וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלפת צילינדר: סוגים מחירים יתרונות וחסרונות

מוגש מטעם נתי המנעולן

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 14:14

קרה לכם שחזרתם בלילה מבילוי, אתם מכניסים את היד לכיס כדי להוציא את המפתח ולהכנס הביתה ופתאום, אין מפתח

מפתח ומנעול. freepik,
מפתח ומנעול/freepik

השעה היא שעת לילה מאוחרת ואתם נעולים בחוץ. מה עושים? קוראים לנתי המנעולן, מנעולן מוסמך 24/7 שעומד לשרותכם באיזור גוש דן בכל שעה, גם בשבתות וחגים, במחירים משתלמים והוגנים במיוחד. במאמר זה נבחן את סוגי הצילינדרים הקיימים בשוק, מחירם, יתרונותיהם וחסרונותיהם.

נתי המנעולן. יח"צ,
נתי המנעולן/יח"צ

מקצוע המנעולנות בישראל

כל אדם שמלאו לו שמונה עשרה ויש לו תעודת יושר מן המשטרה יכול לעסוק בתחום המנעולנות. את הידע בפריצת ותיקון מנעולים ניתן לרכוש באמצעות קורס ייעודי או הכשרה מן השטח ממנעולן מנוסה. מנעולנים מקצועיים צריכים לדעת כיצד לפרוץ מנעולים ברכבים ובתי מגורים על מנת לחלץ את מי שתקוע בפנים, או לאפשר למי שתקוע בחוץ להכנס, החלפת צילינדרים, פריצת דלתות טרוקות ושירותים רבים נוספים.

נתי המנעולן - פותח לכם דלתות

לכל אחד יש סיפור איך איבד את המפתחות שלו דווקא בזמן הלא נכון. אובדן צרור מפתחות, או חלילה, מפתח שנשבר בתוך חריץ המנעול, יכול לשבש לנו את היום ולגרום לדאגה רבה, שלא לדבר על להתקע מחוץ או בתוך הרכב. הלחץ והמתח מן האיחור לעבודה, איסוף הילדים מהגן או להשאיר בית פרוץ לחלוטין כי הדלת לא נסגרת כמו שצריך, הם באמת אחד הדברים הכי מרגיזים שיכולים לקרות לנו בחיים. לכן חשוב שתכירו את נתי המנעולן, מוסמך משטרת ישראל המציע שירות אמין, הוגן, מהיר ויעיל בכל שעה של היום ובכל איזור גוש דן, גם בשבתות ובחגים, לכל צרה שלא תבוא. על מנת שלא תהיו בלחץ בזמן שאבדו המפתחות, הכניסו לאנשי הקשר שלכם את מספר הטלפון שלי כבר היום וכשתזדקקו לשירותיי תוכלו למצוא אותי במהירות ובקלות, כך שדאגה אחת כבר ירדה מליבכם ואני בדרך אליכם. אני מעניק שירות בתחומים הבאים:

· חילוץ מפתח תקוע או שבור בצילינדר ללא נזק נוסף - במידה והמפתח נתקע ללא יכולת סיבוב או אף נשבר בתוכו, אני אנסה לחלץ את המפתח ושבריו מבלי לגרום נזק לצילינדר ובכך לאפשר לכם להמשיך להשתמש בו, אלא אם כן אזהה בו שבר או סדק שיחייב את החלפתו.

· פריצת דלת טרוקה - יש לכם דלת עם מנגנון נעילה לאחר טריקה ונשארתם בחוץ בלי מפתח? אין שום בעיה, אפרוץ את הדלת מבלי לגרום לה נזק כדי שתוכלו להמשיך להשתמש בה ללא כל קושי.

· החלפת צילינדר לאחר אובדן מפתח - כדי שתוכלו לחוש בטוחים שאיש לא יפרוץ לכם הביתה לאחר גניבה או אובדן מפתח, וכדי שתוכלו להכנס ולצאת מן הבית או הרכב, אני אחליף לכם צילינדר באמינות ואחריות.

· החלפת צילינדר פשוט בצילינדר מתקדם יותר לבטיחותכם והגנתכם - במידה ותהיו מעוניינים לשדרג את רמת הבטיחות שלכם תוכלו לבחור בצילינדר מתקדם יותר ומועיל יותר נגד פריצות.

· ציפוי דלתות והדבקת טפטים - אם תרצו לחדש את מראה הדלת מבלי להוציא סכומים גבוהים על החלפתה, תוכלו לצפות אותה בחומר עמיד ונאה במיוחד למראה דלת חדשה. גם הדבקת טפטים על קירות הבית דורשים עבודה מיומנת ומדוייקת. אני לרשותכם גם אם תרצו לחדש את קירות הבית בטפט אופנתי.

· התקנה ותיקון מצלמות אבטחה - תוכלו להעזר בי כדי להתקין או לתקן מצלמות אבטחה, גם נסתרות, על מנת לשמור על בטיחות ילדיכם והוריכם המבוגרים, ולדעת בכל רגע מה מתרחש בבית.

· התקנת קודנים לבית ולמשרד - קודנים משפרים משמעותיות את רמת הבטיחות ומונעים כניסה של גורמים לא רצויים לתוך קודש הקודשים שלכם, הבית או המשרד הפרטי.

החלפת צילינדר

החלפת צילינדר הינו הליך שבו מחליפים את מנגנון הנעילה בדלת במנגנון אחר. זוהי פעולה שבה נוקטים כאשר מנגנון הנעילה חלוד ומקולקל, המפתח נשבר בתוכו, או אבד. ישנם צילינדרים פשוטים יחסית כגון בדלת מחסן, או מורכבים ונוגדי פריצות הנחשבים יקרים יותר, אך גם משתלמים מאד. מומלץ לבצע את פעולת ההחלפה על ידי מנעולן מקצוען אשר מוודא שלא נגרמים נזקים לדלת וכי הצילינדר החדש יושב היטב במקומו והנעילה והפתיחה נעשות באופן חלק וללא שחיקה. ישנם מספר סוגים של צילינדרים, הנפוצים ביותר בישראל הינם הצילינדרים של רב בריח ומולטילוק, אך ישנם גם מוצרי פרימיום של חברות כגון אווה ויאל. להלן הצילינדרים הנפוצים והמקובלים בארץ על רוב יצרני הדלתות:

מולטילוק

מולטילוק הינו יצרן ישראלי המתמחה בנעילה מתוחמכת ונוגדת פריצות, הוא מייצר בעיקר שלושה סוגי צילינדרים, מולטילוק קלאסיק פרו, מולטילוק אינטראקטיב ומולטילוק MT5. לחברת מולטילוק פטנט רשום על מנגנון הצילינדר המתוחכם הכולל פינים טלסקופיים ופין צף הממוקם במפתח, על מנת למנוע פריצה אלימה ונחשב למתקדם במיוחד, אמין ואיכותי.

יתרון: רמת בטיחות גבוהה ושקט נפשי.

חיסרון: רק מנעולן מורשה של מולטילוק רשאי לשכפל את המפתח עבורכם באמצעות כרטיס שכפול.

רב בריח

החברה הותיקה בישראל לפיתוח וייצור מנעולים קשים לפריצה באמצעות שימוש בחומרי גלם מעולים ועמידים לאורך שנים ארוכות, מנגנונים מורכבים במיוחד. כמו כן, המנעול המקורי מגיע עם חמישה מפתחות, מה שמקטין את הצורך בשיכפולם. לרב בריח ישנם בעיקר שני סוגי צילינדרים, דגם לוקסיס LOCXIS)) ודינמיק (DYNAMIC ).

יתרון: רב בריח הינה החברה המובילה בישראל ורוב יצרני הדלתות עובדים איתה.

חיסרון: ניתן לשכפל מפתח רק עם מנעולן מורשה של רב בריח.

אווה EVVA

אווה הינה חברה אוסטרית עם מוניטין של למעלה ממאה שנים, בדרך כלל תמצאו אותה בדלתות יוקרה. הצילינדר של אווה מכיל מנגנון מגנטי בעל פטנט רשום אשר מגן גם מפני פריצות שקטות ( פריצות המתבצעות עם מפתח גנוב או משוכפל ) לא ניתן להעתיק מפתח של אווה ולא ניתן לשכפלו ללא ידיעתכם.

יתרון: מנגנון שעמיד כמעט בפני כל דבר, לא ניתן לשכפל מפתח ולא ניתן לזייפו, ולא לפרוץ את הדלת באמצעות כלי פריצה.

חסרון: מאד יקר.

יאל YALE

ייל הינו קונצרטן עולמי מכובד בעל וותק של 150 שנה, המנעולים של המותג מצטיינים ברמת דיוק גבוהה במיוחד ועשוי מחומרי גלם העמידים בפני קידוח.

יתרון: עמיד, חזק, בטוח לחלוטין מפני פריצות אלימות.

חיסרון: יקר וצריך ידע בהבנת המנגנון שלו כדי לפרוץ או לשכפל אותו.

מחירי החלפת הצילינדר

כמנעולן מנוסה אני מקפיד על מחירים הוגנים בלבד, לכן מחיר החלפת צילינדר אצלי תמיד יהיה שווה לכל כיס, כדי שלעולם לא תרגישו שמישהו מנסה לנצל את המצוקה שלכם:

סוג צילינדר מחיר*

פריצת דלת טרוקה 250 ש"ח

פריצה והחלפת צילינדר 400-800 ש"ח

החלפת צילינדר רב בריח 299-450 ש"ח

החלפת צילינדר לדלת עץ 250 ש"ח

החלפת מנגנון לרב בריח 500-600 ש"ח

החלפת מנגנון לדלת חסם 650 ש"ח

מנעול כספת עליון 450-600 ש"ח

* ייתכנו שינויים במחיר בהינתן דגמים מורכבים יותר ומתקדמים יותר.

לסיכום

נתי המנעולן, מוסמך משטרת ישראל כאן בשבילכם על כל צרה שלא תבוא, 24/7 בכל גוש דן. בקרו אותי באתר כדי להתרשם מן המחירים ההוגנים וסל השירותים המלא שלי כדי שתמיד יהיה לכם למי לפנות כדי לפתוח דלתות.

מוגש מטעם נתי המנעולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully