וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר נהוראי, הלוחש ל-A.I

מוגש מטעם עומר נהוראי

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 14:32

כך בעלי עסקים יכולים לרתום את CHAT-GPT ולהביא לקוחות בדיגיטל ב-2023

עומר נהוראי. עומר נהוראי,
עומר נהוראי - הלוחש ל-A.I: קופירייטר מומחה לשיווק דיגיטלי וליצירת תוכן תוך שימוש בבינה מלאכותית/עומר נהוראי

כאשר עסקים ממשיכים לנווט בנוף הדיגיטלי המתפתח ללא הרף, רבים מחפשים דרכים חדשות להקדים את המתחרים. דרך אחת כזו היא שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כגון Chat-GPT, ומערכות אחרות ליצירת שפה מבוססת בינה מלאכותית, בשיווק דיגיטל שלהם. עם זאת, כמו בכל טכנולוגיה חדשה, שימוש לא נכון בכלים החדשים עלול למנוע מבעל העסק את היתרונות שבקדמה - ואף לפגוע בעסק. עומר נהוראי, קופירייטר ומשווק מומחה שכבר שנים מתכונן לחדירת ה-A.I לעולם השיווק, מסביר איך לשלב את CHAT-GPT בשיווק הדיגיטלי לעסק בצורה חכמה שמניעה צמיחה ומביאה תוצאות.

עומר נהוראי. עומר נהוראי,
עומר נהוראי: עולם השיווק הולך להשתנות, אבל חשוב לזכור שיש דברים שבינה מלאכותית עדיין לא יכולה להחליף/עומר נהוראי

עומר, עולם העסקים והשיווק הדיגיטלי עובר טלטלה - כולם מדברים על CHAT-GPT ועל בינה מלאכותית ואיך הם הולכים לשנות את התעשיה. מה אתה חושב על העתיד של עסקים בדיגיטל לאור המהפכה המתרחשת?

"עולם העסקים בכלל, ועולם השיווק בפרט, הולך להשתנות בצורה דרמטית בזמן הקרוב. יחד עם זאת, לא כדאי לשפוך את התינוק עם המים, וצריך לזכור גם שיש דברים שבינה מלאכותית עדין לא יכולה להחליף. לפיכך בעלי עסקים שהולכים להסתמך עליה בצורה מוגזמת יכולים להסתבך בצרות. אבל כדי לדעת בדיוק איך עולם העסקים הולך להשתנות, צריך להבין מהי בדיוק CHAT-GPT ומה היא עושה.

CHAT-GPT היא מערכת בינה מלאכותית ליצירת שפה שסורקת מאגרי נתונים ענקיים של תוכן מהאינטרנט, ובעזרת יכולות למידה מתקדמות לומדת לעשות קשרים הגיוניים בין מילים, משפטים ופסקאות. מערכת בינה מלאכותית מהסוג הזה לומדת מה ההסתברות שכל מילה שהיא רושמת תשמע הגיונית ביחס למילה הקודמת שהיא רשמה במשפט. ככה, מילה אחר מילה, נוצרים משפטים ופסקאות ברמה מאוד מתקדמת ומתוחכמת, שגם נשמע יחסית הגיוני וגם מבוסס על מידע מהאינטרנט. אחד הכוחות

עומר נהוראי. עומר נהוראי,
נהוראי עם תלמידים: "העצה שלי לבעלי עסקים בשנים הקרובות - תצטיינו במיומנויות השיווקיות שאף בינה מלאכותית לא יכולה להחליף - ותהיו המובילים בתעשיה שלכם"/עומר נהוראי

החזקים של מערכת כזו הוא היכולת לשנות בצורה משמעותית את הטקסט שהיא יוצרת לפי פידבק מהמשתמש. זה גם אחד החלקים שהכי מרגשים במערכות הללו - אני בתור המשתמש יכול לבקש מהמערכת לקחת את הטקסט שהיא כתבה ולכתוב אותו מחדש כך שיישמע יותר משכנע, יותר ידידותי, יותר קצר או יותר שיווקי. הכל לפי העדפת המשתמש.

כלומר, הכוח של מערכות כמו CHAT-GPT הוא ביכולת שלהן להפיק טקסט כמעט בכל אורך שנרצה ללא מאמץ ותוך שניות ספורות, ולדייק אותו מאוד לפי הדרישות והצרכים של המשתמש.

בדיוק, ופה גם נמצאת המגבלה העיקרית של המערכות האלה. מערכות מבוססות A.I מהסוג הזה מכונות A.I writing assistant - כלי עזר לכתיבה. כלומר היא יכולה לחסוך עבורינו את המאמץ למצוא את המילים הנכונות לבטא את הרעיונות שלנו, והיא יכולה לחסוך את הזמן שלוקח לנו לכתוב טקסטים שיווקיים, במיוחד כשהם ארוכים. אבל - היא לא יכולה להחליף אותנו בתור המקור של הרעיונות שאנחנו רוצים לשדר בתוכן שאנחנו יוצרים. אם ננסה לתת ל-A.I להחליף אותנו בתור המקור לרעיונות השיווקיים שאנחנו רוצים להעביר ולשדר בשיווק שלנו - אנחנו נגלה במקרה הטוב שקיבלנו טקסטים גנריים שרחוקים מלשדר את האותנטיות שלנו ולבדל אותנו, מה שיפגע משמעותית באפקטיביות של השיווק שלנו.

לפיכך המשתמש האנושי - שהוא במקרה שלנו בעל העסק או המשווק - חייב לתת ל-A.I הנחיות מדויקות לגבי מאות אלמנטים שצריכים להיות בטקסט, שנכון להיום רק בן-אדם יכול להבין. לדעת לתת הנחיות מדויקות ל-CHAT-GPT זה כמו לדעת "ללחוש ל-A.I" - לדעת מה לומר למערכות הבינה המלאכותית כדי שיוכלו להפיק עבורינו את הטקסטים ואת השיווק הכי טובים והכי אותנטיים.

זו נקודה טובה, אז מה תהיה העצה שלך לבעלי עסקים שמעוניינים להצליח בשיווק דיגיטלי עם שימוש בבינה מלאכותית?

העצה שלי לכל בעל עסק היא - להצטיין בהבנה של קהל היעד שלך. ללמוד לעומק מהם הצרכים האנשים בקהל היעד שלך, מהן נקודות הכאב שלהם, למה הם משתוקקים באמת ומה מפחיד אותם? כמו כן חשוב לזכור את ההיבטים הייחודים של המוצר וההצעה שלכם - מה הופך דווקא אותך למיוחד ובלתי נשכח, וטוב יותר מהמתחרים? אילו נקודות שאף מערכת A.I, מתוחכמת ככל שתהיה, לא יודעת עדיין להפיק, ובעלי העסקים שיידעו להזין ל-CHAT-GPT את המידע המדויק שעונה על השאלות האלה, יהנו מהעוצמות האמיתיות של בינה מלאכותית לשיווק שלהם. זו המהות של להיות "הלוחש ל-A.I", וזה הגורם שיבדיל בין בעלי עסקים שהולכים להמריא בגדול בשנים הקרובות, ובין כל השאר.

לסיכום, עומר, האם יש דרך עבור הקוראים שלנו להישאר איתך בקשר ולהתעדכן בתובנות שלך לגבי Chat-GPT ושיווק דיגיטלי?

עומר נהוראי: כן, כמתנה מיוחדת לקוראים שלך, אני רוצה להציע להם גישה לקורס המקוון החינמי שלי שבו אני מלמד את הדרכים היעילות ביותר להשתמש ב-Chat-GPT בשיווק וכיצד למקסם את החזר ה-ROI ולהניע צמיחה. הם יכולים להירשם באתר שלי כדי לקבל גישה לקורס וללמוד את השיטות המומלצות לשימוש ב-Chat-GPT עבור העסק שלהם.

למדו כיצד לשווק ביעלות עם GPT-Chat ולהביא לקוחות עם הקורס המקוון החינמי של עומר - הלוחש ל-.IA. לחצו כאן להרשמה

לדף הנחיתה

מוגש מטעם עומר נהוראי
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully