וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולי גואטה מורידה את הלחץ: "אני מתווכת בין מוכרים לקונים, לא אשת מכירות"

מוגש מטעם דודי נכסים

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 9:40

משרד התיווך "דודי נכסים" מחזיק בוותק של 35 שנה. אם אתם מתגוררים בעיר באר שבע, סביר להניח ששם המשרד חלף באוזניכם או שאפילו נעזרתם בשירותיו, אם מכרתם או קניתם דירה בעיר ובסביבתה

שולי גואטה. LWS social media,
שולי גואטה/LWS social media

אולם, לפני 4 שנים העסק עבר תפנית. המשרד, שהוקם על ידי דודי גואטה ז"ל, עבר לידי אישתו, שולי גואטה, מורה במקצועה, שהחליטה לשמר את המורשת של בעלה המנוח שנפטר מהעולם באורח פתאומי, ופנתה ללימודי תיווך. שולי: "היה נראה לי טבעי להמשיך את דרכו. לא יכולתי לדמיין מציאות שבה מפעל חייו נסגר, והחלטתי שזו דרך להנציח את שמו ולהרגיש אותו איתי גם לאחר לכתו".

שולי גואטה. LWS social media,
שולי גואטה/LWS social media

לומדת ללכת ובוחרת בנתיב חדש

הכניסה לנעליו של בעלה המנוח לא הייתה פשוטה. שולי מתארת את עולמה כאשת חינוך כרחוק שנות אור מעולם התיווך והנדל"ן, אך כמי שהתחייבה להמשיך את דרכו, התמידה, יגעה, מצאה והאמינה! היום, 4 שנים מאז שלקחה את הגה הספינה לידיה היא מתווה דרך חדשה, שונה מזו שאנו רגילים לראות במרבית משרדי התיווך בישראל. היא מבהירה: "אני לא ממהרת לסגור עסקאות. חשוב לי שכל לקוח ידע בדיוק מה הוא קונה, ולא יסכים לעסקה מתוך לחץ. אני מבינה שצעד של רכישת בית הוא אחד המשמעותיים בחייו של אדם, ובגדר הגשמת חלום עבורו. אני מכבדת את זה לפני הכל, ומציבה את האינטרס של הלקוח לפני הכל". השיטה שלפיה עובדת שולי לא תמיד משחקת לטובתה, אך כמי שבחרה להנציח את שם בעלה, היא מחויבת תמיד לשמו הטוב, ומשם מונעים צעדיה העסקיים. "חלק מהעניין", היא אומרת, "הוא לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר. אני זמינה 24/7, מלווה את הלקוח גם לאחר ביצוע העסקה ומחויבת לשביעות הרצון שלו מתחילת התהליך".

"מתווך הוא לא איש מכירות"

שולי: "לעיתים קרובות אני נתקלת במתווכים שמרגישים שהמטרה שלהם היא למכור כמה שיותר נכסים. בפן הכלכלי זה יכול להיות מפתה, אך כדי להחזיק מוניטין לאורך 3 עשורים ויותר, זה לא מספיק. לא אחת מגיעים אלי לקוחות שרכשו או מכרו נכס דרך המשרד בעבר, וחזרו רק בגלל שהם יודעים, שכאן אין לחץ. אני לא משכנעת אף אחד לבצע עסקה כזו או אחרת, אני מאתרת את צורכי הלקוח, מאתרת את הנכס שהכי מתאים לדרישות וליכולות שלו, מדגישה את יתרונות העסקה עבור כל אחד מהצדדים, ונותנת להם להבין בעצמם, האם העסקה הזו טובה להם. עסקה שמתבצעת בצורה כזו תמיד תהיה טובה ותתבצע על הצד הטוב ביותר. "בסופו של דבר, אם לקחתי על עצמי להמשיך את דרכו של דודי ז"ל, אני מחויבת לכך, אין לי שום דרך אחרת בה אני רואה לנכון לפעול. בשל העובדה שזה משרת נאמנה את הלקוחות שלי ואת העסק כאחד, אני מאמינה שזו הדרך שנכונה עבורי. בסופו של דבר, אני ישנה בשקט בלילה, וזוכה להגשים את עצמי באופן מקצועי, אמין וישר".

מוכרים או קונים נכס? משרד התיווך "דודי נכסים" מתמחה בתיווך דירות מגורים ונדל"ן עסקי בבאר שבע והסביבה. עוד על פעילות המשרד תוכלו למצוא בדף הפייסבוק העסקי.
ליצירת קשר עם שולי חייגו: 052-8648064.

מוגש מטעם דודי נכסים
  • עוד באותו נושא:
  • תיווך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully