וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטלוג מטבחים - הדרך לבחור את המטבח המושלם

מוגש מטעם נובו מטבחים

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 16:02

ייצור מטבח בנגרייה פרטית או בחברת מטבחים? בחירת מטבח לבית הישראלי הינה משימה מאתגרת בפני עצמה. איך הופכים את מלאכת בחירת המטבח לבית לעונג מתמשך ונהנים מהמטבח המותאם לנו באופן אישי?

מטבח. pixabay,
מטבח/pixabay

בבית הישראלי, המטבח מהווה את עיקר ההתרחשות. אחרי שכבר הסלון אינו מהווה מקום לאורחים, אולי רק בשבתות וגם אז - הוא מהווה רק תחנת מעבר מהמטבח לסלון וחזור. המטבח הישראלי הוא בין המקומות החשובים ביותר לאירוח, לבישול, למפגש ולארוחות. אז איך בוחרים את המטבח שלנו לבית בצורה המדויקת ביותר וכזו המתאימה לצרכים האישיים שלנו?

קטלוג מטבחים עצום - מנין להתחיל?

בעידן הפוסט מודרני כל דבר מוצע בשפע אינסופי. לפיכך אין זה פלא כי רבים מתבלבלים ולא יודעים מנין להתחיל את החיפוש. האם להזמין מטבח בנגרייה פרטית או שמא כדאי לבחור מטבח קיים מתוך קטלוג מטבחים? האם העלויות שונות באופן משמעותי? האם תהליך של ייצור מטבח באופן אישי אצל נגר ממושך ויקר משמעותית מרכישת מטבח דרך קטלוג מטבחים מחברת מטבחים מקצועית ומנוסה? יצאנו לבדוק.

הבחירה הגנרית

הבחירה הגנרית של רבים בבואם לפנות לחיפוש אחר מטבח מעוצב לבית היא דרך רשתות עיצוב רהיטים כאלה ואחרות המקובלות כיום ברבים מהבתים הישראליים. הרשתות הבינלאומיות המייבאות לארץ מטבחים מסוגים שונים לא תמיד מתחשבות בטעם הייחודי של כל משפחה ומשפחה ולפיכך, בחירת המטבח האולטימטיבי בהתאמה לצרכים הייחודיים שלכם הינה משימה המצריכה בדיקה ומחקר, התעמקות והשוואה בין אפשרויות שונות.

הבחירה הגנרית במטבח מתוך קטלוג מטבחים קיים הינה אמנם פשוטה וקלה יותר - פשוט בוחרים והמטבח הנבחר מגיע עד אליכם הביתה כשבמקרים רבים גם מתקינים אותו עבורכם. הקלות והפשטות שבבחירת מטבח מתוך קטלוג מטבחים יכולה להיות הרבה יותר פשוטה כאשר מדובר במטבח שכבר עוצב מראש, תוכנן עד לסנטימטר האחרון בהתאם לדרישות המהנדסים והותאם למידות גנריות של מטבח ישראלי. כך, כל מטבח שתבחרו כבר למעשה עוצב קודם לכן, חומרי הגלם מהם המטבח מיוצר כבר נבחרו קודם וכל שנותר הוא להתאים באופן מודולרי את המטבח לגודל החלל הייחודי בבית שלכם.

עיצוב מטבח באופן פרטי

מקומם של מטבחי בוטיק ייוותר לעולם בנישה שאין שנייה לה. אוהבי האיכות לא יתפשרו על פחות מהטוב ביותר ולפיכך, יבחרו במטבחים איכותיים המיוצרים בהשקעה ובאהבה. המהדרין אף יתאימו את המטבח באופן פרטני לצרכים הייחודיים שלהם באמצעות הזמנת מטבח ממעצב או נגר פרטי.

הזמנת מטבח מנגר פרטי

נגרים פרטיים מעמידים את שירותיהם לרשות הלקוחות המעוניינים להפוך את המטבח הפרטי שלהם ליצירת אמנות בפני עצמה. באופן זה, הזמנת מטבח מנגר באופן פרטי תאפשר לכם לבנות בדיוק את המטבח שחלמתם עליו, על פי הצבעים שאתם רוצים, תוך שימוש בחומרי הגלם שאתם רוצים, בלי להתפשר על המראה המושלם.

מוגש מטעם נובו מטבחים
  • עוד באותו נושא:
  • מטבחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully