וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרדים יוקרתיים להשכרה בתל אביב והסביבה - כיצד למצוא את המשרד המושלם?

מוגש מטעם zuznadlan משרדים להשכרה

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 15:41

למאפייני המשרד בו ממוקמת החברה שלנו חשיבות והשפעה עצומה על ההתנהלות היומיומית של החברה

zuz יועצי נדל”ן. רועי נגר,  zuznadlan,
zuz יועצי נדל”ן/רועי נגר, zuznadlan

מיקום המשרדים, עיצוב הפנים, הסביבה בה הם נמצאים, בתי העסק השכנים ומאפיינים מרכזיים נוספים משפיעים ישירות על הנראות של החברה, מידת הנוחות של לקוחות וגורמים נוספים (פנימיים וחיצוניים לארגון) להגיע למשרד ואף על ההתנהלות הטכנית והיומיומית. משרד יוקרתי להשכרה יכול לעשות את כל ההבדל עבור חברה המבקשת להתבלט ולהתפתח במהרה.

תל אביב היא המקום ה"טבעי" בו מבקשים לפעול ולהתמקם אינספור בתי עסק וחברות, מסיבות שונות וידועות. משרדים להשכרה בתל אביב לא חסר, בפרט משרדים ובנייני משרדים יוקרתיים, אך גם הביקוש הוא הגבוה ביותר בארץ, מה שעשוי להציב אתגר משמעותי למציאת המשרד המתאים. כיצד בכל זאת נמצא את המשרד המושלם עבור החברה שלנו, בפרט משרד יוקרתי באזור נחשב, ואילו שיקולים עיקריים כדאי לקחת בחשבון במהלך החיפוש?

חיפוש משרד להשכרה בתל אביב - מהם צריכים להיות השיקולים העיקריים בבחירה?

כאשר מחפשים אחר משרד יוקרתי להשכרה בעיר, ובאופן כללי משרדים להשכרה בתל אביב, חשוב לקחת בחשבון כמה אספקטים עיקריים בעלי חשיבות רבה עבור הפעילות השוטפת והיומיומית של החברה -
אחת הנקודות החשובות ביותר היא נגישות למשרד. בתל אביב, במיוחד בשנים האחרונות עם חפירת הרכבת הקלה, ההתניידות בעיר היא הרבה פעמים קשה ומאתגרת והגעה לאזורים מסוימים עלולה לקחת לא מעט זמן ולעלות בלא מעט עצבים. לכן נרצה לחפש אחר משרד להשכרה אשר ממוקם באזור מרכזי ונגיש בעיר, כזה שיהיה קל גם לעובדים וגם ללקוחות וגורמים חיצוניים לחברה להגיע אליו מדי בוקר. כמובן שמתחם הבורסה, השוכן ממש על תחנת הרכבת סבידור מרכז ורחוב ז'בוטינסקי, מהווה דוגמה מתבקשת לאזור משרדים נגיש ביותר, כזה בו ניתן למצוא אינספור משרדים להשכרה, כולל השכרת משרדים יוקרתיים.

בנוסף לנגישות כדאי לחשוב גם על חניה באזור המשרד. אמנם אם המשרד שוכן ממש על ציר תחבורה ראשי (דוגמת מתחם הבורסה או מתחם שרונה הקרוב לעזריאלי) מרבית האנשים יגיעו אליו בתחבורה ציבורית, אך לא ניתן ולא רצוי להסתמך רק על תחבורה ציבורית בישראל. לפחות חלק מהעובדים והגורמים החיצוניים לארגון יגיעו עם רכב, וחשוב שיהיה להם פתרון לחניה - חניון תת קרקעי בבניין או בבניינים סמוכים, חניון בקרבת מקום עימו יש לחברה (או לבניין המשרדים כולו) הסכם וכיוצ"ב. קשה להפריז בחשיבות של נגישות נוחה וחנייה זמינה בתל אביב, במיוחד כאשר מחפשים אחר משרד יוקרתי להשכרה, ומעוניינים לשדר מצוינות ואיכות גבוהה בכל פרמטר אפשרי...

בנוסף לאילוצים טכניים כמו נגישות וחנייה, בחיפוש אחר משרד יוקרתי חשוב כמובן לשים דגש על העיצוב הפנימי של חלל העבודה, כמו גם על העיצוב והרמה הכללית של המגדל עצמו, לא רק הקומות של משרדי החברה שלנו. משרדים יוקרתיים באמת שוכנים במגדלים יוקרתיים, כך שחשוב לוודא כי גם המגדל עצמו מעוצב, מטופח ומתוחזק לעילא - הלובי צריך להיות מעוצב ומתוחזק בקפידה, המעליות ושאר האזורים הנגישים במגדל צריכים להיות תמיד נקיים ומסודרים וכו'. גם זה חלק מהנראות הכללית של המשרד, וחלק ממה שאנחנו אמורים לקבל כאשר משלמים שכירות ודמי ניהול במגדל משרדים שאמור להיחשב ליוקרתי.

בנוגע לעיצוב של חלל העבודה של החברה שלנו עצמה, זה כבר בידיים שלנו. לשם כך נרצה לשכור מעצבי פנים המתמחים בחללי עבודה וחללים משרדיים, וספציפית בעיצוב משרדי יוקרה. רק חשוב לוודא מבעוד מועד עם החברה המנהלת את הבניין עצמו כי לא תהיה לכם כל בעיה לבצע את סוג השיפוץ הנדרש והרצוי.

zuz יועצי נדל”ן. רועי נגר,  zuznadlan,
zuz יועצי נדל”ן/רועי נגר, zuznadlan

מה הופך משרדים להשכרה ליוקרתיים?

בתי עסק המחפשים אחר משרדים יוקרתיים להשכרה מעוניינים למתג ולמצב עצמם בצורה מסוימת, להקנות לעובדים וללקוחות כאחד רושם מסוים אודות החברה וכך גם לשדר כוונות מסוימות ולסמן את העתיד הרצוי של אותו בית עסק.

מה הופך משרדים להשכרה ליוקרתיים? ובכן, חלק מהעניין הם המאפיינים שהזכרנו קודם - העיצוב הפנימי של החלל צריך להיות בעל מאפיינים מסוימים (ומוקפד ביותר... כאמור, מומלץ שלא לחסוך במעצבי פנים המתמחים בחללי משרדים ועבודה יוקרתיים), המגדל כולו צריך להיות מטופח ומתוחזק ברמה הגבוהה ביותר וכיוצ"ב.

zuz יועצי נדל”ן. רועי נגר,  zuznadlan,
zuz יועצי נדל”ן/רועי נגר, zuznadlan

אך תפקיד משמעותי עוד יותר משחק המגדל בו שוכן המשרד. מגדלי משרדים מסוימים, המעוצבים ומתוחזקים כמגדלי יוקרה, יוצרים את הסביבה הנכונה עבור בית עסק אותו מעוניינים למצב כמוביל ומצליח. המגדל הוא זה שאחראי על כל החלק הראשון (והעיקרי) שבהגעה למשרדים של אותה חברה - הסביבה בה שוכן המגדל וספציפית הכניסה אליו, הלובי והפקידים המקבלים את פני האנשים הנכנסים, המעליות, התשתיות שמספק הבניין לכל קומה ולכל חלל בו וכו' - כל אלו ישפיעו יותר מכל על הנראות של משרדי החברה, ומגדלים מסוימים בעיר ידועים כמגדלי משרדים יוקרתיים. דוגמאות בולטות לכך ניתן למצוא כאמור במשרדים להשכרה במתחם הבורסה, כמו גם במתחם שרונה. במתחם הבורסה מדובר, לדוגמה, במגדל ספיר ומגדל אטריום (גם גובה הבניין וכמות הקומות שבו משרה מיד רושם מסוים, ומשרדי יוקרה רבים שוכנים בקומות הגבוהות עם נוף עוצר נשימה של העיר כולה ואפילו לים של תל אביב...). במתחם שרונה ובסביבתו הקרובה כדאי לבחון מקרוב את מגדל עזריאלי שרונה ומגדלי הארבעה, וגם את מגדל מידטאון שממוקם צפונית למגדלי עזריאלי על ציר מנחם בגין.

כל אחת מהדוגמאות הללו (ולא חסרות דוגמאות רבות נוספות בתל אביב ורמת גן) מייצגת מגדל משרדים יוקרתי ומטופח, אשר מתוחזק ברמה הגבוהה ביותר מכל בחינה רלבנטית. מספיק להשיג משרדים להשכרה באחד מהמגדלים הללו על מנת לקדם ולהקפיץ את בית העסק שלנו קדימה בין לילה - להעניק לו את האפשרות להותיר רושם אקסקלוסיבי ולהתקדם לליגה של החברות המצליחות באמת...

לחפש ולמצוא בסיוע אנשי מקצוע המתמחים במציאת משרדים יוקרתיים בתל אביב

מציאת נכסי נדל"ן בישראל, ובפרט בתל אביב וסביבתה הקרובה, אינו עניין של מה בכך בעידן בו אנו חיים. הביקוש עצום וההיצע מצומצם, וזה נכון גם לתחום של נדל"ן עסקי ובפרט משרדים יוקרתיים. במיוחד אם מעוניינים למצוא משרדים שיענו על כל הדרישות שפורטו לעיל (מגדל יוקרתי במיקום מרכזי ונוח להגעה, חלל משרדי בקומה גבוהה עם נוף מרהיב, רמת תחזוקה גבוהה ביותר של המגדל וכיוצ"ב), חייבים לעבוד עם אנשי המקצוע המתמחים בתחום זה ומחזיקים בקשרים עם מספיק גורמים בעולם הנדל"ן המקומי על מנת למצוא ולהביא בפניכם את האפשרויות האטרקטיביות באמת.

חברת תיווך נדל"ן עסקי העוסקת במשרדים להשכרה בתל אביב ומתמחה במציאת משרדים יוקרתיים בתל אביב ורמת גן היא הכתובת אליה מומלץ לפנות, וכדאי להכיר בהקשר זה את חברת ZUZ יועצי נדל"ן, בבעלות רועי נגר. החברה מתמחה כאמור במשרדים להשכרה בעיר במיקומים המרכזיים ביותר, ונמצאת בקשר רציף עם בנייני משרדים יוקרתיים רבים בעיר, במיוחד אלו שבמיקומים המרכזיים שהוזכרו לעיל. רק עבודה עם אנשי מקצוע המעורים בתחום ומעורבים בו באופן שוטף ויומיומי יכולה להבטיח כי תמצאו את חלל המשרדים היוקרתי המתאים ביותר עבור העסק שלכם, ותוכלו להתמקם בו לטווח הארוך.

לסיכום, משרד להשכרה במתחם הבורסה, מתחם שרונה, מתחם רוטשילד, ציר יגאל אלון ושאר אזורי המשרדים היוקרתיים של מרכז תל אביב והסביבה, יכול לשדרג משמעותית ובין לילה כל בית עסק וממש למצב אותו מחדש. הסיכוי הטוב ביותר למציאת המשרד המתאים באמת מתקבל כאשר עובדים עם אנשי המקצוע המנוסים המתמחים בתחום ספציפי זה.

בהצלחה!

מוגש מטעם zuznadlan משרדים להשכרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully