וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בנסקו ואישגל: אתרי סקי בעיירות קסומות שהישראלים עוד לא גילו

מוגש מטעם שוק הביטוח

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 16:00

נכונה היא העובדה כי במזרח אירופה הרבה יותר זול ובאמריקה הצפונית הרבה יותר חדיש, אך אירופה הקלאסית ממשיכה להצדיק את השם שיצא לה המשובח כל כך

חופשת סקי. בועז קציר באדיבות שוק הביטוח,
חופשת סקי/בועז קציר באדיבות שוק הביטוח

מדי שנה יוצאים בעונת החורף עשרות אלפי ישראלים למטרות של גלישה בסקי, לרוב לאירופה. להלן העלויות של אתרי גלישה בארצות שונות.

Montgenevre אשר נמצאת בצרפת

כאשר הוגים ב - Via Lattea אתרי הנופש הכי מרכזיים הם Sestriere וכן Sauze d'Oulx, אך אחד היעדים הכי צנועים באזור הסמוך לאיטליה ולצרפת הוא מונטנבר בצד הצרפתי. בעל שטח של כארבע מאות קילומטרים של מסלולים. העלות בבית מלון Go Montgenevre כולל לינה של שבוע בדירה בשירות עצמי, בהוספה של פס בעל שישה ימים לאתר, השכרת ציוד בסיסי וכן העברה משדה התעופה בטורינו הינו כאלפיים מאתיים ₪ עבור אדם במהלך חודש ינואר.

La Tzoumaz אשר נמצאת בשווייץ

Verbier ממוקם באופן תדיר ברשימת אתרי הסקי שחייבים להגיע אליהם וכולל שטח נהדר לגלישה אוף פיסט, מעליות אפקטיביות וכארבע מאות קילומטר של מסלולים. עליה וקוץ בה - העלות של הסקי עשויה להיות יקרה ביותר. אם אתם מגיעים לשם, כדאי לכם לבקר ברכס Savoleyres בארבעת העמקים Valleys. באפשרותכם לנצל את העלות של אשר כולל מדרונות קהל צפוניים וחופשיים , Chalet Auriane הינו בית מלון שמדורג חמישה כוכבים, שהעלות לשהות בו מתחילה בחמשת אלפים ומאה ₪ לאדם, כולל פנסיון מלא. יש לשים לב שביטוח הסקי מכסה רק גלישה באתרי גלישה מוכרזים ולכן גלישת אוף פיסט פחות מומלצת.

אתרים למי שטס לטיול בארה"ב ובא לו להנות על הדרך מאתרי סקי מודרניים ולא יקרים.

אוגדן יוטה, אשר נמצאת בארצות הברית

זהו אתר סקי מומלץ ביותר, אשר ממוקם בסמוך לשדה התעופה של סולט לייק סיטי ובמרחק נסיעה בת כעשרים דקות מהמלון תגיעו אל Snowbasin, Wolf Creek או אל Powder Mountain, הוא מציע לכם כעשרים ושמונה וחצי אלף דונם של שטח המיועד לסקי ואזור זול לגלישה חופשית, כאשר בעד כשבעים ₪ תוכלו להתבונן בהנאתכם בכל השטח הגדול הזה. פס יומי למעליות הוא בעלות של כמאתיים וחמישים ₪ ותחבורה ציבורית תיקח אתכם מהעיר להרים. העלות במלון The Alaskan Inn החל משלוש מאות ועשרה ₪ לאדם בלילה, כולל ארוחת בוקר.

Jay peak אשר נמצא בורמונט בארצות הברית

זהו אתר סקי אשר ממוקם בחוף המזרחי של אמריקה, בסמוך להרי הרוקי המושלגים. הם השקיעו כמאתיים מיליון דולר בתשתית ובשירותי עזר והפכו את עצמם לראויים ביותר ברשימת אתרי הסקי בארצות הברית. מפאת הסיבה שאתר סקי זה נמצא במרחק ארוך של נסיעה מבוסטון, העלויות זולות באופן ניכר. כדאי להשקיע ולהגיע אליו. העלות - חברת Ski Safari מציעה לכם חבילת חג מיוחדת הכוללת לינה במשך שבוע במלון שמדורג ארבעה כוכבים וכוללת גם פס לאתרי הסקי, טיסת הלוך ושוב לבוסטון, שיעור סקי והשכרת רכב תמורת שמונה וחצי אלף ₪ לאדם. שימו לב כי ביטוח נסיעות לארה"ב יעלה טיפה יותר מאשר ביטוח נסיעות לאירופה.

ביטוח סקי

לפי נתוני שוק הביטוח, מירב הישראלים היוצאים למדינות אל מעבר לים, מקפידים לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחוץ לארץ. אלו מהם, היוצאים לחופשות סקי, השיעור אף גבוה יותר, אם לא 100%, בשל הפרמטרים המיוחדים של החופשה הכרוכים בסיכון מוגבר לפציעה.

ביטוח נסיעות לסקי הוא ביטוח פשוט יחסית, גם אם רכשתם ביטוח נסיעות בלי התוספת סקי ופתאום התחשק לכם לעשות סקי ניתן להוסיף את הכיסוי באמצעות הסוכן ביטוח שלכם, בכל הקשור לבילוי חופשת סקי, ולחופשות ספורט חורף ופעילויות אקסטרים בכלל, חשוב במיוחד לעשות הרחבה מתאימה לביטוח ואת המחיר המשתלם ביותר ניתן למצוא באתר שוק הביטוח באמצעות מערכת ביטוח נסיעות המשווה בין 7 חברות ביטוח ב-30 שניות.

מוגש מטעם שוק הביטוח
  • עוד באותו נושא:
  • סקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully