וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספיק להישאר מאחור: סוכנות אייקון

סוכנות אייקון

עודכן לאחרונה: 15.1.2023 / 12:23

על ההזדמנויות שיש לבעלי עסקים בכל יום

סוכנות דיגיטל. freepik,
סוכנות דיגיטל/freepik

בכל יום במהלך השנה ניתן להקפיץ את כמות המכירות בעסק שלנו, בעלי עסקים מחכים שמשהו יקרה על מנת להגדיל את המכירות, כולם מחכים ל- Black Fridayאו ה- Cyber Monday כדי לבצע פעולות אקטיביות כמו לבנות אתר, לשווק את העסק ברשתות החברתיות או לתת הצעות אטרקטיביות ללקוחות, כאילו עד אז לאותו בעל עסק לא היה אכפת מהעסק - יש הזדמנויות וכסף על הרצפה ואף אחד לא לוקח אותם, כך אומר סיימון בר המנכ"ל והבעלים של סוכנות אייקון.

בעלי עסקים מחכים לימים הגנריים (כמו חגים וימי אהבה) בהם טוב לשווק, אבל לא מבינים שניתן לקבל לקוחות חדשים ולשמר ישנים בכל יום ויום. אם רק נבין שלרוב האנשים יש "ימים טובים" לאורך כל השנה וכל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לתפוס אותם עם המודעה הנכונה בסיטואציה הנכונה - נוכל למכור להם ולהגדיל את המותג שלנו.

הבעיה של בעלי העסקים היא שהם תופסים בשיווק כהוצאה ולא כהשקעה, הם מרגישים שאם יוציאו סכום כסף מהכיס והוא לא יוחזר אז יקרוס עולמם. שיווק איכותי צריך להיות עקבי ולעבוד בריצה למרחקים ארוכים, צריכים לתת לתהליך זמן, לבנות אסטרטגיות שונות ולעקוב אחרי מדדים, אחרת זה לא יצליח לעולם.

כך עובד מותג מצליח, הוא לא מסתכל על קמפיין ספציפי, אלא בונה קהילה של אוהדים (שנצברת עם הזמן) וכך נכנס למועדון המותגים, זאת המטרה שלנו באייקון - להפוך עסקים לאייקון.

לכן אנחנו מזכירים לאותם בעלי עסקים להשקיע בעסק שלהם באופן מתמיד בדיוק כמו בזוגיות, אחרת העסק שלהם יישאר מאחור.

יש כל כך הרבה פרמטרים בשיווק או באתרים שניתן לטעות בהם וכל חסכון עלול לגרוע עוד יותר, לדוגמה ידעתם שכל שנייה אחת של עיכוב באתר מפחיתה את ההמרות (ברוב המקרים - המכירות) ב-7%, ואני שואל את כל בעלי העסקים: האם יתכן שב-2023 אין לכם אתר? ואם יש לכם האם אתם משקיעים מספיק בשדרוג ועדכון שלו?

בשביל זה אנחנו כאן, אנחנו בסוכנות אייקון מתמחים בכל תחומי הטכנולוגיה והדיגיטל, מהקמת אתרים ושיווק דיגיטלי ועד פיתוח אפליקציות והכנת מחקרי שוק מקיפים לסטארטאפים - הכל בבית אחד עם השירות והיעילות המקסימלית. לאחרונה השקנו גם סדנת לימוד לבעלי עסקים שאין ביכולתם לשלם לאנשי שיווק כי אנו רוצים לעזור ולהרים עסקים. כל אחד יכול למצוא את עצמו אצלנו גם עסקים קטנים ובינוניים וגם ומותגים גדולים.

לפרטים נוספים

סוכנות אייקון
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully