וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית עץ לילדים - הגשמת חלום ילדות ושעות של משחק בחוץ

בשיתוף בית מעץ

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 11:05

החלטתם להגשים את החלום של הילדים (ואולי גם את חלום הילדות שלכם?) ולקנות בית עץ לילדים? הכתבה הזו בשבילכם

בית מעץ. בית מעץ,
בית מעץ/בית מעץ

מרבית האנשים מחליטים לרכוש בית עץ בהתאמה אישית אצל נגר המתמחה בכך, על מנת ליהנות מאיכות טובה ובתכנון אישי, שאליו תוכלו להוסיף כל העולה בדמיונכם. פנינו למשה סבג, הבעלים של "בית מעץ", חברה המספקת מגוון שירותים ומוצרים מעץ כבר למעלה מ-20 שנה, על מנת להבין מה חשוב לדעת בבואכם לקנות בית עץ לילדים.

בית משחקים מעץ עם מגלשה וסולם. בית מעץ,
בית משחקים מעץ עם מגלשה וסולם/בית מעץ

בחירת החומרים של בתי עץ לילדים

"העץ המומלץ ביותר לבניית בית עץ לילדים הינו עץ אורן. את הגג אנו מכסים ברעפי פלסטיק (מוצר ייחודי שלנו) ששומרים על אטימות החלל הפנימי ממי גשם." מסביר משה.

"כדאי לדעת, לא משנה באיזה חומר תחליטו לבחור - חשוב לוודא כי החומרים, מהם עשוי בית העץ שלכם, הינם מרחיקי מזיקים ומצופים בחומרים נוגדי בעירה.

בנוסף, מאחר ובית עץ הוא לרוב מבנה שעומד תקופה ארוכה בחוץ, חשוב לדאוג לתחזוקה נכונה שלו. למעשה, מדובר בצביעה של העץ אחת לשנתיים ובדיקה כי כל החלקים של בית העץ תקינים, שלמים ולא רקובים.

בית עץ לילדים מחזיק שנים ארוכות ויכול לשמש כל אחד מילדי המשפחה בתורו, ועל כן, כדאי להתאים אותו לתנאי המרחב שלכם ולמקמו במקום מוצל, כדי שהשמש לא תגרום לצבע לדהות ולא תפגע בעץ."

מגדל למידה מעץ הכי זול בארץ - להעצמת תחושת מסוגלות עצמית אצל פעוטות. בית מעץ,
מגדל למידה מעץ הכי זול בארץ - להעצמת תחושת מסוגלות עצמית אצל פעוטות/בית מעץ

כיצד נבטיח את בטיחות הילדים?

במידה ורכשתם בית עץ להתקנה עצמית, יש לוודא כי הוא עומד בתקני הבטיחות הנדרשים ובנייתו נעשית בצורה נכונה ותקינה. אלו הם הפרמטרים העיקריים שיעזרו לכם לשמור על בטיחות בית עץ לילדים:

● חיזוקים ותמיכה מתאימה: יש לוודא כי בית העץ לא מתבסס אך ורק על בול העץ, עליו הוא בנוי, אלא יהיה מחוזק על ידי רגליים תומכות המונחות בבטון או טבולות בזפת למניעת ריקבון הבסיס.

● מעקה בטיחות: במידה ולבית משחקים מעץ יש מרפסת עליונה חשופה, סולם או מדרגות, חשוב לוודא כי מעקה הבטיחות תקין ועומד בתקנים הנדרשים. הגובה התקני של מעקה הבטיחות הוא 110 ס"מ לפחות, כאשר המרווחים בין השלבים במעקה לא יעלו על 6 ס"מ.

● מעבר בטוח: במידה לבית העץ יש מרפסת חיצונית, חשוב שתהיה ברווח של 60 ס"מ לפחות, כדי שהילדים יוכלו לעבור בבטחה.

● רווחים בין קורות בית העץ: כדאי לוודא שהרווחים בין קורות בית העץ לא יהיו רחבים מידי, שכן יד או רגל של ילד יכולות להיתקע באחד מהמרווחים.

● חומרים נוגדי בעירה: יש לוודא כי בית העץ עשוי מחומרים נוגדי בעירה.

בית משחקים מעץ עם מגלשה וסולם

"בבית מעץ" תמצאו בית עץ איכותי לילדים, אשר מגיע בגדלים משתנים ומגוון תוספות כגון מגלשה, סולם, טלסקופ, ידיות אחיזה, נדנדות וכל מה שצריך להיות בבית משחקים מעץ, שיעסיק את ילדכם במשך שעות ארוכות של הנאה.

מלבד בית עץ לילדים, תמצאו אצל משה גם מגדל למידה איכותי, אשר נועד להגביה את הילד באופן בטיחותי ומוגן ומאפשר לו לקחת חלק בפעילויות היום יום באופן נוח, חוויתי ומלמד, ללא חשש של ההורים. השימוש במגדל למידה מעצים את תחושת המסוגלות, הביטחון העצמי והעצמאות של הילד.

מגדל הלמידה של "בית מעץ" עשוי עץ אורן, כולל 2 מדרגות לטיפוס נוח ודלת נפתחת עם נעילה, לבטיחות מירבית של ילדכם. מבדיקה שערכנו באתר זאפ, נמצא כי מדובר במגדל למידה מעץ הכי זול בארץ.

פרגולת אלומיניום - עמידות לאורך שנים ללא צורך בתחזוקה. בית מעץ,
פרגולת אלומיניום - עמידות לאורך שנים ללא צורך בתחזוקה/בית מעץ

ק

לא רק בית עץ - מגוון רחב של שירותים במחירים תחרותיים

"בית מעץ" אינו עוד מחסן עצים. החברה מייצרת בתי משחקים, מלונות לכלבים, אדניות, ספסלים, נדנדות, פרגולות וכל העולה על דמיונכם.

"אנחנו מספקי מגוון רחב של אפרויות ללקוחותינו," מפרט משה - "כל מה שאפשר לחשוב בעץ ולא רק. גם תכנון ובניית דקים ופרגולות עץ ואלומיניום בבית הלקוח ועוד. אחד המוצרים המבוקשים כרגע הוא פרגולת אלומיניום, לה מספר יתרונות בולטים על פני פרגולות עץ:

● עמידות לאורך שנים - אלומיניום הוא חומר חזק ועמיד למפגעי מזג אוויר ואינו נדרש לתחזוקה כמו העץ. לעומת פרגולת אלומיניום, פרגולות עץ מצריכות חידוש צבע וטיפול בסדקים אחת לשנה.

● משקל - אלומיניום הוא חומר קל משמעותית לעומת העץ, מה שמאפשר ליצור מפתחים גדולים יותר ללא תמיכת רגליים ולמעשה לבנות פרגולה תלויה גדולה ומרשימה.

פרגולות אלומיניום יקרות בכ-20% לעומת פרגולות עץ ועדיין המון אנשים בוחרים להשקיע קצת יותר ולקבל מוצר עמיד יותר ואיכותי יותר שנשמר היטב שנים קדימה.

במקום נותנים שירותי חיתוך ללקוחות לפי מידה להרכבה עצמית או כולל עבודת הרכבה, מספקים עצים ללקוחות פרטיים וקבלנים ועוד. בנוסף, תוכלו למצוא כאן מגוון רחב של ברגים, צבעים, פרזול, כלי עבודה והמון סוגי עצים מיוחדים כגון עץ עגול לפרגולות, עץ חצי עגול, עץ אגוז ביבוא מגאורגיה ועוד.

לסיכום, מדובר בעסק ותיק ומנוסה, לו אלפי לקוחות מרוצים שמגיעים מכל רחבי הארץ להזמנת עצים, מוצרים וביצוע עבודות עץ בצורה המקצועית ביותר, בשירות אדיב ומחירים תחרותיים.

למידע נוסף והזמנות, בקרו באתר.

בשיתוף בית מעץ
  • עוד באותו נושא:
  • בית עץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully