וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד לצאת נכון מחדר האמבטיה בחורף?

מוגש מטעם ערד טקסטיל

עודכן לאחרונה: 25.12.2022 / 15:06

אמבטיית קצף מפנקת או דוש חם עם מלא אדים, זה אולי הדבר הכי כיפי ביום. להיכנס לחדר האמבטיה, להיבלע בתוך קצף הסבון, לפתוח מים חמים ולתת להם לשטוף מכם את כל היום המתיש, זה דבר מרענן, מחזיר אתכם לחיים ומאפשר לכם לקום למחרת בכוחות מחודשים

חלוק רחצה. pexels,
חלוק רחצה/pexels

אז במה כדאי להשתמש לניגוב ולייבוש אחרי המקלחת, במגבת או בחלוק? ננסה במאמר הזה לענות על השאלות האלו וניתן לכם מספר טיפים כיצד לצאת מחדר האמבטיה בצורה נכונה.

כיצד להתנגב נכון אחרי המקלחת?

ראשית עליכם לשמור ולדאוג שהמגבת שלכם תהיה נקיה ויבשה. אתם תופתעו אבל מגבות רחצה זה הפריט הכי מזוהם ומוכה חיידקים בבית. היות וחדר האמבטיה לרוב לח ורטוב החיידקים מוצאים שם "בית חם" במיוחד. כדי לשמור על ההיגיינה מומלץ מאוד להחליף את המגבת כל 3-4 ימים ולא לחלוק אותה עם איש. כבסו אותה באקונומיקה בטמפרטורות גבוהות. אם במגבתכם מופיעים סימני יובש והן מתחילות לאבד צבע, תפטרו מהן.

חשוב מאוד כאשר אתם יוצאים מהמקלחת להתנגב בצורה נכונה. לפני שאתם לוקחים מגבת תנערו את עצמכם ותורידו את כל טיפות המים שנשארו על גופכם. ייבשו וסחטו את שיערכם לפני היציאה מהמקלחת, קחו מגבת ותניחו אותה על הראש, אל תשפשפו את השיער יותר מדי, הדבר עלול להפוך אותו להיות מקורזל. מומלץ להשתמש לשיער במגבת נפרדת או בחולצה טריקו משומשת. לבעלי שיער ארוך אחרי הניגוב מומלץ להניח את המגבת על ראשכם כמו טורבן. תנגבו את עורכם ברכות ובעדינות, שפשוף יתר עלול להזיק לעור שלכם ולגרום לגירוי וליובש. העור היבש עלול להתפשט לכל גופכם ולהתקלף. לפני שאתם יוצאים מחדר האמבטיה ודאו שאתם לגמרי יבשים, מי הברז הקשים עלולים להזיק לעורכם, המתכות שבמים תוקפים את הקולגן בעור וזה הגורם מספר אחד לקמטים שלכם. מרחו על עצמכם קרם לעור שיגן עליו מפני הלחות.

במה כדאי להתעטף אחרי המקלחת, במגבת או בחלוק?

רובכם שמים על עצמכם אחרי המקלחת מגבת או חלוק רחצה כדי להתייבש, אבל מה עדיף בין שני הפריטים האלו? אם תתעטפו במגבת גם אם בגדולה ביותר חלק מגופכם יהיה חשוף ואתם עלולים להצטנן. בנוסף לכך אם תשימו מגבת ותנסו לעשות דברים היא עלולה ליפול לכם. לעומת זאת אם תלבשו חלוק הוא יעטוף את רוב גופכם ויעזור לכם להתייבש יותר מהר. בנוסף לכך כשאתם עם החלוק תוכלו לעשות דברים ללא חשש שהוא יחליק לכם ויחשוף את גופכם. אם אתן רוצות להתאפר לפני היציאה, בחלוק אתן לא תלכלכו את הבגדים היפים שלכן.

חלוקי רחצה עשויים להיות גם טובים לא רק אחרי המקלחת, אלא גם בשביל להתחמם. אתם יכולים לעטוף את עצמכם בחלוק בבקרים הקרים ולהתחמם. חלוקים עשויים מבד מיוחד העוזר לשמור על חום הגוף ומונע מקור לחדור. על מנת למנוע ריבוי חיידקים ומחלות עור מומלץ לכבס את החלוק אחרי שני שימושים. לאחר הכביסה אל תייבשו אותו במקומות קרים ומאוורים.

שמרו על עצמכם אחרי המקלחת

אין צל ספק שמקלחת חמה בחורף קר זה הרגע המהנה ביום. יחד עם זאת אם לא תשמרו על עצמכם בשעת היציאה מחדר האמבטיה ולא תתעטפו בחלוק או במגבת, עלולים להצטנן. תחליטו במה אתם מתעטפים ביציאה מהמקלחת. שמרו היטב על פריט הניגוב שבו אתם משתמשים לאחר הרחצה, דאגו למגבת או לחלוק שלכם שיהיו נקיים והגייניים, כבסו אותם בתדירות רבה יותר.

מוגש מטעם ערד טקסטיל
  • עוד באותו נושא:
  • חלוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully