וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת "הכל לצימר": יוקרה, מבחר, ואיכות

בשיתוף הכל לצימר

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 11:51

אם הנכם עובדים בתחום האירוח והנופש, אז וודאי שהנכם יודעים שאין באמת מקום לטעויות, וכל אלמנט ולו הכי קטן משפיע על חווית המתארח, מה שלבסוף, מתבטא בביקורות

סבונים וקרמים. freepik, Hi- D
סבונים וקרמים/Hi- D, freepik

למעשה, אנשים שבאים להתארח בצימרים או בבתי מלון, מגיעים עם ציפיות מאוד גבוהות, ובין אם הם עושים זאת במודע או לא, הם נוהגים לבחון כל אספקט אפשרי, מניקיון החדר, ועד למבחר של השתייה החמה שמוצעת להם. את האמת? לא באמת ניתן להאשים אותם כיוון שבימינו העלויות של נופש בארץ הן מאוד גבוהות, ואנשים פשוט רוצים לקבל את התמורה לכספם. ובכן, כדי להבטיח לאורחים שלכם חווית נופש בסטנדרטים הגבוהים היותר, חברת "הכל לצימר" מזמינה אתכם להנות ממבחר יוקרתי ומשובח של ציוד לבתי מלון וצימרים במחירים אטרקטיביים במיוחד, ועם שירות מהיר בכל הארץ.

איזה ציוד לבתי מלון וצימרים תמצאו באתר של "הכל לצימר"?

חברת "הכל לצימר" מקפידה על מבחר עצום של מוצרים וציוד עבור כל קטגוריה אפשרית הנדרשת לניהול אתר נופש או בית אירוח. באתר שלנו תמצאו ציוד לחדרי השינה, לחדרי האמבטיה, לספא, למטבח, ללוגיסטיקה שוטפת, ואפילו ציוד לתחזוקת הבריכה. בואו נרחיב.

מוצרים לחדרי שינה- חדר שינה של מלון/צימר הוא לא סתם חדר שינה, הוא חדר שאמור להעניק חוויה מפנקת, נעימה, ואיכותית, והלקוח מצפה לטוב ביותר. ובכן, באתר של "הכל לצימר" תוכלו למצוא מבחר של חלוקים, https://www.all2zimmer.co.il/product-category/%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%93-%d7%9c%d7%97%d7%93%d7%a8%d7%99-%d7%a9%d7%99%d7%a0%d7%94/%d7%9e%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%9e%d7%99%d7%98%d7%94-%d7%96%d7%95%d7%92%d7%99%d7%aa/?swcfpc=1' target='_blank'>מצעים (במגוון צבעים, דוגמאות, מידות, ובדים שונים), מגבות, שמיכות, מגני מזרן, כריות, מילויים שונים וכן הלאה. כל המוצרים שלנו ממיטב היצרניות המובילות בארץ (כגון חברת ורדינון וחברת מגבות ערד ועוד), וניתן לעשות הזמנות על פי התאמה אישית (למשל תפירה לפי הזמנה).

מוצרים למקלחת ולספא-בואו נודה באמת, ערכות הרחצה של מלונות וצימרים הם פחות או יותר ה"סמל" של הנופש שלנו. אלו "הפריטים שאנו נוהגים לקחת איתנו הביתה, ולאסוף אותם כמזכרת מהחוויה הנפלאה שהייתה לנו. בדיוק מהסיבה הזו זה קריטי לפנק את האורחים עם מבחר מוצרים לאמבט, בקבוקונים מעוצבים, ריחות נפלאים של סבונים, שמפו, ומרכך, וכמובן קרם גוף איכותי ומפנק. כמו כן, תמיד מומלץ להעניק גם נעלי בית, כובע רחצה, ערכות גילוח, ליפות, וכל דבר אפשרי שייתכן והלקוח צריך ולא הביא מהבית. אז מחפשים מגוון של ריחות? תמרוקים איכותיים המעוצבים באסתטיקה מרהיבה שישתלבו עם עיצוב החדר? כל זאת תוכלו למצוא באתר שלנו, ראו הוזהרתם, תהיה בידכם בחירה קשה.

כלי בית למטבח ולחדר-אצלינו לא תמצאו שום פריט שהוא פחות ממושלם. אנו מבינים היטב את החשיבות של אסתטיקה ויוקרתיות. בין אם מדובר בכלי מטבח, או סטים יוקרתיים שנועדו לנוחות האורח, כל המוצרים שאנו מציעים לכם הם שילוב של עיצוב, נוחות, וסטייל, בדיוק כפי שמצפים לקבל בבית מלון/צימר.

שתייה ופינוקים- אורחים אוהבים מבחר, וכל דבר שחסר להם, אוטומטית מפחית מההנאה שלהם. לכן, כיאה לחברה שעוסקת בציוד לבתי מלון לצימרים, אנו מציעים לכם מבחר של מנות אישיות של תה, קפה, שוקולדים וחטיפי שוקולד (במשקל!), סוכר (חום ולבן), סוכרזית, מלח, פלפל, סוכריות, מלבין קפה, שתייה בטעמים, וכמובן מבחר יינות מבית יקבי כרמל, היקב המוביל בישראל.

מוצרים לתחזוקה וניקיון- הדבר הראשון ששמים אליו לב זה רמת הניקיון באתר הנופש, וזה גם תמיד אחת התלונות הנפוצות יותר. אז במקום שתיפלו בקטנות, באתר הבית שלנו תוכלו למצוא את כל החומרים והאביזרים שיסייעו לכם לשמור על תחזוקה איכותית וניקיון ללא דופי (גם עבור ניקיון הבריכה!), כאשר כל המוצרים נושאי תן תקן.

היכנסו לאתר שלנו לצפייה במגוון המוצרים הרחב שלנו, הכל לצימר - https://www.all2zimmer.co.il/

בשיתוף הכל לצימר
  • עוד באותו נושא:
  • צימרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully