וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוהנת האנטי אייג'ינג מספרת על החידושים שכל אישה חייבת להכיר

מוגש מטעם ליטל פוניס

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 11:27

בזמן שהיא מנהלת קליניקה מצליחה במגדלי ב.ס.ר שבבני ברק, כאשר היא ימים ספורים לפני לידה שנייה וקמפיין חדש, תפסנו את ליטל פוניס לראיון ייחודי בו היא מדברת על סיפור ההצלחה שלה, סודות מקצועיים וחידושים בעולם האנטי אייג'ינג שכל אחת חייבת להכיר

ליטל פוניס. יח"צ,
ליטל פוניס/יח"צ

ליטל פוניס היא מייסדת המרכז הישראלי לטיפולי אייג'ינג ומפתחת שיטת B-young לחידוש העור ומראה עור חלק וצעיר יותר.

אז איך הכל התחיל? איך את מסבירה את הפריצה שלך בעולם האנטי אייג'ינג?

חייבת להודות שאם הייתי חוזרת עשור אחורה, לליטל הצעירה, ליטל שהייתה שנים שקועה בחיפוש עצמי, יציאה למסיבות ובילויים, לא הייתי מאמינה שיום אחד אשנה לכל כך הרבה נשים את החיים.

מה הייתה נקודת המפנה?

האמת שנקודות המפנה הגיעה ממקום לא צפוי, חברה טובה שאיתה התייעצתי, המליצה לי לשלוח את כתב היד שלי לניתוח גרפולוגי שממנו עלה שעלי לעבוד עם נשים בתחום היופי.

עם כמה שזה נשמע קלישאתי, מאז ומתמיד הייתי מאוד סבלנית והעצמתי נשים בכל נושא היופי אז הרגשתי חיבור חזק. נרשמתי ללימודי קוסמטיקה מתקדמים בשבוע שלאחר מכן.

"התחלתי מכלום אפילו ללימודים לא היה לי כסף"

אני זוכרת שקבלתי מילגה מהמדינה וממעט שהיה לי הסתדרתי. חילקתי בתשלומים את שכר הלימוד והתחלתי מקורסים קטנים כגון עיצוב גבות, פדיקור ומניקור. לאט לאט התקדמתי ונכנסתי גם ללימודי קוסמטיקה שם התאהבתי ממש בעולם של טיפולי פנים.

התחלתי לעשות טיפולים לחברות והתוצאות היו מדהימות. פתאום הרגשתי את הסיפוק האדיר שטיפול אנטי אייג'ינג מוצלח יכול לתרום לאישה עם עור בוגר.

לאחר מספר טיפולים, מטופלות שלי פתחו את הלב ושתפו אותי איך הטיפול והתוצאות הנראות לעין תורמים להן בחיים האישיים כמו נשים שמצאו בן זוג אחרי שנים רבות של בדידות, אישה שבעלה מחמיא לה אחרי 20 שנים ועוד.

"היה לי דריייב שאף אחד לא יכל לעצור אותי ומשם התקדמתי"

למדתי לאחר מכן בכל בית ספר אפשרי שיש בארץ, הלכתי להשתלמויות, נסעתי לחו"ל וחקרתי את את התחום וכך נולדה שיטת B-young והשאר היסטוריה.

ספרי לנו קצת על השיטה - איך היא עובדת?

שיטת B-young משלבת מכשור מכשור מתקדם וחומרים להצערת עור הפנים שפיתחתי במהלך השנים. היתרון בשיטה היא שניתן להגיע לתוצאות נראות לעין במהירות, ללא הזרקות או ניתוח פולשני.
סדרת הטיפולים הייחודית מאפשרת להגיע למראה עור צעיר, חלק וטבעי.

ליטל פוניס. יח"צ,
ליטל פוניס/יח"צ

קיבלתי החלטה לחלוק את החדשנות שיצרנו בעולם האנטי אייג'ינג עם כולן. בקליניקה שלי מטופלת תמצא יחס אישי עם דגש על תוצאות. מאוד חשוב לי כבעלת המרכז לטיפולי אנטי אייג'ינג שנצליח "לגעת" בכל אחת. זה מתחיל מזה שהיא רואה שינוי בפנים שלה ומשם היא מתאהבת בעצמה מחדש. לאחר ההצלחה המסחררת, הטיפול זמין בקליניקת המרכז הישראלי לטיפולי אנטי אייג'ינג שבמגדלי ב.ס.ר, בני ברק.

לתיאום טיפול היכרות ופרטים נוספים, לחצי כאן

מוגש מטעם ליטל פוניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully