וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירי את הקוסמת שמחזירה אהבה ומבטלת כישוף ועין הרע

מוגש מטעם עדן הודיה כהן

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 13:46

חווית אהבה נכזבת? מרגישה חסימה אנרגטית שתוקעת אותך במקום? הפתרון בפנים

עדן הודיה כהן. עדן הודיה כהן,
עדן הודיה כהן/עדן הודיה כהן

אין אחת שלא חוותה פרידה או אהבה נכזבת. כשזה קורה, חלקנו מסתגרות בבית ומחסלות קופסת גלידה כדי להתנחם ואחרות בוחרות לא לוותר ולפעול בכל דרך כדי להחזיר את אהוב ליבן. לאחרונה מסתמנת תופעה הולכת וגוברת של נשים (וגם גברים) בכל הגילאים שפונות ליודעי נסתרות ומתקשרים, אשר בקיאים בסוד החזרת אהבה אבודה, ניקוי הילה אנרגטי, הסרת כישוף ועוד. פנינו לעדן הודיה כהן, מתקשרת רוחנית ששמה הולך לפניה, במטרה להבין מה אפשר לעשות כדי להחזיר אלינו את האהבה האבודה.

כשהלב בוכה, הקוסמת שומעת

עדן הודיה כהן היא מתקשרת בעלת שם עולמי ויכולות תקשור עוצמתיים מן העולמות שמעבר לחיזוי עבר, הווה ועתיד באמצעות קלפים רגילים וכן יכולות הטלת אפקטים עוצמתיים להחזרת אהבה, פתרון משברים בזוגיות, הסרת כישוף ועין הרע, ניקוי אנרגטי, שחרור חסימות ועוד.

עדן הודיה מאמינה גדולה בה' ופועלת מתוך החיבור העמוק אל היהדות והאמונה. עדן מספרת שהיא יודעת שזה הייעוד שקיבלה מלמעלה - לעזור ללבבות שבורים, לעשות שלום בית, להחזיר בין אוהבים, להסיר כישופים, לפתוח חסימות ועוד.

"הכוח שלי, העוצמות שבי, הגיעו אליי בזכות בורא עולם ואני משתמשת בהם כדי להפיץ אהבה ולהעצים רגש. אני מקבלת המון שאלות בפרטי אם אני עושה כישוף להחזרת אהבה. אז התשובה היא ממש לא, אפילו לא קרוב. אני עובדת על רגש, עושה סוג של שלום, חידוש, קרבה - לא ממקום של כוח, אלא ממקום של אהבה ואמונה בה'."

עדן מוסיפה ומסבירה, כי לא ממליצה לבצע כישופים כלל, - "זה מסוכן מאוד. זה חוזר לילדים כבומרנג ואין אחד שרוצה בזה."

אפקטים להחזרת אהבה - מה הם עושים בדיוק?

"האפקטים עוסקים בעיקר בענייני אהבה, אבל אפשר להשתמש בהם גם בתחומים אחרים שבהם אנשים מרגישים חסימה אנרגטית. יש כל מיני פעולות שאפשר לעשות כדי שהדברים יפתחו - עבודה, כסף וגם כמובן פרידות וחוסר הצלחה בתחום הזוגי. כל מי שהגיעה אליי מספרת שהרמתי לה את הביטחון ושמתי אותה במקום המדויק לה וזה מדהים בעיניי."

עדן מסבירה ומפרטת על שלושה אפקטים עוצמתיים, אשר לכל אחד השפעות שונות, בהתאם למצב ולצורך של מי שמגיעה אליה:

אפקט לחץ - אפקט לחץ מתאים למצבים, בהם קיימים פחדים, כעסים ומשברים בזוגיות. האפקט מנקה את כל הפחדים שיש לבן אדם בנוגע לזוגיות, הופך את הראש לבן אדם ומעניק עוצמה גבוהה של רגש. אם הוא חושב משהו מסוים אז הוא מתהפך, מוריד את הפחדים, מוריד את הכעסים, גורם ליישור קו ופותר את המשבר אליו נקלעו בני הזוג.

אפקט מלכה - אפקט מלכה מתאים למצבים של פרידה מעל חודש עד חצי שנה. לרוב מגיעים אליי בחורות שבורות לב שנפרדו מהן ואני במצבים האלה עושה לפני כן את התקשור, אם כדאי או לא לבצבע את האפקט, אם עדיין יש רגש אצל הבחור.

אפקט אהבה - אפקט אהבה מתאים למשברים, קשרים מורכבים, מצבי בלבול וחרדה בנוגע לזוגיות וכדומה. שימוש באפקט האהבה מעצים את הרגש וגורם לחידוש הקרבה בין בני הזוג. גם כאן טרם ביצוע האפקט עדן מבצעת פתיחה בקלפים על מנת לוודא שאכן קיימת אהבה ויש רגש, מאחר וללא רגש האפקט לא יעיל.

עדן הודיה כהן. עדן הודיה כהן,
עדן הודיה כהן/עדן הודיה כהן
עדן הודיה כהן. עדן הודיה כהן,
עדן הודיה כהן/עדן הודיה כהן

ניקוי אנרגטי, שחרור חסימות וביטול כישוף ועין הרע

אם אתם מרגישים חסומים בלי יכולת ממשית להתקדם בחיים, הכהנת הגדולה היא הכתובת שלכם. ביכולתה של עדן לראות את ההילה שלכם ולהעביר דרכה אליכם אנרגיה שמגיעה מלמעלה, שתאפשר לכם להסיר מעליכם את כל הרע.

"יש מספר פעולות שניתן לעשות, בהתאם למצב של מי שמגיעה אליי." מסבירה עדן. "שחרור חסימה זה בעצם ניקוי הילה, ניקוי אנרגטי של הגוף והנפש. במצב של חסימה אנרגטית האישה מרגישה שפשוט נחסם לה המזל, היא רואה שיש לה קושי בחיים ובזוגיות וממש מרגישה שלא טוב לה. מדובר בבחורות שמרגישות תקועות, שלא הולך להן שום דבר ואחרי הביקור אצלי פתאום הדברים מסתדרים להן. במהלך הביקור אני עושה פתיחת חסימה ופתיחת מזל, פלוס הגנות. הן הולכת עם חפץ שאני מכינה עבורן עשרה ימים, ולאחר מכן מניחות אותו בהנחייתי במקום קבוע כמו מתחת למזרן להגנה מתמדת."

"יש את הניקוי בעופרת, משהו שגם הרבנים משתמשים בו לניקוי אנרגטי של עין הרע בצורה עמוקה.
עין רעה יכולה לגרום לתאונות, מחלות, דיכאון, פגיעה בפרנסה ועוד המון דברים.

הגיעה אליי פעם מישהי שנהייתה נכה מעין רעה - השתתקו לה חצי פנים, היא לא יכולה ללכת ברגל אחת, והייתה יוצאת פריחה בלתי מוסברת. בשיחה איתה ראיתי שהיא לוקחת ללב, נמצאת בסטרס וחוותה אהבה נכזבת והגוף מבטא את זה בכל הבעיות הרפואיות שהיו לה. הבנתי שהיא מאוד רגישה ועין רעה נתפסת על אנשים רגישים יותר מאנשים חזקים מנטלית, שפחות לוקחים ללב. אחרי שניקינו אותה בצורה מאוד אנרגטית, הכל נהיה יותר טוב מבחינת השיתוק והתחושות הפיזיות."

הסרת כישוף מתבצע כאשר עדן מזהה שהוטל כישוף על בן אדם. ניתן לראות את הכישוף הן בפתיחת קלפים והן בבדיקה שעדן מבקשת לעשות ממי שמגיע אליה.

"אני נותנת לבן אדם לישון עם שמן מתחת לראש, מתחת למיטה למשך הלילה כדי שהאנרגיה תיספג בשמן. אחרי הלילה אני מבקשת שיצלמו לי איך שופכים כוס מים לתוך הקערה ואם אני רואה נגיעות לבנות או כל מיני סוגים של בועות, אני מבינה שיש כישוף או עין רעה. אם אכן אני מזהה כישוף על בן אדם, אני מנקה אותו ושמה עליו הגנות על מנת שלא יוכלו לכשף אותו שוב."

לא רק זוגיות ואהבה - מלכת הקלפים שיודעת הכל

לא סתם אומרים שכל מה שהיא אומרת, קורה. בחשבון האינסטגרם של עדן הודיה תוכלו למצוא לא מעט חיזויים שהגשימו את עצמם ומוכיחים את היכולות המיסטיות העוצמתיות של מלכת הקלפים המוכרת. בין הבולטים ביניהם ניתן למנות:

● חיזוי משנה שעברה שממשלת בנט תיפול ותקום ממשלה ימנית חזקה בראשות ביבי
● שאיילת שקד לא תפרוש מהמפלגה ולא תעבור את אחוז החסימה בבחירות
● חיזוי על הר געש שעומד להתפוצץ אחרי 900 שנה
● התרסקות מטוס שקרתה זמן קצר לאחר מכן
● חיזוי על בולען שני שאכן הופיע
● על הפרידה של סטטיק ובן אל
● וחיזוי אחד שאנחנו ממש מצפים שיקרה כבר והוא החתונה של שחף וטליה זוכת האח הגדול

עדן הודיה כהן. עדן הודיה כהן,
עדן הודיה כהן/עדן הודיה כהן

באופן מפתיע למדי, עדן משתפת שהיא לא יכולה ליהנות מחיזוי העתיד שלה אצל מתקשרים אחרים - "הלכתי ל2-3 מתקשרים והם לא קלעו בכלום. אמרו לי שגדלתי עם כפית של זהב בפה, שאני בחורה מפונקת וזה לא המציאות שלי, זה אפילו לא קרוב. אבל אני לא מתבאסת מזה, הכל מלמעלה ומבחינתי זה אומר שאני לא צריכה את זה. אני מאמינה בה' וזה המקום שאני צריכה להיות בו בלי לדעת את העתיד שלי."

לסיכום, עדן הודיה כהן היא שם דבר בעולם התקשור, הטלת אפקטים, הסרת כישופים ועין הרע והיא ליוותה כבר אלפי נשים וגברים בדרך אל מציאת האושר שלהם. אם גם את זקוקה לעזרה בהחזרת אהובך, מרגישה תקועה וחסרת מזל - אל תהססי להתקשר ולעשות את הצעד הראשון לקראת השינוי הגדול בחייך.

לפרטים נוספים בקרי באינסטגרם של או הודיה דוכסית או באינסטגרם האישי שלה או תתקשרי למספר 0533360513.

מוגש מטעם עדן הודיה כהן
  • עוד באותו נושא:
  • אהבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully