וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קידום אורגני באינטרנט: 9 סיבות שאתם חייבים את זה לעסק שלכם

מוגש מטעם אוקטופלוס

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 11:17

במציאות הלחוצה של היום כבר כמעט הכל עבר לדיגיטל, אנו צורכים את רוב המידע שלנו בלחיצת כפתור פשוטה, כמו כן גם את השירותים והמוצרים השונים

קידום אתרים. freepik,
קידום אתרים/freepik

כ-40 אלף חיפושים נעשים בגוגל כל שנייה וכ-3.5 מיליארד חיפושים ביום, מה שמביא אותנו למסקנה הבלתי נמנעת - אם אין לכם אסטרטגיה דיגיטלית חכמה, סביר להניח שלא תהיה לכם נוכחות מקוונת מוצלחת. כיצד קידום אורגני בגוגל ייצר לאתר שלכם נוכחות דיגיטלית מדויקת ויעילה ולמה אתם חייבים להשקיע בו כבר היום, בכתבה שלפניכם.

למה כל עסק חייב נוכחות דיגיטלית

עולם הדיגיטל פנוי וזמין - כולם יכולים להציג את עצמם ואת המוצרים שלהם. כאשר משווקים בדיגיטל, ניתן למקד את קהל היעד ולמדוד את הביצועים והתוצאות שלנו. הנוכחות הדיגיטלית שלכם היא כרטיס הביקור לעסק שלכם, מאחר ואנשים אוספים מידע באמצעות הדיגיטל והכל פתוח, מיידי ונגיש.
נוכחות דיגיטלית מורכבת מאתר אינטרנט אשר מהווה את הפנים הדיגיטליות של העסק וכרטיס הביקור שלו, עמוד עסקי בפייסבוק, חשבון אינסטגרם, בלוג, יוטיוב, פינטרסנט, סנאפצ'ט, טיקטוק, טוויטר, לינקדאין, רשימת דיוור, פרסום ממומן ועוד.

צריך לזכור, כי נוכחות דיגיטלית זה לא דבר שקורה ביום אחד. זה דורש זמן, השקעה וחשיבה - אך מצד שני, שווה את המאמץ מהרווח שהוא מספק לכם.

חשיבות קידום אתרים אורגני בגוגל

אם אתם בעלי אתר אינטרנט, אז בוודאי שמעתם ביטויים כגון קידום אתרים אורגני לעסק או קידום אורגני בגוגל ושאלתם את עצמכם האם קידום אתרים עדיין רלוונטי בזמן שבו פייסבוק ואינסטגרם הפכו לפלטפורמות שיווק מובהקות. אז התשובה היא, כן!

פנינו לדניאל אוזאן, הבעלים של אוקטופלוס, סוכנות דיגיטל המתמחה בעיצוב, פיתוח וקידום אורגני של אתרים, על מנת להבין במה תורם קידום אורגני לאתר וכיצד לעשות זאת בדרך הטובה והיעילה ביותר.

"קידום אתרים אורגני בגוגל ( SEO) הוא למעשה תהליך ארוך, אשר נועד לשפר את החשיפה של האתר בגוגל ולייצר כמה שיותר כניסות לאתר, במגוון רחב של מילות מפתח רלוונטיות", מסביר דניאל.

"לקידום אורגני לעסק קיימים יתרונות רבים, ביניהם ניתן למנות: הזרמת תנועה איכותית וממוקדת של אנשים שחיפשו בדיוק את השירות או המוצר שלכם לאתר, העלאת ערך האתר לאורך זמן, מיתוג עסקים קטנים ובינוניים ברשת ועוד."

איזה פעולות מומלץ לעשות על מנת להגדיל נוכחות דיגיטלית?

"לעיתים אני נתקל בבעלי אתרים שחושבים שאם יש להם אתר, אז הלקוחות יזרמו אליהם. בפועל המצב שונה, מאחר ואתר זו רק ההתחלה - צריך לעשות פעולות אקטיביות כגון קידום אורגני וניהול סושיאל, על מנת שהאתר יביא לעסק לקוחות חדשים."

1. חשוב שיהיה אתר או דף נחיתה - מקום שאליו אפשר לשלוח לקוחות פוטנציאליים כדי לקרוא על כל השירותים שאתם נותנים ולמה באמת כדאי ללקוחות לבחור בכם.
2. האתר צריך להיות מהיר. אם זמן הטעינה ארוך מדי, אז הגולש יצא לחפש משהו אחר. בימינו, אם אתר נטען יותר מ-2 שניות, רוב הסיכויים שהגולשים יצאו ממנו מיד.
3. האתר צריך להיות מותאם לקהל היעד. סדר הופעת העמודים וכן התוכן באתר צריך להיות מותאם לקהל היעד. כיום רוב בוני האתרים משתמשים בתבניות מוכנות, משנים צבעים ומלבישים את האתר על התבנית המוכנה, מה שפוגע באיכות האתר עקב אי התאמה מדויקת לצרכי העסק. בניית אתר מאפס לרוב תניב יותר לקוחות, מאחר וקיים תהליך אפיון ומחקר מקדים על מנת להתאים את האתר בצורה המדויקת ביותר ללקוחות.
4. קידום אורגני לאתר. קידום אורגני מאפשר חשיפה ללקוחות הרלוונטיים ביותר, אלו אשר מחפשים את השירות או המוצר שלכם בגוגל, למשל 'מחסן עצים בחריש'. בפרסום ממומן מגיעים לאנשים שלא בהכרח מחפשים את השירות, מה שמביא פניות לא רלוונטיות ולא ממירות.

קידום אורגני - מה זה אומר?

הקידום האורגני נעשה באמצעות מספר פרמטרים עיקריים:

● אפיון אתר: אשר מטרתו להבין מה העסק, אילו שירותים שהוא נותן, מי הלקוחות, אזורי פעולה וכו'.
● מחקר מילות מפתח: כל הביטויים הרלוונטיים שאפשר לקדם עליהם את האתר.
● כתיבת תוכן מקצועי בהתאם למחקר ביטויי מפתח.
● קישורים חיצוניים: מאמרים מאתרים חיצוניים אשר מפנים לאתר הלקוח, אשר מטרתם להגדיר את האתר כאוטוריטה בתחומו מבחינת גוגל. ככל שיותר קישורים חיצוניים מפנים לאתר, כך גוגל מחשיב אותו ליותר חזק.
● אופטימיזציה לאתר הכוללת בתוכה שיפור תגיות מטא, דסקריפשן ועוד.

"כשמגיע אלינו לקוח חדש, אנו מתחילים תהליך המורכב ממספר שלבים קבועים (המפורטים מעלה) על מנת לייצר אתר מעוצב, מהיר וממיר ללקוחותינו."

איך לבחור נכון חברת קידום?

"קודם כל, לפני שבוחרים חברת קידום אתרים, כדאי לראות עבודות קודמות של אותה חברה - לבדוק באילו מקומות הוא ממוקם על הביטויים החשובים ביותר. לדוגמא, אם אתר של מחסן עצים ממוקם במקום גבוה על הביטוי "חנות ברגים בחריש" לא מוכיח כלום, מאחר ואין הרבה תחרות על ביטוי זה. מנגד, אם האתר ממוקם במקום גבוה על הביטוי מחסן עצים, משמע שהוא מקודם בצורה יעילה.

בחרו בחברת קידום שבונה אתרים מ-0 ולא מתבניות מוכנות. אנחנו מעניקים שירותי בניית אתר ועיצוב UX\UI בהתאמה אישית לכל לקוח. אנחנו לא לוקחים חליפה ועושים עליה תיקונים, אלא תופרים חליפה מדוייקת לצרכי הלקוחות של בעל אתר, מה שתורם משמעותית לקידום האתר והתאמתו לכל עסק.

דבר נוסף, בשיחה עם חברת הקידום תוודאו מה בדיוק אתם מקבלים תמורת תשלום. המון המון אנשים פונים לקידום אתרים ולא יודעים מה הם מקבלים. בכל חברה שמכבדת את עצמה יהיה משהו שיחזור על עצמו - מספר קישורים בחודש, מספר מאמרים בחודש, שעות עבודה של המקדם וכו'.
אם חברת קידום אתרים לא ציינה את זה בשיחה, אז סביר להניח שהם לא מקצועיים.

עוד דבר חשוב לא פחות הוא קבלת דוח חודשי מחברת הקידום, אשר מציג מה נעשה באתר, כמה קישורים עלו, האם ישנה עלייה במיקומים, לידים ועוד.

חשוב לדעת - קידום אתר לא מראה תוצאות מטורפות תוך חודש חודשיים, אבל כן ניתן עלייה. אם אחרי 3 חודשים של עבודה האתר נשאר סטטי ואין עליה במיקומים, אז סביר להניח שלא עושים את העבודה כמו שצריך."

האם ניתן לעשות קידום אורגני ללא חברת קידום?

"ישנם בעלי אתרים שבוחרים לקדם בעצמם את האתר. מהניסיון שלנו, לרוב זה לא עובד כמו שצריך כי בעלי עסקים לא מקדישים מספיק זמן לביצוע המשימות הנדרשות ולא עושים זאת כמו שבעל מקצוע יעשה זאת.מה שחברת קידום איכותית יכולה לעשות ב-3 חודשים, בעלי עסקים יעשו זאת בשנה, וגם לא בטוח."

לסיכום, אם אתם בעלי עסקים שרוצים לפתח את עצמם מבחינה דיגיטלית, אם אתם מעוניינים לשפר את המיתוג של האתר ולהגדיל את קהל הלקוחות שלכם - קידום אורגני באמצעות חברת קידום הינו הפתרון המומלץ ביותר עבורכם.

חברת אוקטופלוס עובדת עם החברות הגדולות בשוק במחירים נוחים ולא יקרים בהשוואה למתחרים והכי חשוב - מעניקים פתרון מקיף לקידום אורגני בגוגל במקום אחד עם תודעת שירות גבוהה ועבודה מקצועית.

נשמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר בשביל העסק שלכם.

לפרטים נוספים בקרו באתר.

מוגש מטעם אוקטופלוס
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully