וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוואת ביטוח נסיעות בשוק הביטוח: איך קונים את הביטוח הבטוח?

מוגש מטעם שוק הביטוח

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 15:47

כחלק מההכנות לטיסה לחו"ל חשוב תמיד לזכור לעשות ביטוח נסיעות, אשר יכסה ויגן עלינו מפני כל הוצאה רפואית שעלולה ליפול עלינו בזמן שהותנו מחוץ למדינה

שוק הביטוח. בועז קציר | באדיבות שוק הביטוח,
שוק הביטוח/בועז קציר | באדיבות שוק הביטוח

חברות ביטוח רבות מציעות פוליסות של ביטוח נסיעות, כל אחת עם התנאים והמחירים שלה. כשמדובר בביטוח מסוג זה חשוב לוודא כי אנחנו רוכשים "ביטוח בטוח", כזה שבאמת יעשה את העבודה ויסייע לנו בצורה טובה ומספקת במידה וחס וחלילה נזדקק לכך. באמצעות כלי ההשוואה הנכונים נוכל לוודא כי אנחנו אכן רוכשים ביטוח שיהיה לא רק משתלם מבחינה כספית, אלא גם אמין, יעיל בטיפול ו"בטוח".

שוק הביטוח. בועז קציר | באדיבות שוק הביטוח,
שוק הביטוח/בועז קציר | באדיבות שוק הביטוח

חיפוש והשוואת ביטוחים באמצעות מנוע חיפוש ייעודי למשימה - שוק הביטוח

הצורך להשוות בין הצעות רבות ושונות עבור ביטוחי נסיעות לחו"ל ולמצוא את זה שיהיה גם אטרקטיבי מבחינת מחיר אבל גם בטוח ואמין מבחינת טיפול והחזרי הוצאות במידת הצורך, הוא צורך המשותף לכל ישראלי/ת שטסים לחו"ל. לכן, ניתן כבר למצוא כיום כלי חיפוש והשוואה מיוחדים וייעודיים, אשר נוצרו ונבנו במיוחד עבור מטרה ספציפית זו.

הדוגמה הטובה ביותר לכך שכדאי מאוד להכיר ולעשות בה שימוש כיום לפני טיסה לחו"ל, היא זו של שוק הביטוח זו פלטפורמה מקוונת אשר מבצעת השוואה רחבה ויסודית של חברות ופוליסות הביטוח השונות, ומוצאת עבור כל לקוח את ההצעות המשתלמות והבטוחות ביותר עבורו. הפלטפורמה פועלת באמצעות מערכת דירוג, המתבססת על המלצות וחוות דעת מפורטות של לקוחות קודמים אשר רכשו ביטוח נסיעות מחברה זו או אחרת, ומדרגים אותה בהתאם לחוויה הספציפית שעברו. כך מתקבל דירוג מפורט ואמין יחסית של החברות והפוליסות השונות, ואתם יכולים למצוא בקלות את ההצעות והחברות המדורגות במקומות הגבוהים ביותר.

באתר תוכלו לקרוא ביקורות מפורטות של לקוחות על המקרים שאירעו להם בחו"ל, והאופן בו חברת הביטוח הגיבה, תפקדה וטיפלה במקרה שלהם. זה כולל גם הספקה של ייעוץ רפואי ושירותים רפואיים מסוגים שונים, גם החזרים בגין הוצאות (או תשלום ישיר של ההוצאה עבור הלקוח) וגם הטסה לארץ וטיפול מלא במקרה לכל אורך הדרך.

שוק הביטוח. בועז קציר | באדיבות שוק הביטוח,
טבלה של דירוג החברות בשוק הביטוח נכון ל2022 – 5 כוכבים הציון הגבוה ביותר/בועז קציר | באדיבות שוק הביטוח

הביטוח הבטוח הדרך הטובה ביותר לדעת מה כולל הביטוח וכיצד פועלת חברת הביטוח

שיטת הדירוג והביקורות של לקוחות קודמים (והסתמכות על מספר גדול יחסית של חוות דעת ודירוגים) היא מהשיטות היעילות ובטוחות ביותר על מנת להבין מול מי אנחנו מתמודדים כשאנחנו רוכשים פוליסה של חברה מסוימת, ולמה ניתן לצפות במידה ונצטרך סיוע וכיסוי כספי ורפואי כאשר נשהה בחו"ל.

ניסיון העבר המצטבר של לקוחות רבים עם פוליסות ביטוח הנסיעות שרכשו, ובפרט הביקורות הכתובות המפורטות אשר מתארות בדיוק את פרטי המקרים שאירעו ואת תפקודן של חברות הביטוח בכל הסיפור, בונים תמונה יחסית בהירה ואמינה, ומסייעים בצורה משמעותית לבחירה. הדירוג המצטבר והכולל מאפשר לנו לבחור בקלות חברת ביטוח ופוליסת ביטוח נסיעות ולעשות זאת בראש שקט, סמוכים ובטוחים כי גם אם נצטרך חלילה להפעיל את הביטוח, יהיה עם מי לדבר...

השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל מומלץ מאוד לנסות לקראת הטיסה הבאה לחו"ל...

מוגש מטעם שוק הביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully