וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמחי מרפא בשימוש הרפואה הסינית

מוגש מטעם מאיה נאור

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 10:31

מאז ומתמיד בני האדם למדו להשתמש בצמחים שונים אשר זמינים בטבע לצרכי בריאות וטיפול במחלות שונות

envato. envato,
envato/envato

החומרים הפעילים שבתוך הצמחים פועלים יחד ובנפרד על מספר מערכות בגוף האדם ובצורה שאינה אגרסיבית, כך שניתן להפיק מהם את המיטב. מדוע כדאי גם לכם לשלב צמחי מרפא כחלק מהתזונה היומית שלכם? באילו מחלות אותם צמחים מסוגלים לטפל ומה יש לרפואה הסינית להגיד לגבי השימוש בצמחי מרפא? הנה התשובות.

צמחי מרפא כדרך חיים

משחר ההיסטוריה בני האדם הבחינו כי צריכה של צמחים מסוימים מיטיבה עם הבריאות, מחזקת את מערכת החיסון, משפרת את העיכול ואף תורמת למצב רוח טוב. בשל כך אותם צמחים הוגדרו עם השנים בתור צמחי מרפא וגם בימינו נוהגים להשתמש בהם כחלק מהטיפול במחלות שונות. מה יש באותם צמחים שהופך אותם לכל כך מיוחדים? ובכן, צמחי מרפא יכולים להכיל לא מעט מרכיבים שמיטיבים עם בריאות הגוף והנפש ולכן מומלץ לשלב אותם כחלק בלתי נפרד מהשגרה. הם יכולים לכלול ויטמינים ומינרלים, נוגדי חימצון, סיבים תזונתיים, חומרים סופחי רעלים ועוד.

באילו בעיות רפואיות ניתן לטפל באמצעות צמחי מרפא?

צמחי מרפא מאפשרים לסייע בתהליכי ריפוי והתמודדות עם מחלות שונות, כשהתחום שבו ניתן לראות את עיקר הפעילות של צמחי המרפא השונים הוא בכל מה שקשור לבעיות עיכול ומחלות של דרכי העיכול, בין היתר קרוהן, קוליטיס, צרבות, ריפלוקס, מעי רגיז, בטן נפוחה, גזים ועוד. ניתן לציין מספר סוגים של צמחי מרפא שנחשבים למומלצים מבחינה הזאת:

● אלוורה - מוכרת בעיקר מתחום הרגעת העור אך היא גם מצוינת בכל הקשור למערכת העיכול שלנו. היא עשירה בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון, מסייעת נגד גזים, עצירות, אולקוס, דלקות של מערכת העיכול ועוד. ניתן לצרוך אותה במיצוי נוזלי או בתור כדורי ג'ל.
● קמומיל - שתיית חליטה חזקה של תיון קמומיל או פרחי בבונג עשויה לסייע לריפוי של אפטות, כיבים ופצעים בפה. במקרים של שלשול ניתן להניח על הבטן מגבת לחה וחמה הספוגה בחליטה של קמומיל בבונג.
● כורכום - השורש בעל הצבע הצהוב, הבוהק והטעם המיוחד, ידוע מאוד גם בסגולות המרפא שלו, שנובעות מנוכחות של נוגדי חמצון חזקים, ויטמינים ומינרלים. בכורכום נמצאים החומרים כורכומין וטורמרון, שפועלים יחדיו על מנת לטפל בבעיות עיכול רבות.
● לימון - למרות טעמו החמוץ, שתיית מיץ לימון יכולה לסייע במקרים של צרבת ודלקת בקיבה. לאחר שתיית המיץ, הלימון הופך לבסיסי ומסייע בסתירת החומציות הגבוהה הנמצאת בקיבה ובכך מקל את הפגיעה בדפנות הקיבה.
● אסטרגלוס - שורש של צמח ממשפחת הג'ינסנג. מעולה בטיפול במחלות על רקע אוטואימוני, בשלשולים ובמקרי חוסר תיאבון. את השורש צורכים בתור חליטה, אבקה טחונה או כמוסות.
כמובן שישנם עוד אלפי צמחי מרפא בצורות מתן שונות, כך שניתן להשתמש בשילובים שונים על מנת להשיג אפקט מיטבי עבור כל מטופל וצרכיו. באתר של מאיה נאור תוכלו למצוא המלצות לגביהם וגם להתייעץ איתה לגבי הצריכה שלהם.

הרפואה הסינית - מבצעת שימוש מיטבי בצמחי מרפא

הרפואה הסינית נשענת על ארבעה מרכיבים עיקריים - צמחי מרפא, דיקור סיני, מגע ותזונה על בסיס עקרונות מסורתיים וייעודיים למחלות השונות. הידע שנצבר לאורך אלפי השנים של רפואה זו משמש את המרפאים בתחום להתאים עבור כל מטופל את השילובים המתאימים ביותר לטיפול במחלות שונות ובמחלות של מערכת העיכול בפרט. צמחי המרפא הסיניים אינם גורמים לתופעות לוואי כלשהן ואינם מתערבים בטיפול הרפואי שמקבלים, אלא רק מתגברים ומעודדים את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף, ועל כן מדובר באופציה מעולה להחזיר את איכות החיים והבריאות על בסיס טיפול טבעי ללא כימיקלים וללא רעלים. מומלץ גם לכם לנסות.

מוגש מטעם מאיה נאור
  • עוד באותו נושא:
  • צמחי מרפא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully