוב לדעת על המשכנתא הזאת בהשוואה למשכנתא הרגילה אותה הנכם מכירים?

למה לקחת משכנתא בדרגה שנייה?

האמת היא שלא חסרות סיבות שישכנעו אתכם כי מוטב לכם לקחת משכנתא מדרגה שנייה. משכנתא מהסוג הזה יכולה להיות מעולה עבור אנשים שהסתבכו עם הוצאות לא צפויות. במקרה כזה תוכלו לקבל עוד סכום של כסף שיגרום לכם להתחיל דף חדש. בו בזמן משכנתא מהסוג הזה יכולה להיות אידיאלית לכיסוי חובות רבים. מה יכול להיות יותר טוב מאשר לדעת כי ישנו החזר חודשי אחד שתוכלו לעמוד בו? את המשכנתא מדרגה שנייה ניתן לפרוס על פני תקופה ממושכת הרבה מעבר להלוואה סטנדרטית. כתוצאה מכך מרווח הנשימה יהיה רחב יותר לעומת הלוואות אחרות.

האם ניתן לקחת שתי משכנתאות במקביל?

כל עוד יש לכם יכולת החזר, הבנק לא יסרב לתת לכם משכנתא נוספת. הבחירה האם לקחת משכנתא בדרגה שנייה היא שלכם בהתאם לשיקול הדעת שעומד לרשותכם. המשכנתא צריכה להיות כזאת שתוכלו להחזיר אותה בלי לסבך את עצמכם עם הוצאות רבות. הבעיה העיקרית עם כפל משכנתאות היא שיהיה לכם קשה לעמוד בהחזר כל חודש. אך יש כאלה שגם ככה מחזירים בכל חודש סכומים מטורפים, לקיחת משכנתא נוספת תאזן את המצב. במקום להחזיר עשרות אלפי שקלים לכל מיני גורמים - כאן תחזירו את ההלוואה לגורם מוכר. אין סיבה שתפזרו את ההלוואות שלכם בכל מיני פינות, מצב שרק יסבך אתכם ויקשה עליכם.

מה חשוב לדעת על משכנתא מדרגה שנייה?

משכנתא בדרגה שנייה היא אומנם משכנתא רגילה, אך התנאים עליה יהיו אחרים לגמרי. אל תעשו השוואה בין ההלוואה הראשונה אותה לקחתם לבין ההלוואה השנייה. ההלוואה השנייה תהיה הלוואה עם תנאים קצת פחות נוחים, לכן לוקחים אותה באין ברירה. הריבית אותה תשלמו על המשכנתא תהיה גבוהה בהרבה לעומת המשכנתא הראשונה. ישנו סיכוי סביר שגם סכום ההחזר החודשי יהיה גבוה מהמשכנתא שאותה אתם כבר מחזירים. אך בשורה התחתונה משכנתא מהסוג הזה יכולה להיות משכנתא שתציל אתכם. מדובר על משכנתא לכל מטרה, לא באמת תצטרכו להסביר מדוע אתם מעוניינים לקחת אותה בנוסף למשכנתא הקיימת.

באיזה גיל ניתן לקחת משכנתא בדרגה שנייה?

בשונה ממשכנתא בדרגה ראשונה, משכנתא בדרגה שנייה ניתן לקחת כמעט בכל גיל. גם אלה שעברו את גיל הפרישה יכולים למצוא את עצמם לוקחים את ההלוואה. זה מה שמבדיל את ההלוואה הזאת מכל הלוואה אחרת שאותה לקחתם עד כה. ההלוואה הזאת אומנם מגיעה עם תנאים פחות אטרקטיביים, אך לא קיימות מגבלות. עד כה התרגלתם למצוא את עצמכם נתקלים בכל מיני מחסומים שונים. כאן כמות המחסומים מועטה, יחד עם הצוות של פרץ פיננסים תוכלו לגבור עליהם בקלות. יש כאלה שעבורם ההלוואה הזאת תהיה הלוואה שהיא כמו אוויר לנשימה בשבילם. דבר שאי אפשר להקל בו ראש, בטח אם תיקחו משכנתא כנגד נכס.

משכנתא מדרגה שנייה עם פרץ פיננסים

השיקולים שנכנסים לתמונה כאשר לוקחים משכנתא בדרגה שנייה יהיו שונים לגמרי. יהיה עליכם להבין כי אינכם מסבכים את עצמכם עם הוצאות שאין להן סוף. המומחים של פרץ פיננסים כאן על מנת להפוך את חייכם לטובים יותר, גם אם תיקחו משכנתא נוספת. המומחים יבינו בדיוק מה גובה ההחזר החודשי שתהיו מסוגלים להחזיר אותו. בו בזמן הם יפנו לכל הבנקים ולכל הגופים החוץ בנקאיים כדי שתקבלו משכנתא שתפורה לכם. משכנתא לכל מטרה בדרגה שנייה לוקחים עם מומחים אמיתיים שעובדים על מנת להטיב אתכם כמה שאפשר. אחרי שתראו מה ניתן להשיג עם המומחים של פרץ פיננסים לא יהיו לכם עוד ספקות או סימני שאלה.

מוגש מטעם פרץ פיננסים
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully