וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילו סוגי קטיף תוכלו לפגוש מדרום לצפון?

מוגש מטעם קרמל

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 9:52

אחת האטרקציות המובילות כיום עבור משפחות עם ילדים קטנים וגם נוער היא קטיף

קטיף תותים. freepik,
קטיף תותים/freepik

רוב האנשים מכירים את קטיף התותים, אך כדאי לדעת שיש כמה סוגים המתפרשים ברחבי הארץ. בכל אזור יש את הפירות, הירקות והפרחים המותאמים לאותה עונה ואותו אזור והמשקים השונים מאפשרים להגיע אליהם לחוויית קטיף שבה ניתן גם לאכול וגם לקחת הביתה. כמו כן, במתחמים רבים ניתן להנות מאטרקציות נוספות ולבלות במקום כחצי יום. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם מספר סוגי קטיף שכדאי להכיר ולהתנסות בהם ברחבי הארץ.

קטיף תותי שדה

קטיף תותים הוא הקטיף הכי פופולארי כיום עבור משפחות מהסיבה שהוא מאוד מותאם גם לקטנטנים שבחבורה. לקטוף תותי שדה עם הילדים זו חוויה נהדרת ויוצאת דופן. ברוב המקומות, כבר בכניסה, כל ילד יקבל קופסת פלסטיק קטנה שבה הוא יוכל למלא תותי שדה כדי לקחת הביתה. מעבר לקופסא הקטנה, המקומות השונים מאפשרים לאכול כמה תותי שדה שתקטפו. ילדים קטנים שכבר יודעים ללכת, יוכלו להנות מהקטיף והאכילה ובאופן כללי יש משהו מאוד נעים במראה הטורים הארוכים עם העלים הירוקים ונקודות התותים האדומות והעסיסיות. את מתחמי קטיף התותים תוכלו למצוא במגוון מקומות השוכנים לאורך הים התיכון באזורים מגדרה ועד חדרה.

קטיף דובדבנים

הדובדבנים נחשבים לאחד הפירות היותר מפונקים שיש. על מנת לגדול ולהיות עסיסיים הם חייבים תנאים מאוד ספציפיים של טמפרטורה קרה מאוד, לכן מגדלים אותם בצפון הארץ, בדגש על אזור רמת הגולן והחרמון. מי שמחפש חוויה של קטיפת דובדבנים, יצטרך להצפין ולעלות אל הרמה, רק חשוב לציין שאירוע הקטיף לא מתרחש בכל ימות השנה, אלא רק בחודשים מאי - יוני שנחשבים לשיא העונה. אם היה חורף טוב באותה שנה, צפו לקבל דובדבנים אדומים ומאוד עסיסיים.

קטיף ירקות

חובבי ירקות? רוצים שהילדים יהנו לאכול ירקות? זה הזמן לקחת אותם לחוויה בלתי נשכחת שבה קוטפים עצמאית ישר מהשדה שלל ירקות בשלל צבעים. קטיף של ירקות אינו מוגבל במיקום שלו ולמעשה תוכלו למצוא מגוון מתחמים המפוזרים מצפון לדרום. בכל מקום וסוג אדמה יש את הירקות המאפיינים אותה. תוכלו להנות מקטיף של ירוקים כמו חסה, ברוקולי וכדומה וגם מקטיף של גזר, פלפלים, עגבניות ומלפפונים. פעילות נהדרת עם ילדים.

קטיף הדרים

קטיף הדרים הוא קטיף ייחודי לעונת החורף. בקטיף זה ההורים הם אלו שקוטפים מהעצים ותפקידם של הילדים לקלף ולאכול. זו יכולה להיות עבורכם חוויה עסיסית ומאוד נעימה בימי החורף שבהם השמש חצי מבצבצת. אל תשכחו להביא אתכם מגבונים ונייר כדי לנגב את הידיים לאחר הקילוף והאכילה.

קטיף פרחים

קטיף פרחים הוא סוג הקטיף הכי פחות מוכר. מדובר על מרבדים שלמים של פרחים צבעוניים לפי העונה כמו חמניות, נוריות, נרקיסים ועוד.

מוגש מטעם קרמל
  • עוד באותו נושא:
  • קטיף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully