וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד - למצוא את הדרך היחידה להצלחה בעולם הנדל"ן והעסקים

מוגש מטעם איגוד הנדל"ן

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 7:10

"כדי להיות איש נדל"ן צריך להיות איש עסקים, אבל לפני הכל, תהיה בן אדם". איציק חסידים, מייסד איגוד הנדל"ן ופרויקט "הגשמה" מספר על הסוד שמאחורי ההצלחה שכולם שואפים לה

דיון בדבר התחדשות עירונית בפריפריה עם רוה"מ לשעבר נפתלי בנט ושרת הפנים לשעבר איילת שקד. יח"צ,
דיון בדבר התחדשות עירונית בפריפריה עם רוה"מ לשעבר נפתלי בנט ושרת הפנים לשעבר איילת שקד/יח"צ

עם שחרורו מהשירות הצבאי, לאיציק חסידים, יליד צפת, היה חלום אחד - לא לחרוג מהמסגרת של המינוס. בילדותו אובחן כדיסלקט ו- ADHD, וכמי שהגיע מבית פשוט, שבו הורים ללא השכלה אקדמאית, לא שיער בנפשו שהצלחה עסקית מונחת בכף ידו של כל מי שיחפוץ בכך.

"אם אתה יכול לחלום את זה, אתה יכול גם להגשים את זה"

כמעט 2 עשורים חלפו מאז מועד השחרור, בהן איציק הקים מפעל חיים, חברה ייחודית מאוד בישראל, שהחלה את פעילותה בפריפריה, והיום פועלת ברחבי הארץ כולה. הכל החל בחברת תיווך קטנה בגליל, "תיווך חסידים", שהתנהלה מיחידת הדיור שבבית הוריו. ללא רכב ועם מינוס מנופח בחשבון הבנק עמדה לנגד עיניו מטרה אחת - להפוך לסוכנות נדל"ן ארצית.

"תיווך חסידים" התרחבה ושינתה את פניה. כיום החברה של איציק היא קבוצה שנקראת "R.E.S - פתרונות בנדל"ן", ומונה מספר חטיבות, ביניהן חברת תיווך המונה עשרות סניפים ברחבי הארץ, חברת ייעוץ משכנתאות, חברת גיוס והשמה, היחידה שמתמחה בתחום הנדל"ן, תיווך ומכירת נדל"ן בחו"ל ומכללה מובילה לכל מקצועות הנדל"ן, הפיננסים, המכירות והשיווק.

במה שונה המכללה לנדל"ן משאר בתי הספר לתיווך בישראל?

איציק: "המכללה ייחודית לכל תחום הנדל"ן בעולם, כי אנחנו לא מעוניינים להכשיר מתווכים. בפועל, לימודי התיווך והנדל"ן, במתכונת הקיימת שלהם בישראל, לא מעניקים שום כלי להצלחה. מדובר בשינון של מערכת חוקים ותו לא, ובגלל זה יש היום המוני מתווכים שמדשדשים, ובמקרה הטוב, לא מצליחים לשבור את תקרת הזכוכית.

"למעשה, כדי להצליח בגדול ולממש את הפוטנציאל האדיר שיש בתחום הנדל"ן, העוסקים במלאכה חייבים לדעת לחשוב בצורה עסקית ולקבל כלים פרקטיים לניהול עסקי ואסטרטגי נכון. המטרה היא לא לסגור עסקה ולהתקדם להבאה בתור, אלא לחלוש על תחומים שמשיקים זה לזה כדי לגדול ולהרחיב את הפעילות העסקית וליצור אפיקי הכנסה נוספים תוך כדי תנועה, ובנוסף, לקבל את אותם כלים שיעזרו להם להתקדם בתחום, בין אם זה פרסום, לקוחות, ליווי אישי, סטאז', עבודה ועוד".

למי זה מתאים?

איציק: "זה מתאים לכל מי שרוצה להצליח, ומוכן להשקיע בזה מאמצים. אין דרישות מקדימות, אבל הסוד הוא לבנות לכל אחד את המסלול האישי שלו להצלחה. לחלק מהסטודנטים במכללה נכון להתמקצע בתחום המשכנתאות, ולאחרים יותר קוסם תחום השקעות הנדל"ן בחו"ל. יש שנשארים להדריך ולאמן במכללה, ואחרים הופכים לזכיינים ברשת. זה מה שיפה כאן - המכללה מציעה לכל אחד למצוא את המסגרת שלו".

פגישה עם השר לשעבר איוב קרא לקידום המגזר הדרוזי בעולם הנדל"ן. יח"צ,
פגישה עם השר לשעבר איוב קרא לקידום המגזר הדרוזי בעולם הנדל"ן/יח"צ
שיעור בעולם התיווך והנדלן במכללת r.e.s. יח"צ,
שיעור בעולם התיווך והנדלן במכללת r.e.s/יח"צ

6,000 חברים באיגוד הנדל"ן ועשרות קורסים והכשרות מסובסדים לכולם

לפני 7 שנים הקים איציק חסידים את איגוד הנדל"ן הגדול בישראל, המונה, נכון להיום, כ- 6,000 חברים. חברי האיגוד נדרשים לשלם סכום סמלי בלבד, שעומד על עשרות שקלים מידי חודש, ובתמורה מקבלים עשרות רבות של קורסים, השתלמויות, הרצאות, הכשרות, הטבות ופעילויות במסגרת "פרויקט הגשמה".

איציק: "הפרויקט לבדו מציע יותר מ- 10 קורסים מסובסדים במגוון נושאים, משיווק ומכירות, דרך יזמות ועד התפתחות אישית. כמו כן, חברי האיגוד מקבלים ליווי משפטי וכלי שיווק ועבודה עוצמתיים, ביניהם דף נחיתה, אתר אינטרנט ועוד".

לבסוף, מכללת הנדל"ן מספקת גם שירותי השמה לבוגרים, באמצעותם ניתן להשתלב בשוק העבודה ובעולם העסקים. עם מגוון דרכים לבחור בהן, כל מה שצריך זה לדעת מה נכון לכל אחד, וגם בזה מסייעים כאן לבוגרים.

אתה אומר למעשה, שמי שרוצה ללמוד נדל"ן צריך להתמקצע בעוד מגוון תחומים. האם זה נכון לכל אחד?

איציק: "זה נכון למי שרוצה להצליח. לא מספיק רק ללמוד ולסמן וי, כי הסטטיסטיקה היא, שרק 1 מכל 10 אנשים מצליחים מבחינה עסקית. יש הבדל בין מתווך שמוכר נכסים לבין איש נדל"ן שמצליח לייצר לעצמו הכנסה טובה וליהנות מחופש כלכלי. יש בזה גם משהו מאוד מהנה, להיות בעשייה ולהתפתח, להגדיל את אפשרויות הבחירה וללכת אחרי התשוקות האמיתיות.

"וזה בדיוק מה שיפה בפרויקט הזה, ובזכות זה כל אחד מצליח להתפתח לכיוון מיוחד ואישי. כל אחד יכול לקחת את עולם הלימודים ברצינות, לקבל כלים וידע, סטאז' עם מאמן אישי שמדייק, מכוון ונותן ביקורת בונה, והכל ממומן - החברים באיגוד משלמים השתתפות עצמית כל כך סמלית, וההחזר עולה עליה באלפי מונים. אני לא מכיר מישהו שיסרב לזה, אלא אם הוא לא מוכן לעבוד קשה כדי להצליח. בכל זאת, הצלחה לא באה בקלות, צריך לעשות את ההשתדלות".

איציק חסידים מעניק לדניאל שטייגר זכיינות ב,r.e.s לעיר אילת. יח"צ,
איציק חסידים מעניק לדניאל שטייגר זכיינות ב,r.e.s לעיר אילת/יח"צ
פגישה כיור איגוד הנדל"ן עם ראש העיר שדרות אלון דוידי במתן הטבות לתושבי העיר מטעם האיגוד. יח"צ,
פגישה כיור איגוד הנדל"ן עם ראש העיר שדרות אלון דוידי במתן הטבות לתושבי העיר מטעם האיגוד/יח"צ

איך מוצאים את הדרך האישית של כל אחד מחברי האיגוד?

איציק: "חשוב תחילה להבין, שאנחנו לא משכפלים את ההצלחה של אף אחד. יש לנו צוות מוכשר ואנושי, שיודע לייעץ, להנחות ולכוון את אנשי הנדל"ן והיזמים שמגיעים לכאן, אבל לפני הכל, אנחנו תמיד חותרים להבין מי הבן אדם שעומד מולנו. מה שנכון לי, לא בהכרח נכון למישהו אחר, ובזה עיקר עמלנו.

"אין סיבה או דרך אחת להצלחה שלי או של כל אדם אחר. הסוד הוא במציאת הנתיב שמיועד לכל אחד, ובגלל זה, אני לפני הכל מאמן להגשמה עצמית. אף אחד לא צריך לחקות מישהו אחר, כי זה לא אותנטי ולא מוכר, אבל אם כל אדם יכיר את עצמו ואת הסביבה שלו, ידע להפוך אתגרים להזדמנויות וחולשות לחוזקות, ניתן להצליח. אני מתחייב לכך".

מתחייבים להצלחה

איציק: "אצלי השינוי אירע כשהבנתי שאני מוצלח, וזה בדיוק מה שאני מספר לכולם - תאמינו בעצמכם. אמצו הרגלים טובים לחיים, והכל יקרה.

"כמו כן, כבר במשך שנים מכללת res מריצה פרויקט הגשמה בתחום השיווק הדיגיטלי, שמוביל דרך אותה שיטת הצלחה כמו בעולם הנדל"ן ונועד לתת ידע וכלים במקצועות פרקטיים בשיווק הדיגיטלי כמו ניהול קמפיינים בגוגל, פרסום ברשתות החברתיות, כולל טיקטוק, כתיבת משפכים שיווקים, כתבות תוכן ועוד... כלים שיעזרו לסטודנט להקים את העסק שלו בתחום השיווק הדיגיטלי ולקבל גם את הליווי והסטאז המיוחל".

למעשה, ניתן לסכם את פעילותו הענפה של איציק, כחתירה להגשמה עצמית. הוא לא מציע לאנשים מסלול אחד אל האושר, אלא מציאת נתיב אישי באמצעות כלים וידע, שיהפכו כל אחד למצליח בתחומו, ויאפשרו התפתחות עצמית ומקצועית שלא נגמרת. נשאלת השאלה, מה כל אחד מוכן לעשות כדי להצליח?

מוגש מטעם איגוד הנדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully