וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקלס מציעים - אתר בחירת מתנות לחברות בכל גודל

מוגש מטעם ניקלס

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 10:34

חברות רבות החלו להשתמש בשנים האחרונות בשירות של אתר בחירת מתנות בחגים ככלל ובפסח וראש השנה בפרט (עושות את זה בצדק כמובן). לדוגמא, בפסח 2022, יותר מ-5 מיליארד שקלים עברו במשק בין חברות שרוכשות מתנות לבין ענקיות המתנות הישראליות

ניקלס מתנות. עיצוב - חן שורר, ניקלס,
ניקלס מתנות/עיצוב - חן שורר, ניקלס

ב-10 שנים האחרונות חברות רבות החלו להשתמש בשירות של אתר בחירת מתנות בחגים ככלל ובפסח וראש השנה בפרט (עושות את זה בצדק כמובן). לדוגמא, בפסח 2022, יותר מ-5 מיליארד שקלים עברו במשק בין חברות שרוכשות מתנות לבין ענקיות המתנות הישראליות.

מספר שנים קודם לכן, רועי, אחד מהבעלים של ניקלס, ניסה בעצמו לרכוש מתנות לפסח דרך אתר בחירה, כל זאת שבחברה הקודמת, היו באותה העת 7 עובדים בלבד. לצערו הרב, אף אחת מהחברות המשווקות את אתרי הבחירה לא הסכימה לעבוד עם ארגון קטן ולכן נאלץ לרכוש מתנות זהות לכל העובדים.

מספר חודשים לאחר מכן, קמה חברת ניקלס כדי לשנות את הסטטוס קוו שאומר שרק כשזה משתלם מפעילים אתר בחירה ייעודי, כאשר החברות הקטנות נשארות מקופחות.

"אנחנו מאמינים שלכל חברה או עסק יש את הזכות להעניק לעובדים בחירה של מתנות. למעשה, מדובר בכסף של המעסיק, שבמקרה ולא ניתן לבחור מתנות בהתאמה אישית, לרוב, יהיה מבוזבז על מתנות גנריות שלא מועילות לחלק מן העובדים. הפתרון של שובר דיגיטלי הוא פתרון טוב, אבל לא מספק. יש בידינו מחקרים שמראים שמעל ל-30% מן השוברים לא ממומשים בפועל. אפילו אני, שרכשתי שוברים בחג האחרון, לא השתמשתי בשובר שלי". מספר ניקלס.

- אז מה בעצם הפתרון שאתם מציעים? שאלנו את ניקלס.

"בעזרת טכנולוגיה פשוטה, יצרנו מערכת שמאפשרת לנו לייצר אתר בחירה לכל חברה ובמהירות גבוה ביותר".
- אז אתם בעצם חברת טכנולוגיה?

"לא, ממש לא. אנחנו חברה שמספקת שירות מדהים לחברות, שבאמצעות טכנולוגיה פשוטה אנחנו מאפשרים לכל עסק באשר הוא להנות מאתר בחירה, כך ש100% מכספי המעסיק ינוצל".

למה בעצם זה כדאי להשתמש באתר בחירת מתנות?

למעשה, כמנהלים בחברה, אתם תרצו לאפשר לעובדים שלכם מגוון גדול ככל הניתן של מתנות שוות, כדי לנצל את כספי החברה בצורה המיטבית. בדרך אחרת, יהיה קשה עד בלתי אפשרי לקלוע למספר גדול של עובדים וכספי החברה ישולמו ללא ניצול חכם.

האחריות שלכם, כמקבלי החלטות בחברה, להשתמש בכסף ובזמן שלכם בחוכמה כדי להשביע את רצונם של העובדים והמנהלים בחברה.

אז איך זה עובד ואיך מתחילים?

1. ראשית, פונים לצוות מקצועי של אחת מן החברות שעוסקות בתחום - ניקלס, הייטקזון, קורקט ועוד. חשוב להחליט על תקציב לפני שניגשים לבקש הצעת מחיר.
2. קבלו קטלוג / הצעת מחיר עם מתנות שיתאימו לכם.
3. הפגשו עם מנהל הפרוייקט שלכם מטעם החברה וקבעו לוחות זמנים ברורים להתחלת העבודה.
4. שליחת אתר לבחינה על-ידי צוות החברה המזמינה.
5. הפצה לעובדים.
6. מימוש המתנות ושליחה מרוכזת למשרדי החברה.

בראש השנה האחרון, חברת ניקלס יצרה יותר מ-200 אתרי בחירה לחברות בגודל של 5 עד 3,000 עובדים.

על פי הנתונים האלו, אנחנו מבינים שהשיטה שלכם פועלת?

"בגדול כן. בקטן? אנחנו שואפים להרבה יותר ומאמינים שנוכל להגיע ליעדים הגבוהים ביותר, כולל בחו"ל. עוד לא מימשנו 1% מהפוטנציאל שלנו - ואנחנו בדרך לשם."

- לקראת פסח שממש כבר בפתח, ניקלס מפעילה מערך של אנשי שירות שמספקים קטלוגים לכל תקציב, כולל מוצרים ייחודיים מיצרנים מקומיים.

"הרעיון הוא להביא ללקוח כמות גדולה של מוצרים, לא גדולה מידי אבל גדולה ואיכותית, כזאת שכל אחד מעובדי החברה ימצא בה את מה שהוא צריך או רוצה."

לסיכום

חברות רבות בישראל מעדיפות לנצל את התקציב שלהן לחג על-ידי שימוש באתר בחירה מותאם. התהליך יכול להיות טיפה מורכב בהתחלה, עד שנסגרים על המתנות שאותם יותר תרצו, אך כשמסיימים, התוצאה משתלמת ביותר - העובדים והמנהלים שלכם יהיו מרוצים ביותר מניצול התקציב.

מוגש מטעם ניקלס
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully