וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנות ממותגות בהתאמה אישית

מוגש מטעם גיל גיפט

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 9:12

מתנות ממותגות בהתאמה אישית אלו מתנות עליהן מודפס לוגו העסק, שם מקבל המתנה, סלוגן/משפט מסוים, מסר ועוד. מתנות אלו נפוצות מאוד למגוון שימושים ותוכלו להזמין אותן מאתר גיל גיפט

מתנות. freepik,
מתנות/freepik

מתנה היא דבר נפלא שיכול לתת לכל אדם הרגשה טובה. בין אם מדובר באדם היקר לכם מכל, בן משפחה, חבר קרוב או אפילו מתנות לעובדים שלכם הרי שהיא יכולה להשפיע על אותו אדם המקבל את המתנה בצורה ניכרת, לשפר את ההרגשה, את הקרבה למקום העבודה ואפילו לשפר את התפוקה של העובד.

מוצרי פרסום וקידום מכירות:

דרך יצירתית לפרסם את העסק שלכם היא באמצעות מתנות ממותגות בהתאמה אישית. מתנות מסוג זה מאפשרות לנו לייצר יותר חשיפה לעסק, לשפר את המיתוג ולייצר נוכחות בכנסים, אירועים, השקות ואפילו ביום יום. לדוגמה: חברים הגיעו אליכם הביתה להתארח וראו את הבלנדר הנהדר החדש שלכם על השיש עם לוגו החברה. יתחיל שיחה על החברה, על העובדה שנתתם לעובדים שלכם מתנה נהדרת ושימושית לחג וכו'. דוגמה נוספת: תיק או כובע ממותגים שאנשים יעשו בהם שימוש, ילכו אתם ברחוב, בקניון, בים ובמקומות נוספים ואנשים אחרים יחשפו ללוגו העסק שלכם. תוכלו להדפיס מתנות ממותגות לבית, למשרד, מוצרי טקסטיל, מתנות לטיולים, מתנות לאירועי חברה ועוד.

מתנות לחגים לעובדים:

בבתי עסק שונים נהוג לתת מתנות לעובדים לכבוד חגים/אירועים מיוחדים, בעיקר חגים גדולים כמו פסח וראש השנה. כאמור מתנות לעובדים יכולים להיות דבר משמעותי שכן העובדים ירגישו מוערכים יותר, מחוברים יותר למקום העבודה שלהם ואף ישמחו להעניק יותר עבודה והשקעה במהלך היום יום שלכם מתוך תחושת מחויבות. באתר גיל גיפט תוכלו להתרשם ממגוון מתנות לחגים לעובדים, החל ממתנות לחג הפסח, לשבועות, לראש השנה ואפילו לימים מיוחדים כמו יום האישה, יום האהבה וכו'. בין האפשרויות השונות יהיו מארזי שי מיוחדים, מעמדים ובקבוקי יין, סירים וכלים למטבח, גאדג'טים מדליקים ועוד.

מארזים ממותגים לימים ואירועים מיוחדים:

במהלך השנה ישנם ימים ואירועים מיוחדים לכל אדם, בין אם מדובר בימי הולדת, יום נישואין, יום האישה, טו באב ועוד. לימים מיוחדים מגיעות מתנות מיוחדות ליקירנו. תוכלו להזמין מתנות ממותגות או אפילו מארזים ממותגים לכבוד אירועים וימים מיוחדים ליקיריכם. מארזים אלו יכולים להיות מגוונים ולכלול פריטים ומתנות, יין וכוסות ומגוון כלים, גאדג'טים ומוצרים שונים אפשריים.

מתנות לכנסים ואירועים:

כנסים ואירועים מיוחדים זו הזדמנות נהדרת לייצר באז סביב העסק שלכם, להגביר את החשיפה למותג, לשפר את המיתוג של העסק, האמינות שלו ולקדם מכירות כמובן. אם אתם מארחים את הכנס או האירוע תוכלו להציע לכל האורחים מתנות ממותגות כמו חולצה או כובע עם לוגו החברה או אפילו להעניק מתנה מיוחדת לכל משתתף בדמות גאדג'ט מדליק עם לוגו החברה שלכם ועוד.

מתנות אלו ואחרות תמצאו באתר גיל גיפט. החל ממתנות לבית, למשרד, מתנות לגברים, מתנות לנשים, מתנות לעובדים שלכם, מתנות ממותגות בהתאמה אישית לכנסים ואירועים מיוחדים, ימי ואירועי חברה, ימי גיבוש, מתנות לעובדים לחגים, מתנות יצירתיות ועוד.

לפרטים נוספים והזמנות נשמח לעמוד לשירותכם באתר או בטלפון - להזמנות חייגו 077-805-0625

מוגש מטעם גיל גיפט
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully